Jij kan ze beter fysiek steunen dan hier propaganda voor ISIS te verspreiden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:24 schreef De_Ilias het volgende:
De bergbewoners hebben hun berg terug, we gaan zien wat er gebeurt.... Gaan ze nu ook naar mosul of blijft het bij sinjaar?
Ik hoop wel dat ze in toekomst die peshmerga aanpakken, maar nu is het belangrijk dat ISIS zich richt op bagdad en niet te veel fronten opent. Ik geef toe dat ISIS een fout heeft gemaakt en die voelen ze op dit moment. Maar ik als persoon kan het me niet schelen, laat ze elkaar allemaal afmaken in die zandbak daar, levert ons leuk discussie en film materiaal op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan ze beter fysiek steunen dan hier propaganda voor ISIS te verspreiden.
En vanochtend was je nog zo blij en dacht je dat ISIS de koerden zou afslachten.
It hurts doesn't it?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef De_Ilias het volgende:
laat ze elkaar allemaal afmaken in die zandbak daar, levert ons leuk discussie en film materiaal op.
ISIS leden scheren hun baarden niet weg....quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
2 Nieuwe isis leden gearresteerd en zullen waarschijnlijk geëxecuteerd worden.
Deze watjes probeerden te vluchten en zijn onderweg opgewacht door peshmergaquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ISIS leden scheren hun baarden niet weg....
Wat is je bron als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Deze watjes probeerden te vluchten en zijn onderweg opgewacht door peshmerga
Jij vindt het leuk dat kinderen en vrouwen omkomen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze in toekomst die peshmerga aanpakken, maar nu is het belangrijk dat ISIS zich richt op bagdad en niet te veel fronten opent. Ik geef toe dat ISIS een fout heeft gemaakt en die voelen ze op dit moment. Maar ik als persoon kan het me niet schelen, laat ze elkaar allemaal afmaken in die zandbak daar, levert ons leuk discussie en film materiaal op.
Koerdische nieuwssites en forumsquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat is je bron als ik vragen mag?
Waar spreek ik over vrouwen en kinderen? Natuurlijk is dat niet leuk.... Ik hoop dat de sunnieten de macht krijgen in Irak en ISIS is samen met de thawaar de enige die zich daar voor inzetten.... Ja ik had liever een gematigde groep gezien maar die zijn er niet of het zijn verraders...quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat kinderen en vrouwen omkomen?
En waarom hoop je op overwinning voor ISIS als je zegt dat je ze niet steunt?
Een simpele image search geeft me dat deze foto uit midden maart komtquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:31 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
2 Nieuwe isis leden gearresteerd en zullen waarschijnlijk geëxecuteerd worden.
Ze worden beschuldigd van verkrachting en moord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |