abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143049712
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is geen mening maar een constatering. En ik bedoel natuurlijk dat jij mijn seksualiteit heel interessant vindt.
Alsjeblieft niet zeg. Al was je de laatste op aarde. Ik Walg van jou, met de hoofdletter W :r
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:28:02 #52
409225 EenKriek
Ik lach me er één.
pi_143049782
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg. Al was je de laatste op aarde. Ik Walg van jou, met de hoofdletter W :r
De W van stamppot eten
emo punt gif
pi_143049828
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Weet jij dat jouw mening me helemaal niet interesseert?
Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert? Je opent een huiltopic, dus krijg je reacties. Dat is het lot van iedere TS hier in KLB. Eigenlijk is het zelfs wel een topic waard; het afzeiken van de TS.
pi_143049868
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Daar lijkt het anders niet op met de hoeveelheid aandacht die je me maar blijft geven, hihi.
Volgens mij heb ik een nieuwe aanbidder op Fok! .
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143049922
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
We weten inmiddels wel wat jou interesseert :r
Nee. Jij denkt te weten hoe de vork in de steel zit en je geeft daarbij doelbewust een foutieve voorstelling van zaken. Dat is niet hetzelfde als "we weten het wel".

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Er is niets dat ik kan doen in dit leven om een grotere mislukking te worden dan jij, laten we dat voorop stellen :)
Je komt in elk geval over als een verbitterd, rancuneus mannetje. Misschien moet je je wat meer met jezelf gaan bezighouden en hoe je op mensen overkomt. En wat minder met Demon, die niks anders "misdaan" heeft dat het één en ander over zijn gevoelens op papier zetten, zonder dat in daden om te zetten.
pi_143049926
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Homijn het volgende:

[..]

Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert? Je opent een huiltopic, dus krijg je reacties. Dat is het lot van iedere TS hier in KLB. Eigenlijk is het zelfs wel een topic waard; het afzeiken van de TS.
Weet je dat het mij helemaal niet interesseer dat het jouw niet interesseert dat jouw mening mij niet interesseert. De mening van een Martijn aanhanger is me nog minder waard dan een zak stront. Dus beter staak je de kansloze pogingen om interessant over te komen.
pi_143049962
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Daar lijkt het anders niet op met de hoeveelheid aandacht die je me maar blijft geven, hihi.
Volgens mij heb ik een nieuwe aanbidder op Fok! .
Droom verder sukkel. Voor het geval je het niet in de gaten had, ik val op mannen :')
pi_143049993
TS likt aan piemels.
pi_143050013
Herstel:

TS wil aan Demon_from_heaven's piemel likken. Vieze piemellikker. Kopkaaskluiver.
pi_143050052
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Weet je dat het mij helemaal niet interesseer dat het jouw niet interesseert dat jouw mening mij niet interesseert. De mening van een Martijn aanhanger is me nog minder waard dan een zak stront. Dus beter staak je de kansloze pogingen om interessant over te komen.
Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat het jou niet interesseert dat het mij niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert?

De mening van iemand die zwaar dyslectisch is en niet begrijpend kan lezen is meer waard dan de jouwe. Dus beter staak je de kansloze pogingen om Demon op basis van foute argumenten te beschadigen. En koop een spiegel.
pi_143050059
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Droom verder sukkel. Voor het geval je het niet in de gaten had, ik val op mannen :')
En dat ben ik toch. Dat was jou hele probleem met mij. Anders zou ik enkel op mn eigen leeftijdscategorie vallen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143050085
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Scorpie het volgende:
TS likt aan piemels.
Toch is jouw UI fouter dan zijne. :Y)
pi_143050121
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Homijn het volgende:
Je komt in elk geval over als een verbitterd, rancuneus mannetje. Misschien moet je je wat meer met jezelf gaan bezighouden en hoe je op mensen overkomt. En wat minder met Demon, die niks anders "misdaan" heeft dat het één en ander over zijn gevoelens op papier zetten, zonder dat in daden om te zetten.
Dat is ook precies wat ik hier probeer te doen. Daarom gaat dit topic dus ook over ''MIJ'', en niet over Pedo_from_hell. Maar het lijkt me duidelijk wie hier nu werkelijk erg gefascineerd is door die zieke geest.

Waarom treffen jullie elkaar niet gewoon? Dan kun je hem de liefde verklaren. Hoewel ik betwijfel of je nog in aanmerking komt met je rijpe geslachtskenmerken. Succes :W
pi_143050169
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En dat ben ik toch. Dat was jou hele probleem met mij. Anders zou ik enkel op mn eigen leeftijdscategorie vallen.
Jij een man? _O-

Er is wel iets meer voor nodig dan een piemel en een stel kloten om een man te zijn jongen.
pi_143050310
quote:
13s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik hier probeer te doen. Daarom gaat dit topic dus ook over ''MIJ'', en niet over Pedo_from_hell. Maar het lijkt me duidelijk wie hier nu werkelijk erg gefascineerd is door die zieke geest.

Waarom treffen jullie elkaar niet gewoon? Dan kun je hem de liefde verklaren. Hoewel ik betwijfel of je nog in aanmerking komt met je rijpe geslachtskenmerken. Succes :W
Demon is geen pedo; dat weet je best. Je mag hem niet. Dat is je goed recht. Maar het is niet je goed recht om iemand verrot te schelden. Als ik jou was, zou ik eens proberen om je nare karaktertrekjes een beetje beter te beheersen.

Ik hoef Demon de liefde niet te verklaren. Ik val niet binnen zijn doelgroep. Ik neem het gewoon voor hem op omdat ik hem als user wel mag. Ik zie op FOK! liever users als Demon dan figuren zoals jij.
pi_143050504
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef Homijn het volgende:

[..]

Demon is geen pedo; dat weet je best. Je mag hem niet. Dat is je goed recht. Maar het is niet je goed recht om iemand verrot te schelden. Als ik jou was, zou ik eens proberen om je nare karaktertrekjes een beetje beter te beheersen.
Iemand van mijn leeftijd die op 13 jarigen valt, en zo nu en dan ook wel eens op 12 en 11 jarigen is voor mij een pedo. Period! Klaar! Punt uit!

quote:
Ik hoef Demon de liefde niet te verklaren. Ik val niet binnen zijn doelgroep. Ik neem het gewoon voor hem op omdat ik hem als user wel mag. Ik zie op FOK! liever users als Demon dan figuren zoals jij.
Dan blijf je toch lekker weg uit mijn topics en ga je lekker PM'en/DM'en met het duiveltje. Dikke doei!
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:52:11 #67
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143050571
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Kutklacht
:N

Homo's en kutjes gaan niet samen. Aarsklacht dus :Y
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143050883
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Iemand van mijn leeftijd die op 13 jarigen valt, en zo nu en dan ook wel eens op 12 en 11 jarigen is voor mij een pedo. Period! Klaar! Punt uit!

[..]

Dan blijf je toch lekker weg uit mijn topics en ga je lekker PM'en/DM'en met het duiveltje. Dikke doei!
Iemand die het verschil niet weet tussen 13 jarigen en 13-jarigen moet terug naar de basisschool. Verder is je "samenvatting" van Demons topic onjuist. Iemand die niet begrijpend kan lezen, moet terug naar de basisschool.

Ik hoef niet te PM'en of te DM'en met Demon. Ik vind het veel leuker om in jouw janktopics te reageren. :)
pi_143050937
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef Homijn het volgende:

[..]

Iemand die het verschil niet weet tussen 13 jarigen en 13-jarigen moet terug naar de basisschool. Verder is je "samenvatting" van Demons topic onjuist. Iemand die niet begrijpend kan lezen, moet terug naar de basisschool.

Ik hoef niet te PM'en of te DM'en met Demon. Ik vind het veel leuker om in jouw janktopics te reageren. :)
Reageer zoveel als je wilt kansloze. Maar weet wel dat dit mijn laatste reactie is op jou :)
pi_143051104
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Jij een man? _O-

Er is wel iets meer voor nodig dan een piemel en een stel kloten om een man te zijn jongen.
Cool, ik ben nog een jongen! Dank voor die vrijbrief _O-
pi_143051119
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Reageer zoveel als je wilt kansloze. Maar weet wel dat dit mijn laatste reactie is op jou :)
Na "wilt" moet een komma, kansloze.

Waarom reageer je trouwens niet meer? Heb ik je iets te nadrukkelijk de wacht aangezegd? Heb ik je beledigd? Of is het zo dat jij wél mensen mag beledigen, maar dat je je als een klein kind gedraagt als iemand jou beledigt?

:')
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:09:12 #72
395200 deadprez
One more rail
pi_143051121
Gezellig hier.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143051152
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef deadprez het volgende:
Gezellig hier.
Ja, succes verzekerd met topics van TS.
pi_143051291
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Aiciu het volgende:
Gaytingsites :') dat is de klacht!

Jij bent toch die gast die een relatie wilt? Die ga je heeeel moeilijk vinden op zulke sites.
Oei, goed dat je dat even zegt. Ik was bijna gaan kijken :o :o :o
pi_143051322
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Cool, ik ben nog een jongen! Dank voor die vrijbrief _O-
Een 20 jarige jongen, geen 13 jarige. Geen enkele vrijbrief dus van mijn kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')