Hoeveel mensen doen er mee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
Middenmootje voor mij. Maar ik ben niet ontevreden na de 1e ronde.
Dat zijn degenen die een team samengesteld hebben. Er zijn echter meer die zich aangemeld hebbenquote:
Ik vond het inderdaad al vreemd om geen teams met 0 punten te zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn degenen die een team samengesteld hebben. Er zijn echter meer die zich aangemeld hebben
Is helaas niet mogelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:53 schreef Mavcovic het volgende:
Kan de 8% verkoopkosten alvast geactiveerd worden?
Zo kan ik alvast bekijken hoeveel een bepaalde team wijziging mij zou kosten.
Elfvoetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
Is de bron voor de wedstrijduitslagen dezelfde als vorig seizoen? Welke is dat ook alweer?
Duidelijk! Bedanktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Is helaas niet mogelijk.
Daarbij gaan spelers in waarde stijgen en dalen, afhankelijk van de prestaties.....
Je kan natuurlijk wel zelf met een rekenmachine aan de slag
31 punten en morgen Hoesen, Poulseen en evt. Kuipers nog.quote:Castaignos 3
Mokotjo 6
Falkenburg 2
Drost 5
Nijland 5
Van Polen 5
Boer 5
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef franklop het volgende:
Nog steeds erg blij dat ik Depay er in laatste seconde uithaalde voor L De Jong
Behalve als je Narsingh koosquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
6-1 dat zijn toch geen uitslagen meer, dat worden flinke uitlopers voor mensen met een PSV aanval in het team.
Volgende week ga ik meedoenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sooooooooooow, ratatatatatata, koekoek!
Is dat al up to date dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sooooooooooow, ratatatatatata, koekoek!
Padt 5quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Van Duinen 6
Haddad 0
Korte 5
Immers 6
Falkenburg 2
Totaal 19 punten met nog 6 Groningers te gaan morgen. Hopen op de 0 en een overwinning.
Jammer dat Groningen nog een goal tegen krijg. Scheelt toch 12 punten ofzoquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel bijkrijgen nog denk ik.
Die PEC Zwolle spelertjes hebben wel veel opgeleverd
4 punten zo te zien;quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
Eerste 2 rondes een drama, maar Cummins moet me toch wel iets op gaan leveren?
Een verdediger krijgt ook 5 punten voor een doelpunt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
4 punten zo te zien;
2 punten voor basisplek
-3 in totaal voor tegendoelpunten
5 voor doelpunt
6 punten, dit weekend 37 en gehele ronde 95 punten, goeie start welquote:Hoesen 7
Poulsen -1
Kuipers -
Voor mij hetzelfde met 98 punten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
105 punten. Ben nog nooit zo goed begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |