"Ik wil wel liegen over hoe we elkaar hebben ontmoet" was nooit meer van toepassing.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor bij een kringverjaardag.
- Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
- Ah gewoon. Hij slingerde met zijn balzak in mijn gezicht, je weet wel
-
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Ik wil wel liegen over hoe we elkaar hebben ontmoet" was nooit meer van toepassing.
Dat ga ik ook doen zo als ik ooit een match krijgquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kreeg zojuist een persoonlijk gedichtje als opener.
Wel een slechtemaar het idee was leuk.
Gaan we danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever geen serenade van 30 regels nee.Maar gewoon kort en krachtig.
Ik heb echt een hekel aan die matches die dat in hun info hebben staan ofzo. Waarom zou je daar over willen liegen? Is tegenwoordig toch doodnormaal enzo, datingssite's en alles. Snap niet waarom je je daarvoor moet schamen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Ik wil wel liegen over hoe we elkaar hebben ontmoet" was nooit meer van toepassing.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever geen serenade van 30 regels nee.Maar gewoon kort en krachtig.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
Moest btw gelijk denken aan dat programma, Ik heb het nog nooit gedaan, waarbij die groningse geschiedenis student een gedichtje voorleest aan zijn crush:
"Bloemen zijn hier onzinnig...
Wie wil er nou vergeleken worden met een bloem.."
Ik ben voor altijd de jouwequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaan we dan
"Oh wat blij,
wordt ik van Aardbei.
Met haar huppelend gebruikersplaatje,
en uit haar zwoele lippen vaak een bijdehand praatje"
Zoiets?
Verschrikkelijk inderdaad. Ik zie het nog best vaak voorbij komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die matches die dat in hun info hebben staan ofzo. Waarom zou je daar over willen liegen? Is tegenwoordig toch doodnormaal enzo, datingssite's en alles. Snap niet waarom je je daarvoor moet schamen.
Een baas, maar lang niet zo'n baas als Marcel. De baas der bazen, nog baziger als Marc. Al was Marc een stakker. Dus dat is niet zo moeilijk. Wel goed voor leedvermaakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
Moest btw gelijk denken aan dat programma, Ik heb het nog nooit gedaan, waarbij die groningse geschiedenis student een gedichtje voorleest aan zijn crush:
Marcel heb ik wel eens gezien. Ging hij naar de film, of liep hij door de stad. Incl fedoraquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een baas, maar lang niet zo'n baas als Marcel. De baas der bazen, nog baziger als Marc. Al was Marc een stakker. Dus dat is niet zo moeilijk. Wel goed voor leedvermaak
Ik vond Marcel ook wel ok, prima gast lijkt me dat. Marcquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een baas, maar lang niet zo'n baas als Marcel. De baas der bazen, nog baziger als Marc. Al was Marc een stakker. Dus dat is niet zo moeilijk. Wel goed voor leedvermaak
Teken een lelijk disneyfiguur van haar, veel leukerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen zo als ik ooit een match krijg
Meestal stel ik een hele random vraag gebaseerd op haar naam of iets op haar foto
Disneyfiguren kunnen alleen maar mooi zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Teken een lelijk disneyfiguur van haar, veel leuker
Teken een random lelijke karikatuur van haar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disneyfiguren kunnen alleen maar mooi zijn
Ik kan geen lelijke karikaturen van iemand maken die knap isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Teken een random lelijke karikatuur van haar.
Misschien moet je toch maar mannen ipv vrouwen gaan zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen lelijke karikaturen van iemand maken die knap is
Goede comeback zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar mannen ipv vrouwen gaan zoeken.
Doe even reageren bij de karikaturenquote:
Die johannes_vermeer is me er eentjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
M'lady... *tips Fedora*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Marcel heb ik wel eens gezien. Ging hij naar de film, of liep hij door de stad. Incl fedora![]()
En toch zal zo'n programma vast beter voor hem uitpakken dan tinder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:59 schreef Kutmanager het volgende:
Net gematcht aan een meisje die blijkbaar dj is ofzo.
Heb haar dit gestuurd:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |