SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoppa weer paar weg
[ Bericht 30% gewijzigd door Specularium op 04-08-2014 18:54:41 ]
Is oud en de straaljager is kapot xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:54 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Koerden bezitten een jet en een nieuwe helikopter
Hel gaat losbarsten bij ISIS
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:51 schreef vigen98 het volgende:
Je post de hele tijd propaganda. Ook dit is een foto gemaakt na een operatie van het Irakese leger.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoppa weer paar weg
Ik bedoel de helikopterquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef barzani het volgende:
[..]
Is oud en de straaljager is kapot xD
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Koerden bombarderen isis s'nachts waardoor er minstens 20 isis leden gedood zijn
^ook deze twee bijvoorbeeld....quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:54 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke Vigen, dat is wel echt triest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je post de hele tijd propaganda. Ook dit is een foto gemaakt na een operatie van het Irakese leger.
Kan ik wat aan doen dat ze dit postenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke Vigen, dat is wel echt triest.
Ik zou betrouwbare bronnen raadplegen, je zit nu al een aantal keer fout.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:54 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:iraqhurr_eng twitterde op maandag 04-08-2014 om 17:46:44Daily Updates from #Anbar: 04 August 2014. Shelling left 11residents killed & 19wounded in #Fallujah #Iraq. http://t.co/fwc1nEq7Oo reageer retweet
Ja niet doen heh, straks zitten wij hier te juichen voor de Koerden en staat er morgen weer zo'n slachtpartij filmpje van ISIS op het webquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kan ik wat aan doen dat ze dit postenIk geloof ze te snel
Voortaan check ik wel eerst
Wtf zijn ze daar nog steeds bezig?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:iraqhurr_eng twitterde op maandag 04-08-2014 om 17:46:44Daily Updates from #Anbar: 04 August 2014. Shelling left 11residents killed & 19wounded in #Fallujah #Iraq. http://t.co/fwc1nEq7Oo reageer retweet
Doe dat maar ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kan ik wat aan doen dat ze dit postenIk geloof ze te snel
Voortaan check ik wel eerst
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:53 schreef barzani het volgende:
Berichten dat er honderden Yezidi zijn vermoord door Arabieren. Als dat zo is, moet Peshmerga wraak nemen en de Arabieren afslachten. 100 Arabieren voor elke Yezidi die is vermoord door die barbaren (met support van de Arabische bevolking).
Ik denk dat dat wel meevalt. De Koerden slachten niet af, zoals ISIS dat doet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:59 schreef De_Ilias het volgende:
Het is opvallend stil aan de ISIS kant op twitter.... Ik denk dat ze op dit moment afgeslacht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |