Is dat vreemd dan?quote:
quote:
Juist. Bovendien weet ik dat heel veel vriendinnen stiekem wel een beetje jaloers zijn.quote:
Zo moeilijk is het toch niet voor een vrouw om even een avond te neuken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Juist. Bovendien weet ik dat heel veel vriendinnen stiekem wel een beetje jaloers zijn.
Ja maar hij moet ook nog leuk zijn en zij moeten het ook nog durven. Vooral dat laatste is best een issue.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet voor een vrouw om even een avond te neuken?
Pf, wat een eisen. Als iemand leuk is, waarom zou je dan niet durven?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar hij moet ook nog leuk zijn en zij moeten het ook nog durven. Vooral dat laatste is best een issue.
Ja oke, dat kan ik me nog wel voorstellen. Echt als die wisselwerking van begrip tussen mannen en vrouwen wat makkelijker ging zou er zoveel meer geneukt worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar hij moet ook nog leuk zijn en zij moeten het ook nog durven. Vooral dat laatste is best een issue.
De meeste vrouwen denken daar anders over dan mannenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Pf, wat een eisen. Als iemand leuk is, waarom zou je dan niet durven?
Omdat je er meteen 35 vooroordelen bij krijgt. Gratis en voor niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat hij je kan afwijzen, omdat je zonder kleren alle vetjes ziet, omdat je twijfelt over je eigen bedkwaliteiten, omdat het 'niet zo hoort' om als vrouw op een man af te stappen en omdat ze bang zijn dat anderen erachter komen en ze een slet vinden. Ongeveer. Als ik al die gedachtes had op het moment dat ik op een vent af zou willen stappen zou ik ook denken 'pfff Nee laat maar'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit afgewezen worden of geen onzekerheden hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat hij je kan afwijzen, omdat je zonder kleren alle vetjes ziet, omdat je twijfelt over je eigen bedkwaliteiten, omdat het 'niet zo hoort' om als vrouw op een man af te stappen en omdat ze bang zijn dat anderen erachter komen en ze een slet vinden. Ongeveer. Als ik al die gedachtes had op het moment dat ik op een vent af zou willen stappen zou ik ook denken 'pfff Nee laat maar'.
Daar kan ik tig redenen voor verzinnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar anderzijds zegt et ook iets over de vrouw...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat je er meteen 35 vooroordelen bij krijgt. Gratis en voor niks.
Dat de kindertjes in Afrika ook heel erg honger hebben, doet niks af aan mijn honger op dit moment. Compleet irrelevant in dezen hoe mannen daar instaan dus, want dat heeft niks te maken met waarom veel vrouwen die ik ken niet durven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof mannen nooit afgewezen worden of geen onzekerheden hebben.
Gewoon allemaal van tafel vegen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat je er meteen 35 vooroordelen bij krijgt. Gratis en voor niks.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Swipen Momenten Naar Rechts Naar Links Hartje Kruisje Hoi Alles Goed
Ik ben benieuwd. Alhoewel het als man zijnde misschien makkelijk praten is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kan ik tig redenen voor verzinnen.
Goeie link terug naar tinder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon allemaal van tafel vegen.
Schijt aan de wereld
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Swipen Momenten Naar Rechts Naar Links Hartje Kruisje Hoi Alles Goed Neuken?
Je gesprek beginnen met hoi alles goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Swipen Momenten Naar Rechts Naar Links Hartje Kruisje Hoi Alles Goed
+1 voor originaliteit..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kreeg zojuist een persoonlijk gedichtje als opener.
Wel een slechtemaar het idee was leuk.
Er zit ten minste wat moeite in. Beter dan "hallo hoe gaat het" of "hallo mooie ogen heb je"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo origineel vind ik dat niet. Maar werkt vast wel.
Volgens sommige mannen heeft volgens mij elke vrouw mooie ogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit ten minste wat moeite in. Beter dan "hallo hoe gaat het" of "hallo mooie ogen heb je"
Maar jij hebt ook gewoon hele mooie ogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit ten minste wat moeite in. Beter dan "hallo hoe gaat het" of "hallo mooie ogen heb je"
Ik zou dat ook echt super leuk vinden, een persoonlijk gedichtje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo persoonlijk is dat vaak niet. Al meermalen hergebruikt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zou dat ook echt super leuk vinden, een persoonlijk gedichtje.
Wat Aardbei dus zegt, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo origineel vind ik dat niet. Maar werkt vast wel.
Dan nog. Dan weet hij wel wat ik leuk vind en dat is een goed begin, of het nou oprecht of gefaked is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo persoonlijk is dat vaak niet. Al meermalen hergebruikt.
Het is voor jou gevoel dan zo idd. Dat is ook het belangrijkst maar op zich niet veel origineler dan zeggen dat je de ogen mooi vind. Dat is toch vaak wel gemeend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan nog. Dan weet hij wel wat ik leuk vind en dat is een goed begin, of het nou oprecht of gefaked is.
Jij weet mijn punt wat beter te omschrijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is voor jou gevoel dan zo idd. Dat is ook het belangrijkst maar op zich niet veel origineler dan zeggen dat je de ogen mooi vind. Dat is toch vaak wel gemeend.
Het is wel origineler, want ik heb nog nooit een gedichtje gehad en over mijn ogen hoor ik zelfs achter de toonbank bij de Shell elke dag wel iets positiefs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is voor jou gevoel dan zo idd. Dat is ook het belangrijkst maar op zich niet veel origineler dan zeggen dat je de ogen mooi vind. Dat is toch vaak wel gemeend.
Ok, volgende keer als je de blokker uit loopt spring ik vanachter een bakfiets en zwaai ik met mijn balzak jouw richting opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het is wel origineler, want ik heb nog nooit een gedichtje gehad en over mijn ogen hoor ik zelfs achter de toonbank bij de Shell elke dag wel iets positiefs.Maar ik houd wel van de onverwachte dingen.
Strawberry Fields forever zeker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kreeg zojuist een persoonlijk gedichtje als opener.
Wel een slechtemaar het idee was leuk.
In ieder geval niet elke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens sommige mannen heeft volgens mij elke vrouw mooie ogen
Als je dat echt doet, krijg je een biertje van me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, volgende keer als je de blokker uit loopt spring ik vanachter een bakfiets en zwaai ik met mijn balzak jouw richting oporigineel en best onverwachts.
Oké ik voel me bijna speciaal nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Noem je blokker filiaal en tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je dat echt doet, krijg je een biertje van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nou nee hoor, niet als het echt een persoonlijk gedichtje is met bepaalde dingen uit de bio of foto's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo persoonlijk is dat vaak niet. Al meermalen hergebruikt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je blokker filiaal en tijdLeuk verhaal voor bij een kringverjaardag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
- Ah gewoon. Hij slingerde met zijn balzak in mijn gezicht, je weet wel
-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Stalk gedragquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou nee hoor, niet als het echt een persoonlijk gedichtje is met bepaalde dingen uit de bio of foto's.
haha jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor bij een kringverjaardag.
- Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
- Ah gewoon. Hij slingerde met zijn balzak in mijn gezicht, je weet wel
-
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je blokker filiaal en tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |