Ik zie wat je gedaan hebt ghegheghequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
TS wil serieus genomen worden, maar niet op de manier die jij bedoelt.
eerder een lulklacht toch?quote:
Laat het gaan. Er is hier nog een andere user waarvan bekend is dat hij kiddiepron op z'n computer heeft staan (dit stond in een fotoalbum op een Russische website waar hij op dezelfde account ook vakantiefoto's had gezet, inclusief foto's van hem) en daar is ook geen heksenjacht op begonnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:55 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
We hebben een ellenlange discussie gehad in een topic van hem, waarin hij aangaf te verlangen naar pre-puberale jongens. Hij was zeer dubieus over zijn intenties, had het over het mogelijk overschrijden van de grenzen als ''hij'' dit acceptabel achtte, en het emigreren naar gebieden die seks met kinderen wel toestaat. Vandaar dus dat ik op zijn zachts gezegd niet erg gecharmeerd ben van Demon.
dat kan nog georganiseerd worden. Wie was het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Laat het gaan. Er is hier nog een andere user waarvan bekend is dat hij kiddiepron op z'n computer heeft staan (dit stond in een fotoalbum op een Russische website waar hij op dezelfde account ook vakantiefoto's had gezet, inclusief foto's van hem) en daar is ook geen heksenjacht op begonnen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Laat het gaan. Er is hier nog een andere user waarvan bekend is dat hij kiddiepron op z'n computer heeft staan (dit stond in een fotoalbum op een Russische website waar hij op dezelfde account ook vakantiefoto's had gezet, inclusief foto's van hem) en daar is ook geen heksenjacht op begonnen.
Dit dus. Wie? Vind het echt absurd hoe op dit forum pedofielen maar een hand boven het hoofd wordt gehouden!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat kan nog georganiseerd worden. Wie was het?
LinkseBoomknuffelaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat kan nog georganiseerd worden. Wie was het?
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat Demon een pedo is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Wie? Vind het echt absurd hoe op dit forum pedofielen maar een hand boven het hoofd wordt gehouden!![]()
Oh die gek met de pedobear UI? Ik dacht dat het een troll was maar het is dus echt een pedo. Ook nog zonder enige schaamte.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat Demon een pedo is?
Zegt allemaal niks. Daarom mijn vraag hoe jij dat zeker weet. Als er hier ook maar enig bewijs staat dat hij pedo is, dan lijkt me dat hij allang was aangegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zoek zijn topic op zou ik zeggen en lees m'n berichten. Ik ga niet weer alles herhalen voor de 10.000e keer. Succes.
Hij heeft immers nóg niks gedaan. Verder beweerd hij nu dat ook niet te gaan doen. Maar eerder in de discussie sprak hij daar weer anders over. Dus het is zoals gezegd allemaal nogal dubieus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt allemaal niks. Daarom mijn vraag hoe jij dat zeker weet. Als er hier ook maar enig bewijs staat dat hij pedo is, dan lijkt me dat hij allang was aangegeven.
Dat weet -ie niet, want het is ook niet zo. Demon heeft geschreven dat hij op jongens vanaf 13 jaar valt, maar dat hij beslist niet uit is op seks met (te) jonge jongens. Desondanks blijft TS dapper proberen om Demon neer te zetten als een actieve pedo, onder meer door stug de woordkeuze "pedoseksueel" te hanteren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat Demon een pedo is?
Aan de reactie in de post hierboven kun je al zien dat TS terugkrabbelt. Gelukkig maar, want zijn aantijgingen slaan nergens op. Hij weet niks zeker. Hij doet aannames en verzint daar een verhaal omheen. TS moet kinderboeken gaan schrijven. Dan kunnen 11 jarigen die op hun verjaardag vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zegt allemaal niks. Daarom mijn vraag hoe jij dat zeker weet. Als er hier ook maar enig bewijs staat dat hij pedo is, dan lijkt me dat hij allang was aangegeven.
Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij nou wel of niet iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hij heeft immers nóg niks gedaan. Verder beweerd hij nu dat ook niet te gaan doen. Maar eerder in de discussie sprak hij daar weer anders over. Dus het is zoals gezegd allemaal nogal dubieus.
Verder hoor ik dat hier een self proclaimed pedo aanwezig is op het forum: Linkse_Boomknuffelaar.
Kennelijk zou deze man ook al openlijk KP hebben gepost op het internet, maar desalniettemin schijnt niemand er iets mee gedaan te hebben. Dus kennelijk is het allemaal niet zo vanzelfsprekend, en komen pedo's hier met meer weg dan je denkt.
Die Boomknuffelaar is toch wel echt een pedo hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij nou wel of niet iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.
Je kunt ook bij Danny of Yvonne gaan klagen over dat je niet tevreden bent over het beleid t.o.v. pedo's op FOK!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hij heeft immers nóg niks gedaan. Verder beweerd hij nu dat ook niet te gaan doen. Maar eerder in de discussie sprak hij daar weer anders over. Dus het is zoals gezegd allemaal nogal dubieus.
Verder hoor ik dat hier een self proclaimed pedo aanwezig is op het forum: Linkse_Boomknuffelaar.
Kennelijk zou deze man ook al openlijk KP hebben gepost op het internet, maar desalniettemin schijnt niemand er iets mee gedaan te hebben. Dus kennelijk is het allemaal niet zo vanzelfsprekend, en komen pedo's hier met meer weg dan je denkt.
Jij bent overduidelijk niet in staat om pedofielen en pedoseksuelen van elkaar te scheiden. En je bent te dom of te eigenwijs om die tekortkoming in te zien. Als je de tekst van Linkse_Boomknuffelaar leest, dan staat er het volgende:quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Die Boomknuffelaar is toch wel echt een pedo hoor.
Hij neemt dus duidelijk afstand van seks met kinderen. Pedofiel zijn is in Nederland niet verboden, seks met minderjarigen jonger dan 16 wel. De wet is er om (wilsonbekwame) minderjarigen te beschermen tegen de lusten van volwassenen. Maar jij snapt dat mechanisme niet. Jij wilt iedereen met pedofiele gevoelens - ongeacht hun daadwerkelijke gedrag - per definitie aan de schandpaal nagelen.quote:Het is goed als er voor pedofielen een voorbeeld is, iemand met een voorbeeldfunctie, iemand met een hoge moraal. Iemand zoals Marthijn of Norbert dus. Iemand die juist oproept dat het prima is als je kinderen leuk vindt, maar dat je af moet zien van seksualiteit en dat een maagdelijk bestaan geen belemmering is voor een gelukkig leven (de meeste FOK!kers hebben ook nooit seks en zullen dit ook nooit hebben en zijn ook gelukkig, dus zo moeilijk is het allemaal niet).
Op basis van die post van hem kan je dat nog steeds niet zeggen. Daarbij geef ik hetzelfde antwoord als net:quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Die Boomknuffelaar is toch wel echt een pedo hoor.
Van die foto's weet ik niet wat er van wel/niet klopt. Maar dat weet jij ook niet. Als er foto's zijn die serieus aan hem linken, zou het een heel ander verhaal zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij het nou wel of niet is iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.
Sadpanda (een kloon van hem) was erachter gekomen dat HugoChavez een kloon was van LBK; dat had hij namelijk zelf toegegeven in een topic. HC had dan weer een topic geopend over zijn vakantie, waarin een link stond naar een Russische website waarop zijn vakantiefoto's stonden. Echter stonden op diezelfde account ook een map met foto's van minderjarigen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op basis van die post van hem kan je dat nog steeds niet zeggen. Daarbij geef ik hetzelfde antwoord als net:
[..]
Van die foto's weet ik niet wat er van wel/niet klopt. Maar dat weet jij ook niet. Als er foto's zijn die serieus aan hem linken, zou het een heel ander verhaal zijn.
Nou block ze gewoon dan. Nu jij me hebt verteld hoe heb ik daar in elk geval geen problemen meer meequote:
Je weet gerust wat ik bedoel, maar ik wil het wel even voor je uitleggen: Mijn verwondering was groot toen ik bemerkte dat dit graftopic nog steeds actief is. Daarbij ben ik er zeker van dat niet ieder topic dat ooit op FOK! is gemaakt nog bestaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja
Elk topic ooit gemaakt op FOK! bestaat nog.
Dat hadden we al door ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Daarnaast is hij arts, en ik ben niet zo van het intellectuele.
Ik bedoel op gebieden als boeken & politiek. Buiten dat ben ik uiteraard slimmer in een pink dan jij van top tot teenquote:
Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Overigens vind ik mannen die je net een keer hebt gesproken, en die gelijk beginnen over elkaar ontmoeten, ook klachtwaardig.
Jij zoekt mij echt op hè? Begin bijna te denken dat je misschien toch niet zo pedo bent. Kennelijk ben ik namelijk ook erg aantrekkelijk voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon een piemel in je aars en niet janken, je klinkt als een wijf die nodig doorgesmeerd moet worden.
Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.
Ja, leuk dat je het probeert te insinueren maar grappen maken over betekent niet dat je er ook daadwerkelijk op zit te wachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:28 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.
Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wel typisch hoe mensen als jij altijd op dit soort topics afkomen als vliegen op stront. Zo weerzinwekkend vind je het allemaal
Dat zegt dan veel over de triestheid van de mensheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.
Haha je zei diepgangquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Relatie is een groot woord. Maar ik wil wel iets meer diepgang dan elkaar treffen, ballen, en hup naar de volgende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |