Je vindt het alleen heerlijk omdat je je daardoor beter voelt dan een ander. Stakker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Nastico het volgende:
[..]
Denk van niet. Anders zou je weten hoe heerlijk het is, en het mij gunnen.
Bijzonder dat je jouw zakgeld als " ons vermogen" rekent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Nastico het volgende:
[..]
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.
Gezellig! Kom je dan wel naar Utrecht? Ik ben namelijk te arm voor de reis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Nastico het volgende:
[..]
Wil je best een keertje trakteren op een biertje hoor. Sta je misschien wat positiever tegenover ons vermogen.
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupersquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef OOST het volgende:
[..]
Je vindt het alleen heerlijk omdat je je daardoor beter voelt dan een ander. Stakker.
Kom je nou nog bier brengen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupers
Ik open geen topic dat ik een huis van 4 miljoen ga kopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Nastico het volgende:
[..]
Jullie zijn de stakkers die het groot uitmeten. Voor mij is rijk zijn heel normaal. kk paupers
Hoe ik me voel t.o.v. Bananapeel:quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Kom je nou nog bier brengen?
En als het zo normaal voor je is om rijk te zijn, waarom is het dan nodig om te zeggen een huis van 4 miljoen. Waarom dat bedrag er bij? Als ik een ijsje ga kopen zeg ik toch ook niet ik ga een ijsje van 2 euro halen. De prijs van het huis is ook nog eens totaal niet relevant in je verhaal.
Dan kom je eerst met een post waarin je zegt te verwachten dat ik toch wel volwassen zou zijn. Vervolgens edit je die naar een plaatje van een stripfiguurtje met daarboven een pauper tekst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef Nastico het volgende:
[..]
Hoe ik me voel t.o.v. Bananapeel:
[ afbeelding ]
Pas me een beetje aan aan jouw niveauquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dan kom je eerst met een post waarin je zegt te verwachten dat ik toch wel volwassen zou zijn. Vervolgens edit je die naar een plaatje van een stripfiguurtje met daarboven een pauper tekst.
Biertje kun je krijgen hoor, meer niet. Moet je wel naar de kroeg komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef Bananapeel het volgende:
Nogmaals, wanneer kom je nou bier brengen? Gaan we eens kijken wat voor leuke dingen we allemaal kunnen doen met jou geld.
Gezien je toch al zo met plaatjes bezig bent. Kun je er geen stripverhaal van maken? Misschien kun je daar zelf nog eens wat geld mee verdienen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Nastico het volgende:
[..]
Biertje kun je krijgen hoor, meer niet. Moet je wel naar de kroeg komen.
[ afbeelding ]
Het mag geen verrassing zijn dat jij dat rechts bent op dat plaatje, Bananapeel.
Ok.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Gezien je toch al zo met plaatjes bezig bent. Kun je er geen stripverhaal van maken? Misschien kun je daar zelf nog eens wat geld mee verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |