TS bedoelt 4 ton.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef Bananapeel het volgende:
Verkapt kijk mijn familie eens een huis van 4 miljoen kunnen betalen topic.
Dat is omgerekend bijna 50.000 euro, daar koop je in India wel een leuk huis van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
4 miljoen wat? Indiase rupee? kneus
conclusie: familie TS gaat in India wonenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is omgerekend bijna 50.000 euro, daar koop je in India wel een leuk huis van.
Gewoon in Thailand voor het 'vissen'quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
conclusie: familie TS gaat in India wonen
Dat bedoelde ik met jaloezie inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
'Ons vermogen' ik hoop echt oprecht dat je niets erft.
Misschien heb ik wel een hoop zelf verdiend geld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef Nastico het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met jaloezie inderdaad.
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een hoop zelf verdiend geld.
Krijg bij jou toch eerder het idee dat pappie en of mamsie het geld hebben en niet jijzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Nastico het volgende:
[..]
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:31 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Krijg bij jou toch eerder het idee dat pappie en of mamsie het geld hebben en niet jijzelf.
Je vindt het alleen heerlijk omdat je je daardoor beter voelt dan een ander. Stakker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Nastico het volgende:
[..]
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.
Bijzonder dat je jouw zakgeld als " ons vermogen" rekent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Nastico het volgende:
[..]
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.
Gezellig! Kom je dan wel naar Utrecht? Ik ben namelijk te arm voor de reis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Nastico het volgende:
[..]
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupersquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef OOST het volgende:
[..]
Je vindt het alleen heerlijk omdat je je daardoor beter voelt dan een ander. Stakker.
Kom je nou nog bier brengen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupers
Ik open geen topic dat ik een huis van 4 miljoen ga kopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupers
Hoe ik me voel t.o.v. Bananapeel:quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Kom je nou nog bier brengen?
En als het zo normaal voor je is om rijk te zijn, waarom is het dan nodig om te zeggen een huis van 4 miljoen. Waarom dat bedrag er bij? Als ik een ijsje ga kopen zeg ik toch ook niet ik ga een ijsje van 2 euro halen. De prijs van het huis is ook nog eens totaal niet relevant in je verhaal.
Dan kom je eerst met een post waarin je zegt te verwachten dat ik toch wel volwassen zou zijn. Vervolgens edit je die naar een plaatje van een stripfiguurtje met daarboven een pauper tekst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef Nastico het volgende:
[..]
Hoe ik me voel t.o.v. Bananapeel:
[ afbeelding ]
Pas me een beetje aan aan jouw niveauquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dan kom je eerst met een post waarin je zegt te verwachten dat ik toch wel volwassen zou zijn. Vervolgens edit je die naar een plaatje van een stripfiguurtje met daarboven een pauper tekst.
Biertje kun je krijgen hoor, meer niet. Moet je wel naar de kroeg komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Bananapeel het volgende:
Nogmaals, wanneer kom je nou bier brengen? Gaan we eens kijken wat voor leuke dingen we allemaal kunnen doen met jou geld.
Gezien je toch al zo met plaatjes bezig bent. Kun je er geen stripverhaal van maken? Misschien kun je daar zelf nog eens wat geld mee verdienen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Nastico het volgende:
[..]
Biertje kun je krijgen hoor, meer niet. Moet je wel naar de kroeg komen.
[ afbeelding ]
Het mag geen verrassing zijn dat jij dat rechts bent op dat plaatje, Bananapeel.
Ok.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Gezien je toch al zo met plaatjes bezig bent. Kun je er geen stripverhaal van maken? Misschien kun je daar zelf nog eens wat geld mee verdienen.
wat is inb4 eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef tijnhet het volgende:
"inb4" in een OP gebruiken is zo snollig. Je bent sowieso inb4 wat dan ook, want je plaatst zelf de eerste post. Dweil.
Dat word vaak gezegd wanneer iemand weet iets achterlijks te zeggen. Vaak met de gedachte dat iemand anders dit vast wel zal gaan zeggen.quote:
"En voordat iemand anders het zegt: [...]"quote:
Dat wist ik alleen niet wat de precieze gedachte wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dat word vaak gezegd wanneer iemand weet iets achterlijks te zeggen. Vaak met de gedachte dat iemand anders dit vast wel zal gaan zeggen.
thanksquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:46 schreef tijnhet het volgende:
[..]
"En voordat iemand anders het zegt: [...]"
Letterlijk "I was already in this topic before someone started saying [...]". Vanuit de gedachte dat de pioniers, zij die er al vanaf het begin bij zijn, extra stoer zijn. Vooral als je de toekomst, ofwel de loop van het topic, al van tevoren kan voorspellen. Superstoer ben je dan. Echt megastoer.
Wellicht als de zolder een grote verdieping is, zodat je naast een slaapkamer ook een eigen 'huiskamer' hebt. Zeker wel relaxed, voor de tijd dat je nog thuis bij je ouders woont dan.quote:
gewoon penthousequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wellicht als de zolder een grote verdieping is, zodat je naast een slaapkamer ook een eigen 'huiskamer' hebt. Zeker wel relaxed, voor de tijd dat je nog thuis bij je ouders woont dan.
4 miljoen rijk noemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef TheMechanic het volgende:
Fijn TS dat je pappie en mammie rijk zijn. Probeer het nu nog maar eens zelf te maken in het leven.
Durf jij te beweren dat 4 miljoen aan vermogen hebben het gemiddelde in Nederland is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef Chilliewillie88 het volgende:
4 miljoen rijk noemen Misschien net bovengemiddeld maar toch niet veel meer dan dat.
Nee, ik zeg toch bovengemiddeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Durf jij te beweren dat 4 miljoen aan vermogen hebben het gemiddelde in Nederland is.
Ik vind 1 miljoen aan vermogen hebben al 'rijk', zeker wanneer je kijkt naar hoe arm sommigen in Nederland worden. Voedselbanken enz.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Nee, ik zeg toch bovengemiddeld.Is nog iets anders dan rijk zijn.Perceptie
dat mag je vinden, zoals ik zeg perceptie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik vind 1 miljoen aan vermogen hebben al 'rijk', zeker wanneer je kijkt naar hoe arm sommigen in Nederland worden. Voedselbanken enz.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef KdwPPr het volgende:
Patser, stoer doen met iets dat niet van jou is.
Waarom die 4 miljoen vermelden? Waarom? Geef 1 goede reden..
Mijn broer zit ook op FOK!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:53 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
TS is zo'n zolderkamerautist dat hij buiten fok ervoor uitgemaakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |