Dat hadden we al door ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Daarnaast is hij arts, en ik ben niet zo van het intellectuele.
Ik bedoel op gebieden als boeken & politiek. Buiten dat ben ik uiteraard slimmer in een pink dan jij van top tot teenquote:
Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Overigens vind ik mannen die je net een keer hebt gesproken, en die gelijk beginnen over elkaar ontmoeten, ook klachtwaardig.
Jij zoekt mij echt op hè? Begin bijna te denken dat je misschien toch niet zo pedo bent. Kennelijk ben ik namelijk ook erg aantrekkelijk voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is toch juist de beste manier, zo deed ik dat altijd tenminste. Ik spotte iemand online, dan nodigde ik 'm uit voor een drankje en kan je even makkelijk elkaar een beetje leren kennen. Anders heb je eigenlijk geen idee tegen wie je praat.
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon een piemel in je aars en niet janken, je klinkt als een wijf die nodig doorgesmeerd moet worden.
Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat is toch steeds jouw fascinatie met die piemel in de aars? Volgens mij wil je zelf gewoon uitgehold worden.
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hou zowel van piemel en poepgrapjes dus dit is het beste van beiden.
Ja, leuk dat je het probeert te insinueren maar grappen maken over betekent niet dat je er ook daadwerkelijk op zit te wachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:28 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Nou wat houd je tegen dan? Laat je eens goed van achter pakken.
Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wel typisch hoe mensen als jij altijd op dit soort topics afkomen als vliegen op stront. Zo weerzinwekkend vind je het allemaal
Dat zegt dan veel over de triestheid van de mensheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mensen kijken gewoon liever naar onthoofdingen en lijken van vliegtuigrampen dan naar mannen die met elkaar tongen. Is en blijft gewoon zo, zal nooit volle zalen trekken.
Haha je zei diepgangquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Relatie is een groot woord. Maar ik wil wel iets meer diepgang dan elkaar treffen, ballen, en hup naar de volgende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |