quote:
 Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef JerryWesterby het volgende:
 Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef JerryWesterby het volgende:[..]
OK, ben ik nu beland in het zeurtopic?
Merkwaardig. Ik klaag dat er meerdere topics worden geopend over hetzelfde onderwerp, zodat de discussie niet meer te volgen is.
Als antwoord krijg ik dat er meerdere topics zijn geopend over hetzelfde onderwerp, dus wat zeur ik nou?
Lezen jullie niet of snappen jullie niet?
In beide gevallen verzoek ik jullie om me niet meer lastig te vallen.
Hallo, ik had je in DM nog een uitgebreide reactie in NWS FB belooft, dus hier komt ie. 
Over de situatie lopen 3 topics. Voor het mooi 1 teveel, wat mij betreft. 
Allereerst hebben we het centrale Irak topic. Hier wordt al maanden al het nieuws verzameld, hier zitten users die ook al jaren in die reeks posten. Die gaan we dus niet sluiten, en hier hebben ze het over het laatste nieuws. Niet heel gek lijkt me. 
Daarnaast hebben we het topic over het grote nieuws. Als er groot nieuws is, willen ineens (veel) meer users dan de gebruikelijke kliek in het centrale Iraktopic over het nieuws posten. Dus wordt er een nieuw topic gemaakt. Dat was dat topic over VS die ISIS bombardeert. Nieuwe users en users die normaal niet zoveel in NWS posten kunnen dat topic makkelijker vinden, dus daarom is dat topic er. Over een tijdje zakt dat topic wat meer weg en kunnen we dat weer bij het centrale topic voegen.
Voordeel is dus een zo groot mogelijk bereik voor onze users en een zo groot mogelijk gemak. Nadeel is dat je eigenlijk een tijdje twee dezelfde topics naast elkaar hebt lopen. 
Dat laatste is op zich geen probleem. Je kan gewoon in één topic een discussie voeren, je kan ook in allebei posten als je dat liever hebt. Als we maar zorgen dat de discussie zuiver blijft. Dat is wat lastiger met dit soort groot nieuws, maar we doen ons best.
Dat ene andere topic wat er open is over dat gebombardeer is een beetje overbodig. Eigenlijk wilde ik de twee laatst genoemde topics mergen, maar daar was ik wat te laat voor. Echter het 'obama geeft toestemming bombarderen' oidtopic zakt echt zo weg, daar zou ik me niet te druk om maken. 
Duidelijk zo?