abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143053437
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef Homijn het volgende:

[..]

TS wil serieus genomen worden, maar niet op de manier die jij bedoelt. :+
Ik zie wat je gedaan hebt ghegheghe :D
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:23:20 #102
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143053500
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Kutklacht
eerder een lulklacht toch?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:24:48 #103
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143053541
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:55 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

We hebben een ellenlange discussie gehad in een topic van hem, waarin hij aangaf te verlangen naar pre-puberale jongens. Hij was zeer dubieus over zijn intenties, had het over het mogelijk overschrijden van de grenzen als ''hij'' dit acceptabel achtte, en het emigreren naar gebieden die seks met kinderen wel toestaat. Vandaar dus dat ik op zijn zachts gezegd niet erg gecharmeerd ben van Demon.
Laat het gaan. Er is hier nog een andere user waarvan bekend is dat hij kiddiepron op z'n computer heeft staan (dit stond in een fotoalbum op een Russische website waar hij op dezelfde account ook vakantiefoto's had gezet, inclusief foto's van hem) en daar is ook geen heksenjacht op begonnen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143053890
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:24 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Laat het gaan. Er is hier nog een andere user waarvan bekend is dat hij kiddiepron op z'n computer heeft staan (dit stond in een fotoalbum op een Russische website waar hij op dezelfde account ook vakantiefoto's had gezet, inclusief foto's van hem) en daar is ook geen heksenjacht op begonnen.
dat kan nog georganiseerd worden. Wie was het?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143054005
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:24 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit dus. Wie? Vind het echt absurd hoe op dit forum pedofielen maar een hand boven het hoofd wordt gehouden! :{ :{
pi_143054100
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

LinkseBoomknuffelaar
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:45:07 #107
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143054193
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

[..]

Dit dus. Wie? Vind het echt absurd hoe op dit forum pedofielen maar een hand boven het hoofd wordt gehouden! :{ :{
Maar hoe weet jij dan zo zeker dat Demon een pedo is?
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_143054319
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

LinkseBoomknuffelaar
Oh die gek met de pedobear UI? Ik dacht dat het een troll was maar het is dus echt een pedo. Ook nog zonder enige schaamte.

Waarom heeft nog niemand melding gemaakt van deze man dan :?
pi_143054356
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Willoow het volgende:

[..]

:')

Zoek zijn topic op zou ik zeggen en lees m'n berichten. Ik ga niet weer alles herhalen voor de 10.000e keer. Succes.
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:55:26 #110
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143054552
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Zoek zijn topic op zou ik zeggen en lees m'n berichten. Ik ga niet weer alles herhalen voor de 10.000e keer. Succes.
Zegt allemaal niks. Daarom mijn vraag hoe jij dat zeker weet. Als er hier ook maar enig bewijs staat dat hij pedo is, dan lijkt me dat hij allang was aangegeven.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_143054765
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:

[..]

Zegt allemaal niks. Daarom mijn vraag hoe jij dat zeker weet. Als er hier ook maar enig bewijs staat dat hij pedo is, dan lijkt me dat hij allang was aangegeven.
Hij heeft immers nóg niks gedaan. Verder beweerd hij nu dat ook niet te gaan doen. Maar eerder in de discussie sprak hij daar weer anders over. Dus het is zoals gezegd allemaal nogal dubieus.

Verder hoor ik dat hier een self proclaimed pedo aanwezig is op het forum: Linkse_Boomknuffelaar.

Kennelijk zou deze man ook al openlijk KP hebben gepost op het internet, maar desalniettemin schijnt niemand er iets mee gedaan te hebben. Dus kennelijk is het allemaal niet zo vanzelfsprekend, en komen pedo's hier met meer weg dan je denkt.
pi_143055070
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Willoow het volgende:

[..]

Dat weet -ie niet, want het is ook niet zo. Demon heeft geschreven dat hij op jongens vanaf 13 jaar valt, maar dat hij beslist niet uit is op seks met (te) jonge jongens. Desondanks blijft TS dapper proberen om Demon neer te zetten als een actieve pedo, onder meer door stug de woordkeuze "pedoseksueel" te hanteren.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:

[..]

Aan de reactie in de post hierboven kun je al zien dat TS terugkrabbelt. Gelukkig maar, want zijn aantijgingen slaan nergens op. Hij weet niks zeker. Hij doet aannames en verzint daar een verhaal omheen. TS moet kinderboeken gaan schrijven. Dan kunnen 11 jarigen die op hun verjaardag vragen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:21:39 #113
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143055435
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Hij heeft immers nóg niks gedaan. Verder beweerd hij nu dat ook niet te gaan doen. Maar eerder in de discussie sprak hij daar weer anders over. Dus het is zoals gezegd allemaal nogal dubieus.

Verder hoor ik dat hier een self proclaimed pedo aanwezig is op het forum: Linkse_Boomknuffelaar.

Kennelijk zou deze man ook al openlijk KP hebben gepost op het internet, maar desalniettemin schijnt niemand er iets mee gedaan te hebben. Dus kennelijk is het allemaal niet zo vanzelfsprekend, en komen pedo's hier met meer weg dan je denkt.
Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij nou wel of niet iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.
pi_143055583
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:21 schreef Willoow het volgende:

[..]

Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij nou wel of niet iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.
Die Boomknuffelaar is toch wel echt een pedo hoor.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:28:22 #115
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143055656
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Je kunt ook bij Danny of Yvonne gaan klagen over dat je niet tevreden bent over het beleid t.o.v. pedo's op FOK!

[ Bericht 0% gewijzigd door Leafeon672 op 04-08-2014 16:35:10 ]
pi_143055888
quote:
Jij bent overduidelijk niet in staat om pedofielen en pedoseksuelen van elkaar te scheiden. En je bent te dom of te eigenwijs om die tekortkoming in te zien. Als je de tekst van Linkse_Boomknuffelaar leest, dan staat er het volgende:

quote:
Het is goed als er voor pedofielen een voorbeeld is, iemand met een voorbeeldfunctie, iemand met een hoge moraal. Iemand zoals Marthijn of Norbert dus. Iemand die juist oproept dat het prima is als je kinderen leuk vindt, maar dat je af moet zien van seksualiteit en dat een maagdelijk bestaan geen belemmering is voor een gelukkig leven (de meeste FOK!kers hebben ook nooit seks en zullen dit ook nooit hebben en zijn ook gelukkig, dus zo moeilijk is het allemaal niet).
Hij neemt dus duidelijk afstand van seks met kinderen. Pedofiel zijn is in Nederland niet verboden, seks met minderjarigen jonger dan 16 wel. De wet is er om (wilsonbekwame) minderjarigen te beschermen tegen de lusten van volwassenen. Maar jij snapt dat mechanisme niet. Jij wilt iedereen met pedofiele gevoelens - ongeacht hun daadwerkelijke gedrag - per definitie aan de schandpaal nagelen.

Dat is zowel dom, onterecht als gevaarlijk. In tegenstelling tot actieve pedoseksuelen, moeten pedofielen juist hulp en begeleiding krijgen om hun lusten in bedwang te houden. Dat is al lastig zat voor ze. Het soort zwartmakerij dat jij tentoonspreidt, werkt eerder averechts dan dat het kindermisbruik tegengaat.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:49:00 #117
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143056358
quote:
Op basis van die post van hem kan je dat nog steeds niet zeggen. Daarbij geef ik hetzelfde antwoord als net:

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:21 schreef Willoow het volgende:

[..]

Maar met wat iemand zegt op FOK! kan je eigenlijk niks. Of hij het nou wel of niet is iets gedaan heeft/gaat doen kan je moeilijk achterkomen op een forum. Voor hetzelfde geldt, is hij aan het trollen, weet jij veel.
Van die foto's weet ik niet wat er van wel/niet klopt. Maar dat weet jij ook niet. Als er foto's zijn die serieus aan hem linken, zou het een heel ander verhaal zijn.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:05:38 #118
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143056946
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef Willoow het volgende:

[..]

Op basis van die post van hem kan je dat nog steeds niet zeggen. Daarbij geef ik hetzelfde antwoord als net:

[..]

Van die foto's weet ik niet wat er van wel/niet klopt. Maar dat weet jij ook niet. Als er foto's zijn die serieus aan hem linken, zou het een heel ander verhaal zijn.
Sadpanda (een kloon van hem) was erachter gekomen dat HugoChavez een kloon was van LBK; dat had hij namelijk zelf toegegeven in een topic. HC had dan weer een topic geopend over zijn vakantie, waarin een link stond naar een Russische website waarop zijn vakantiefoto's stonden. Echter stonden op diezelfde account ook een map met foto's van minderjarigen. :{ Volgens Sadpanda zou hij die vakantiefoto's daarna plots verwijderd hebben, voordat hij ontkende dat het album met KP van hem was.

Men kan hier misschien zelf naar de topics op zoek gaan, maar pas wel op dat die kloon van Sadpanda een directe link had geplaatst naar het album met KP. Beter doe je dat het dus niet.
pi_143157796
Ik heb hetzelfde probleem nu. ;(
pi_143158154
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:01 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem nu. ;(
Nou block ze gewoon dan. Nu jij me hebt verteld hoe heb ik daar in elk geval geen problemen meer mee :P

Ik had ook eens zo eentje, die stuurde me echt zo'n overdreven aanbiddende reactie. Echter toen ik niet reageerde kreeg ik een scheldbericht en gaf hij me een sticker met ''Sorry, geen interesse'' :')

Zo onnozel gewoon. Moest er serieus om lachen xD
pi_143158231
Bestaat dit graftopic nu nog...
....
pi_143159940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef Bananapeel het volgende:
Bestaat dit graftopic nu nog...
Ja

Elk topic ooit gemaakt op FOK! bestaat nog.
pi_143160011
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:23 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ja

Elk topic ooit gemaakt op FOK! bestaat nog.
Je weet gerust wat ik bedoel, maar ik wil het wel even voor je uitleggen: Mijn verwondering was groot toen ik bemerkte dat dit graftopic nog steeds actief is. Daarbij ben ik er zeker van dat niet ieder topic dat ooit op FOK! is gemaakt nog bestaat.
....
pi_143160020
. Edit fail
....
pi_143160259
Overigens vind ik mannen die je net een keer hebt gesproken, en die gelijk beginnen over elkaar ontmoeten, ook klachtwaardig.

Heb er eentje op skype, was niet direct mijn type maar op zich wel good looking, dus gaf ik hem maar het voordeel van de twijfel.

Maar die is me dus ook te plakkerig. Daarnaast is hij arts, en ik ben niet zo van het intellectuele. Dus lijkt me sowieso al niets voor mij.
pi_143160564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Daarnaast is hij arts, en ik ben niet zo van het intellectuele.
Dat hadden we al door ja.
pi_143160815
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:43 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dat hadden we al door ja.
Ik bedoel op gebieden als boeken & politiek. Buiten dat ben ik uiteraard slimmer in een pink dan jij van top tot teen :s)
pi_143160836
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef EenKriek het volgende:

[..]

De W van stamppot eten
:D _O- hardop gelachen.
pi_143166197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Overigens vind ik mannen die je net een keer hebt gesproken, en die gelijk beginnen over elkaar ontmoeten, ook klachtwaardig.
Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143166261
Wie heb ik aan de lijn hallo hallo.
pi_143166305
Mijn tele romeo.
pi_143168944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.
Jij zoekt mij echt op hè? Begin bijna te denken dat je misschien toch niet zo pedo bent. Kennelijk ben ik namelijk ook erg aantrekkelijk voor je :')

Maar goed, om in te gaan op je post; ik heb graag wel eerst een paar gesprekjes met iemand, zodat ik toch al een indruk krijg over de ander.

Als het internet contact al niet klikt hoef ik al geen real life contact. En ik vind het de moeite dan ook niet waard om er op uit te gaan voor diegene.

Met jou b.v. zou ik nooit persoonlijk meeten :s)
pi_143169591
Gewoon een piemel in je aars en niet janken, je klinkt als een wijf die nodig doorgesmeerd moet worden.
pi_143169840
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon een piemel in je aars en niet janken, je klinkt als een wijf die nodig doorgesmeerd moet worden.
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.
pi_143170138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.
Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.
pi_143170204
neem een relatie met elkaar
pi_143170209
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.
pi_143170268
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:28 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.
Ja, leuk dat je het probeert te insinueren maar grappen maken over betekent niet dat je er ook daadwerkelijk op zit te wachten.

Ik bedoel, negergrappen zijn ook fascinerend maar ik wil nog steeds geen neger worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 17:29:52 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 17:31:56 #139
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_143170333
quote:
13s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Wel typisch hoe mensen als jij altijd op dit soort topics afkomen als vliegen op stront. Zo weerzinwekkend vind je het allemaal :')
Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.
pi_143172172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef malalatete het volgende:

[..]

Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.
Dat zegt dan veel over de triestheid van de mensheid.
pi_143176328
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Relatie is een groot woord. Maar ik wil wel iets meer diepgang dan elkaar treffen, ballen, en hup naar de volgende.
Haha je zei diepgang

Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')