abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143173868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:18 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik vind dat onzin. Omdat het blijkbaar "gebruikelijk" is op "sommige" internetmedia om grof, beledigend, seksistisch en racistisch te zijn moet het hier ook maar toelaatbaar zijn? Waarom? Ik vergelijk het maar met een kroeg, als iemand dergelijke opmerkingen maakt kan hij verwachten dat er van repliek gediend wordt. Als zo'n figuur daar niet tegen kan moet ie nadenken voordat ie wat zegt.
Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning. Ik heb het idee dat je het nogal aandikt. Je zou bepaalde posts inderdaad grof en beledigend kunnen noemen. Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:38:03 #52
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143174039
Ik ben slechts een passant in het topic en beschouw mezelf een beetje als buitenstaander. Zoals ik het zie heeft Matador bepaald gedrag vertoond waar je met gefronste wenkbrouwen naar kijkt, maar het gedrag van meerdere users die constant al zijn woorden wegen en hem aanvallen op alles wat ze maar kunnen vinden, hielp nou ook niet bepaald mee. En in zijn verdediging; hij hield zijn posts wel ontopic daar waar anderen bleven hangen in klaagzang en veroordeling.

Hem afschilderen als een soort tiran hier in feedback lijkt me dan ook niet terecht. Iedereen krijgt dezelfde ruimte om een mening te geven en als je ff wat relativeert en niet constant op je achterste poten staat, houd je het langer harmonieus. Wat zelfreflectie zou sommigen hier niet misstaan.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143174125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef kuil het volgende:

[..]

Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning. Ik heb het idee dat je het nogal aandikt. Je zou bepaalde posts inderdaad grof en beledigend kunnen noemen. Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
dit valt reuze mee allemaal hoor
kijk de topics : " natalee in the rebound " maar eens na
daar ging het er echt hard aan toe :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143174303
quote:

[..]

Dat seksistische of racistische haal ik er nauwelijks uit in al die topics over de verdwijning.
Omdat ik zeker in het begin veel te veel tijd kwijt ben geweest om al die troep weg te halen.

Is leuk joh als de familie meeleest en ze lezen dat hun dochters hier voor hoeren en sletten worden uitgemaakt.
pi_143174370
quote:

[..]

Zoals StaceySinger al zegt: als je daar echt zo erg aan stoort, kun je beter een topic verderop gaan kijken.
Euh nee, zo werkt het over het algemeen niet in NWS.
pi_143174379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat ik zeker in het begin veel te veel tijd kwijt ben geweest om al die troep weg te halen.

Is leuk joh als de familie meeleest en ze lezen dat hun dochters hier voor hoeren en sletten worden uitgemaakt.
En de gewone vrouwelijke meelezers vinden het ook niet in de haak. Maar ik zie het in bijna elk topic waar het over een vrouw gaat. Vorige jaar over die twee jongetjes, mijn god, ze wisten precies hier dat het "die heks" haar eigen schuld was......
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_143175857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je in een kroeg zit en je zit naast een gezelschap wat je niet bevalt, ga toch een ook tafeltje verder zitten ? zo kan je op een forum ook iemand negeren of in ieder geval Niet happen
Die vergelijking gaat mank ik kan niet een tafeltje verder zitten want ik doe mee aan hetzelfde gesprek. Degene die in zo'n gesprek over de schreef gaat zou je moeten aanspreken en niet degene die er wat van zeggen.
pi_143176553
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat. Ben het er ook mee eens dat Mata soms scherpe opmerkingen maakt en soms het topic wat domineert, maar for good reason. Ik heb graag dat hij de OP doet want hij werkt het netjes bij en zoekt van alles uit. De mensen die zich heel erg gekrenkt voelen kunnen het beste naar het Nijntje-forum gaan, want het internet is een HEEL stuk enger dan het topic over Kris en Lisanne.

Mag trouwens het topic over MH-17 ook naar BNW?
> nauwelijks nog nieuwe feiten
> veel gefantaseer over wie het wel of niet gedaan heeft
> hier lezen ZEKER nabestaanden mee
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:45:38 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143176587
Nee.
Laffe huichelaar
pi_143176872
Tsja ik zit hier nog niet heel lang, maar het valt op de moderatie op FOK niet altijd even best is. Moderatoren die zelf her en der schelden of dingen posten waarvan ik denk "dat kan écht niet". En verder ben je dus afhankelijk van de grillen van een mod. Heeft die de pest in iets of iemand dan doet ie gewoon maar, jammer voor de mensen, maar de mod heeft z'n gram gehaald.

Je zag het ook in het MH-17 topic: geen persoonlijke gegevens van slachtoffers posten! Verschijnt er op FOK-frontpage een artikel met persoonlijke gegevens van slachtoffers :{

Het is geen ramp, maar je verwacht toch van mods enige 'professionaliteit' en zeker constantheid in handelen. En constantheid in het handelen: MH-17 kan dus nu ook naar BNW, of het andere topic naar NWS. Dat zal niet gebeuren, want dan geef je een foutje toe. Maar het is dus inconsistent.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:52:27 #61
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_143176940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Poolbal het volgende:

Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.

Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_143177063
quote:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat. Ben het er ook mee eens dat Mata soms scherpe opmerkingen maakt en soms het topic wat domineert, maar for good reason. Ik heb graag dat hij de OP doet want hij werkt het netjes bij en zoekt van alles uit. De mensen die zich heel erg gekrenkt voelen kunnen het beste naar het Nijntje-forum gaan, want het internet is een HEEL stuk enger dan het topic over Kris en Lisanne.

^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143177083
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoe haal je het in je hoofd zo'n suggestie te doen. Terwijl we daar volop verslaggevers hebben zitten. Je weet wel, die mensen die reportages maken om nieuws te leveren.

Ik vind het zo kansloos dat users zelf topics vernaggelen met allerlei onzin dat topics van lieverlee maar naar BNW moeten verhuizen. Trending nieuwswaardige topics.
Hij bedoelt wrs: als dat in bnw staat, kan MH17 ook wel in bnw, hij wil niet dat het in bnw staat.
I´m back.
pi_143177099
quote:
Er is nooit als hoeren en sletten over hen gepraat.
Zeker wel, soms zo vaak dat ik dacht dat ik in een TBS kliniek was beland.
Maar zoals ik al zei, het meeste is verwijdered.
quote:
Hier, BNW / Vlucht MH17 #7
pi_143177102
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Staal het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:56:37 #66
42366 Staal
pi_143177131
Overigens vind ik het zelf niet verstandig Nieuwstopics die actueel zijn naar BNW te schoppen. Dan trekt het nog meer gekkies aan. Mod dan beter en laat users individueel ophoepelen naar BNW.
Un certain jeune homme
pi_143177218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Staal het volgende:
Overigens vind ik het zelf niet verstandig Nieuwstopics die actueel zijn naar BNW te schoppen. Dan trekt het nog meer gekkies aan. Mod dan beter en laat users individueel ophoepelen naar BNW.
Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.
Ging specifiek om dit topic.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:58:39 #68
42366 Staal
pi_143177238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft het van mij niet naar BNW. Maar zie jij nog 'gamechangers' in dat nieuws? Als FOK dan consistent is... Het is gewoon zo dat een Mod baalde van een aantal users en toen het foutje maakte om niet de users te berispen, maar gewoon even het topic uitzette. Dat ging te ver, maar toegeven kan natuurlijk niet dus maar naar BNW.
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.
Beter modden idd. Of tijdelijk slotje tot er nieuws is.
Un certain jeune homme
pi_143177323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:56 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Waar gaat dit nou over? Wees eens duidelijker.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:00:45 #70
42366 Staal
pi_143177342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is ook niet dat er ineens een nieuwe lijn is ingezet.
Ging specifiek om dit topic.
Heel begrijpelijk verder hoor. Kom net uit dat gewraakte topic. Argeloos. Het gaat idd. nergens meer over.
Un certain jeune homme
pi_143177347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens. Trending nieuwstopics horen niet in BNW.
Beter modden idd. Of tijdelijk slotje tot er nieuws is.
Staal! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baie skoon avond nog!
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:02:06 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143177403
* Pietverdriet is ook blij staal te zien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:05:04 #73
42366 Staal
pi_143177526
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Staal! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baie skoon avond nog!
Lieveke! :*

Baie dankie. ;)
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:05:48 #74
42366 Staal
pi_143177556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is ook blij staal te zien.
Piet!
Un certain jeune homme
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:06:44 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143177593
Ga dat even lekker via DM doen
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')