Ah joh, volgens mij moet jij wel iemand kunnen vinden als je er echt van af wil. Toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
Yatsebatsflats! Nice... Nu ik nogforever aloneeeeee
Volgens mij heb ik inmiddels een pandapunt.
Hoe zou jij dat aanpakken met iemand in de supermarkt dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Kutmanager het volgende:
Gewoon tinder afsluiten en dingen gaan doen. Er loopt zoveel potentieel rond in de supermarkt/op het station/in een kledingzaak.
Zeker met dit weer.
Moet wat te doen hebben op werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Kutmanager het volgende:
Gewoon tinder afsluiten en dingen gaan doen. Er loopt zoveel potentieel rond in de supermarkt/op het station/in een kledingzaak.
Zeker met dit weer.
Supermarkt is wel lastig. Is maar een keer gelukt. Toen zag ik wat ze wilde gaan koken en toen heb ik haar een ander soort tomaten aangeraden die beter bij dat gerecht pasten. Maar dat was natuurlijk een keiharde bluf dat ik goed kon koken. Ik wist toevallig van dat gerecht dan wel dat je die bepaalde tomaten moest hebben. Viel 5 minuten later keihard door de mand want zij was dus wel een kookfanaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat aanpakken met iemand in de supermarkt dan?
En hoe levert je dat een date op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Supermarkt is wel lastig. Is maar een keer gelukt. Toen zag ik wat ze wilde gaan koken en toen heb ik haar een ander soort tomaten aangeraden die beter bij dat gerecht pasten. Maar dat was natuurlijk een keiharde bluf dat ik goed kon koken. Ik wist toevallig van dat gerecht dan wel dat je die bepaalde tomaten moest hebben. Viel 5 minuten later keihard door de mand want zij was dus wel een kookfanaat.
Station of gewoon buiten vind ik als roker een stuk makkelijker. "Yo, heb je een vuurtje." En als zij rookt heb je een gesprek.
Altijd back-ups hebben Yatsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word dus ex'en bellen of fokkers dm'en.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Altijd back-ups hebben Yats![]()
maar ik ben celibaat [ afbeelding ]
verder even offtopic maar ik doe het toch:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg deze gisteren van een vriend van me, keihard gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]Zou het werken als je zoiets als een van je tinder foto's instelt?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kreeg deze gisteren van een vriend van me, keihard gewoon![]()
Maar er ook wel echt achter zeggen "maar ik hou wel van je"
Eikel
Grielen, pest eenhoorn niet zo. Zo'n hoorn komt hard aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eikel
Tegen vrienden moet je zoiets kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eikel
Een gesprek aanknopen is de 1e stap. Een nummer krijgen, dan ben je er vaak al want dan wil ze je dus vaker zien. Zelf een nummer fiksen, dan kan het nog alle kanten op. Geen nummer dan was het alsnog geen verspilde moeite want het is in ieder geval leuker dan in je eentje op de trein wachten.quote:
Dat soort dingen krijg ik wel vaker van vrienden. Kan er altijd wel om lachen, ze overschatten het behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eikel
Merk je snel genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]Zou het werken als je zoiets als een van je tinder foto's instelt?
Als je daar Tinder voor nodig hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Eigenlijk is Tinder best een leuke app om erachter te komen wie van je vrienden in je omgeving homo zijn.
En wat dan nog als je dat wel gedaan zou hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat soort dingen krijg ik wel vaker van vrienden. Kan er altijd wel om lachen, ze overschatten het behoorlijk.
Hij kwam niet van Grielen, grielen ging er wel op door:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Grielen, pest eenhoorn niet zo. Zo'n hoorn komt hard aan.
ja kreeg niet heel lang geleden een appje van een vriendin met:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat soort dingen krijg ik wel vaker van vrienden. Kan er altijd wel om lachen, ze overschatten het behoorlijk.
Dat 'cheap, fast & easy' doet het emquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij kwam niet van Grielen, grielen ging er wel op door:
"Ik wil niet zeggen dat je makkelijk bent maar als je een pincode had was het 0000"
[..]
ja kreeg niet heel lang geleden een appje van een vriendin met:
Kijk! Speciale soep voor jou!
[ afbeelding ]
Moet kunnen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij kwam niet van Grielen, grielen ging er wel op door:
"Ik wil niet zeggen dat je makkelijk bent maar als je een pincode had was het 0000"
[..]
ja kreeg niet heel lang geleden een appje van een vriendin met:
Kijk! Speciale soep voor jou!
[ afbeelding ]
Moet kunnen
Wij maken elkaar ook verbaal kapot hoor. Is niks mis mee. Als je jezelf verneukt op de een of andere manier mag dat gewoon keihard afgestraft worden.quote:
Ow, begrijp me niet verkeerd, mijn vrienden houden ook wel van dit soort grappen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wij maken elkaar ook verbaal kapot hoor. Is niks mis mee. Als je jezelf verneukt op de een of andere manier mag dat gewoon keihard afgestraft worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |