Laat dat maar aan de Fransen over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:07 schreef Shokirbek85 het volgende:
Gisteravond op de Franse radio hoorde ik een journalist zeggen dat Frankrijk bereidt is ze tegen te houden met alle middelen (en dat wil heel wat zeggen) Verder gaf de journalist aan dat als ze een bootje zien met zwarten gaan ze meteen schieten. Hoe triest ook.
Volgens deze journalist is het sprake van aantal weken en de virus is in Europa
Is malaria. Lekker trouwens dat die familie gewoon doorreist terwijl dat kind ziek is. Zegt wel weer genoeg over die mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Jano9 het volgende:
Jongen in quarantaine wegens vrees voor ebola
In een ziekenhuis in Oostende is een 13-jarige jongen uit het West-Afrikaanse Guinee in quarantaine geplaatst, omdat gevreesd werd dat hij mogelijk besmet is met het ebola-virus. Volgens het ministerie van Volksgezondheid gaat het echter om malaria. Maar voor alle zekerheid blijft de jongen, die hoge koorts had, nog 36 uur in afzondering.
Als de koorts dan verdwenen is, kan pas zeker worden gesteld dat geen sprake is van ebola, aldus een woordvoerder van het ziekenhuis.
Guinee is een van de landen waar het ebola-viorus heerst. De jongen was vorige week met familie naar België gekomen. Zijn moeder en zus zouden zijn doorgereisd naar Nederland, maar het ziekenhuis in Oostende had hen vanavond nog niet weten te lokaliseren.
Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ees-voor-ebola.dhtml
Hopelijk hebben die familieleden niks.
Ja al gelezen, maar als je Malaria hebt dan kan je toch ook Ebola onder de leden hebben? Ja zegt genoeg over die mensenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Devz het volgende:
[..]
Is malaria. Lekker trouwens dat die familie gewoon doorreist terwijl dat kind ziek is. Zegt wel weer genoeg over die mensen.
Ik lees nergens dat dit om asielzoekers gaat, alleen dat ze vorige week naar België terug kwamen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef Jano9 het volgende:
Jongen in quarantaine wegens vrees voor ebola
In een ziekenhuis in Oostende is een 13-jarige jongen uit het West-Afrikaanse Guinee in quarantaine geplaatst, omdat gevreesd werd dat hij mogelijk besmet is met het ebola-virus. Volgens het ministerie van Volksgezondheid gaat het echter om malaria. Maar voor alle zekerheid blijft de jongen, die hoge koorts had, nog 36 uur in afzondering.
Als de koorts dan verdwenen is, kan pas zeker worden gesteld dat geen sprake is van ebola, aldus een woordvoerder van het ziekenhuis.
Guinee is een van de landen waar het ebola-viorus heerst. De jongen was vorige week met familie naar België gekomen. Zijn moeder en zus zouden zijn doorgereisd naar Nederland, maar het ziekenhuis in Oostende had hen vanavond nog niet weten te lokaliseren.
Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ees-voor-ebola.dhtml
Hopelijk hebben die familieleden niks. Dat ze nog asielzoekers toe laten uit die landen!
Bronquote:De dertienjarige Guineeër werd zondagavond naar het ziekenhuis gebracht. De jongen had hoge koorts. Hij was vorige week naar België teruggekeerd vanuit Conakry, de hoofdstad van het door Ebola getroffen West-Afrikaanse land.
Deze jongen verbleef zondag bij familie thuis toen hij ziek werd, zij hebben hem toen naar het ziekenhuis gebracht. Is wel wat anders dan dat de moeder haar al zieke kind achter zou hebben gelaten, wat ook nergens geschreven staat. Moeder zal helemaal niet geweten hebben dat haar zoon iets had.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:09 schreef Devz het volgende:
Is malaria. Lekker trouwens dat die familie gewoon doorreist terwijl dat kind ziek is. Zegt wel weer genoeg over die mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:‘Mogelijk eerste geval van ebola in Berlijn’
Een vrouw in Berlijn is mogelijk met ebola besmet. Ze vertoont volgens het Duitse persbureau DPA symptomen van de ziekte en is inmiddels opgenomen. Het arbeidsbureau waar ze onwel werd is in quarantaine geplaatst.
Zo hé, jij voelt je wel superieur nu tegenover hem of niet....quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Fijn he dat je dat met ons kunt delen! Voel je je nu lekker superieur? Vertel met welke uitvindingen en/of andere geniale uitspattingen heb jij de wereld verbijsterd? Jij moet wel minimaal twee wetenschappelijke titels bezitten en ook verder uiterst succesvol zijn.
Of ben je gewoon een normale lamlul die zelf nog nooit echt iets heeft gepresteerd, maar die het wel fijn vind neer te kijken op anderen?
Daarom ook geen vluchten meer naar die regio'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:29 schreef nixxx het volgende:
Hier in Saudi-Arabië ook weer wat, twee Afrikanen hadden zich gemeld bij een ziekenhuis met koorts en moeilijkheden met ademen. Dokter wilde ze in quarantaine zetten maar ze gingen ervandoor toen om hun verblijfsvergunning gevraagd werd. Politie en immigratie officials zijn op zoek. Ze kwamen schijnbaar uit Oost-Afrika maar ze nemen geen risico
http://www.arabnews.com/news/saudi-arabia/617876
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zeg, alle luchtverkeer met west afrika stopzetten
Nou je had en hebt nog steeds groot gelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.
Ik zou een stuk angstiger zijn als je een auto in stapt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:07 schreef Onnoman het volgende:
begin toch steeds angstiger te worden voor dit virus
hoe versprijd dat danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:18 schreef Jano9 het volgende:
Ebola-alarm in Duitsland
Een uitzendbureau in Berlijn is afgesloten nadat een 30-jarige vrouw onwel was geworden. Ze heeft mogelijk ebola opgelopen in Afrika.
Vanwege de onwelwording van de vrouw werd een ambulance opgeroepen. Toen de ambulancemedewerkers arriveerden bij het uitzendbureau meldde de vrouw dat ze vermoedde met ebola te zijn besmet. Dat melden Duitse media.
De vrouw had hoge koorts en had problemen met haar bloedsomloop. Ze was onlangs kort in Afrika geweest.
De vrouw wordt naar een speciale kliniek gebracht voor onderzoek. Alle kantoormedewerkers zijn in quarantaine geplaatst. Het gebied is volledig afgezet door de politie.
Bron: m.telegraaf.nl/article/22982410/ebola-alarm-in-duitsland
Wat een dom mens, als je denkt dat je Ebola hebt dan ga je anderen toch niet in gevaar brengen?!
Zelfs het werkwoord is al gemuteerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef nixxx het volgende:
Ik ken geen enkele ziekte die zich versprijd...
Kun je inmiddels al uitleggen wie het gaat betalen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.
Waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Kun je inmiddels al uitleggen wie het gaat betalen?
Er zijn alleen nog maar loze alarmen geweest in het Westen volgens mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gevalletje Berlijn is waarschijnlijk loos alarm. Dame in kwestie blijkt nooit in besmette gebieden te zijn geweest.
http://nos.nl/artikel/688295-ebolageval-berlijn-lijkt-loos-alarm.html
Ik zou zeggen, houden zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn alleen nog maar loze alarmen geweest in het Westen volgens mij.
Maar prima dat ze er scherp op zijn natuurlijk
http://nos.nl/artikel/688548-geen-ebola-bij-vrouw-in-berlijn.htmlquote:Een vrouw in Berlijn die mogelijk ebola had, blijkt het dodelijke virus toch niet onder de leden te hebben. Dat hebben bloedtests uitgewezen. Eerder op de dag leek het er al op dat het loos alarm was. Dat is nu bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |