Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
of ze allemaal 1000 euro geven als ze zich laten steriliserenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet bepaald. Pas na twee atoombommen. Daarvoor waren Japanse steden al talloze malen in as gelegd.
Atoombom dan maar op Gaza?
gewoon door gaan zoals nu, andere oplossing is er niet, of HAMAS krijgt de beschikking over een atoombom , maar de inlichtingendienst van Israel zal dat wel voor zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:00 schreef Bozepiemel het volgende:
Hoe gaat dit conflict eigenlijk worden opgelost? Hoe is dat in het verleden met andere conflicten gegaan? Wat zijn de opties?
- Israël maakt Palestina met de grond plat en bouwt hun eigen staat. Dan zullen er altijd nog wel opstootjes zijn maar dan is het meeste wel over.
- De VS stopt met Israël financieren waardoor het gevecht eerlijker wordt. Ook al is Israël dan nog steeds de grootste macht, het is wat eerlijker. Het conflict gaat tientallen jaren door.
- De Arabische landen gaan Palestina steunen. Israël wordt binnen enkele jaren bezet, totdat de VS en Europa Israël weer steunen met militaire acties of sancties.
Waar ligt in hemelsnaam de oplossing?
De enige oplossing is dat Israël wordt gedwongen om mee te werken aan vrede onder druk van internationale sancties. Een tweestatenoplossing dus. Dit zal betekenen dat Israël grond moet inleveren, Jeruzalem moet delen en zich niet meer kan bemoeien met Palestijnse regio's. Wat ze terugkrijgen is vrede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:00 schreef Bozepiemel het volgende:
Hoe gaat dit conflict eigenlijk worden opgelost? Hoe is dat in het verleden met andere conflicten gegaan? Wat zijn de opties?
- Israël maakt Palestina met de grond plat en bouwt hun eigen staat. Dan zullen er altijd nog wel opstootjes zijn maar dan is het meeste wel over.
- De VS stopt met Israël financieren waardoor het gevecht eerlijker wordt. Ook al is Israël dan nog steeds de grootste macht, het is wat eerlijker. Het conflict gaat tientallen jaren door.
- De Arabische landen gaan Palestina steunen. Israël wordt binnen enkele jaren bezet, totdat de VS en Europa Israël weer steunen met militaire acties of sancties.
Er zijn namelijk 2 strijdende partijen. Wie er begonnen is of wie er meer schuld heeft is niet van belang in een zoektocht naar een oplossing, aangezien beide partijen vinden dat zij het zelf niet zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De enige oplossing is dat Israël en Palestina worden gedwongen om mee te werken aan vrede onder druk van internationale sancties.
Nou dit zou betekenen dat er een compromis gezocht moet worden. Als je de onderhandelingen instapt met de eis dat Jeruzalem gedeeld moet worden dan geef ik het al weinig kans. Ik snap de eis wel, maar hij is niet realistisch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De enige oplossing is dat Israël wordt gedwongen om mee te werken aan vrede onder druk van internationale sancties. Een tweestatenoplossing dus. Dit zal betekenen dat Israël grond moet inleveren, Jeruzalem moet delen en zich niet meer kan bemoeien met Palestijnse regio's. Wat ze terugkrijgen is vrede.
Een andere oplossing is er niet. De vicieuze cirkel van geweld gaat hoe dan ook niet werken.
Doodscultus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ging je tenminste wel met opgeheven hoofd !
twitter:RGjournalist twitterde op maandag 04-08-2014 om 13:22:31graafmachine ramt bus Jeruzalem. Israeli politie beschiet bestuurder met grof geweld, onderzoekt of terreurdaad was http://t.co/RW9QvV0ta3 reageer retweet
Zaten er (ex-)IDF'ers in de bus? Want dan is de rest collateral damage en derhalve geen probleem voor Israël.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:RGjournalist twitterde op maandag 04-08-2014 om 13:22:31graafmachine ramt bus Jeruzalem. Israeli politie beschiet bestuurder met grof geweld, onderzoekt of terreurdaad was http://t.co/RW9QvV0ta3 reageer retweet
Volgens de NOS was het een lege busquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zaten er (ex-)IDF'ers in de bus? Want dan is de rest collateral damage en derhalve geen probleem voor Israël.
Gewoon beide partijen uit dat gebied gooien en volplanten met zonnepanelen voor het grotere goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:00 schreef Bozepiemel het volgende:
En hoe weet UNICEF dit?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
The number of children killed during this ongoing war has now surpassed that of the 2008-9 'Cast Lead' military operation when 350 children were reported killed, according to UNICEF.
During the last 48 hours, at least 14 Palestinian children were killed throughout Gaza.
Between 8 July and 4 August 2014 (up until 05:00), at least 392 Palestinian children were reported killed as a result of airstrikes and shelling by Israel aerial, naval and ground forces. (Note: The increase of 38 children since yesterday is due to ongoing verification and not to 38 children killed in one day).
Children make up for 31% of the civilian casualties.
The child casualties are 243 boys and 149 girls, the youngest is 1 month and the eldest is 17 years of age.
The highest number of child casualties was recorded in Khan Younis (116); followed by Gaza City (101); then northern Gaza (71); Rafah (53); and Central Gaza (51).
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
En ze hebben ook al jaren het tegenovergestelde verklaart zowel ervoor als erna. Je weet ook wel wat er in de officiële documenten staat en wat voor antisemitische uitspraken er continu worden gedaan door hoge Hamas leden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:46 schreef Aloulou het volgende:
Check anders google even op deze search, staat er vol mee dat Hamas dit al jaren eerder heeft verklaard.
Dat is echt onzin, Arabische Israëliërs mogen net zo goed in nederzettingen wonen.quote:Want hey, het wordt niet volgestopt met Palestijnse Israeliers, nee het moeten joodse Israeliers zijn in de nederzettingen. Racistisch eng beleid, doet beetje aan lebensraum denken vroeger voor bepaalde volkeren.
Ik vind het wel dergelijk relevant, het is een reden waarom de Joden recht hebben op die grond naar mijn mening.quote:Dit is totaal irrelevant, het gaat om Israel en die houden we tegen het licht.
2 jaar en 8 maanden de bak in voor het 'beledigen' van de islam als atheïsten, dat zie je in Israël niet.quote:Maar dan toch, Tunesie is een Arabisch land en democratisch en seculierder dan Israel ooit is geweest.
Ze lijken aardig op elkaar en vele Arabieren gaan er plat op dat het ze allemaal een Arabisch volk zijn. Zie ook de woorden van Zuheir Mohsen.quote:Je weet dat de Arabieren onder te verdelen zijn in allerlei Arabische vokeren? Je weigert overigens de Palestijnen Palestijnen te noemen merk ik al sinds het begin van de discussieIn ontkenningsfase?
Beter lezen..quote:De joden hebben bijna heel Palestina "slechts opgekocht"?![]()
Zeg ik dat het nakomelingen zijn? Het zijn gewoon Joden. Waar zeg ik dat ze hetzelfde zijn?quote:Geen argument totdat jij bewijst dat de joden vandaag de in Israel nakomelingen zijn van die van 3000 jaar geleden. Ik zou zeggen, doe je ding en overtuig me. Deze bewijsvoering aanleveren is dus ook voor jou relevant aangezien jij een claim maakt dat de joden vandaag de dag hetzelfde zouden zijn als die 3000 jaar geleden in o.a. de Oud Testamentische boeken terugkomen. Ik ben benieuwd.
Zo, zegt die woordvoerder dat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Het door Israël afgekondigde humanitaire bestand in de Gazastrook is door Israël zelf geschonden, zegt een woordvoerder van het ministerie van Gezondheid in de Gazastrook.
Jeps , goed gelezen.quote:
Nee, dat filmpje heb ik niet gezien. Zegt ie iets schokkends?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps , goed gelezen.
Heb je dat filmpje gezien van die woordvoerder van Israel?
Dan zal ik ff zoeken hoe UNICEF aan de cijfers komt. Misschien wel allemaal geteld ... ?
Misschien omdat dat bij wordt gehouden?quote:
Hoezo heb je het niet gekeken ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, dat filmpje heb ik niet gezien. Zegt ie iets schokkends?
En je gekscheert, maar dat laatste is dus echt niet mogelijk. Want... informatie uit Gaza etc...
Ghahaha dus dat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat dat bij wordt gehouden?
Of zeg ik nou iets geks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |