Alsjeblieft niet zeg. Al was je de laatste op aarde. Ik Walg van jou, met de hoofdletter Wquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is geen mening maar een constatering. En ik bedoel natuurlijk dat jij mijn seksualiteit heel interessant vindt.
De W van stamppot etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Al was je de laatste op aarde. Ik Walg van jou, met de hoofdletter W
Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert? Je opent een huiltopic, dus krijg je reacties. Dat is het lot van iedere TS hier in KLB. Eigenlijk is het zelfs wel een topic waard; het afzeiken van de TS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weet jij dat jouw mening me helemaal niet interesseert?
Daar lijkt het anders niet op met de hoeveelheid aandacht die je me maar blijft geven, hihi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Al was je de laatste op aarde. Ik Walg van jou, met de hoofdletter W
Nee. Jij denkt te weten hoe de vork in de steel zit en je geeft daarbij doelbewust een foutieve voorstelling van zaken. Dat is niet hetzelfde als "we weten het wel".quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
We weten inmiddels wel wat jou interesseert
Je komt in elk geval over als een verbitterd, rancuneus mannetje. Misschien moet je je wat meer met jezelf gaan bezighouden en hoe je op mensen overkomt. En wat minder met Demon, die niks anders "misdaan" heeft dat het één en ander over zijn gevoelens op papier zetten, zonder dat in daden om te zetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Er is niets dat ik kan doen in dit leven om een grotere mislukking te worden dan jij, laten we dat voorop stellen
Weet je dat het mij helemaal niet interesseer dat het jouw niet interesseert dat jouw mening mij niet interesseert. De mening van een Martijn aanhanger is me nog minder waard dan een zak stront. Dus beter staak je de kansloze pogingen om interessant over te komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert? Je opent een huiltopic, dus krijg je reacties. Dat is het lot van iedere TS hier in KLB. Eigenlijk is het zelfs wel een topic waard; het afzeiken van de TS.
Droom verder sukkel. Voor het geval je het niet in de gaten had, ik val op mannenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders niet op met de hoeveelheid aandacht die je me maar blijft geven, hihi.
Volgens mij heb ik een nieuwe aanbidder op Fok! .
Weet je dat het mij helemaal niet interesseert dat het jou niet interesseert dat het mij niet interesseert dat mijn mening jou niet interesseert?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weet je dat het mij helemaal niet interesseer dat het jouw niet interesseert dat jouw mening mij niet interesseert. De mening van een Martijn aanhanger is me nog minder waard dan een zak stront. Dus beter staak je de kansloze pogingen om interessant over te komen.
En dat ben ik toch. Dat was jou hele probleem met mij. Anders zou ik enkel op mn eigen leeftijdscategorie vallen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Droom verder sukkel. Voor het geval je het niet in de gaten had, ik val op mannen
Dat is ook precies wat ik hier probeer te doen. Daarom gaat dit topic dus ook over ''MIJ'', en niet over Pedo_from_hell. Maar het lijkt me duidelijk wie hier nu werkelijk erg gefascineerd is door die zieke geest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Homijn het volgende:
Je komt in elk geval over als een verbitterd, rancuneus mannetje. Misschien moet je je wat meer met jezelf gaan bezighouden en hoe je op mensen overkomt. En wat minder met Demon, die niks anders "misdaan" heeft dat het één en ander over zijn gevoelens op papier zetten, zonder dat in daden om te zetten.
Jij een man?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En dat ben ik toch. Dat was jou hele probleem met mij. Anders zou ik enkel op mn eigen leeftijdscategorie vallen.
Demon is geen pedo; dat weet je best. Je mag hem niet. Dat is je goed recht. Maar het is niet je goed recht om iemand verrot te schelden. Als ik jou was, zou ik eens proberen om je nare karaktertrekjes een beetje beter te beheersen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik hier probeer te doen. Daarom gaat dit topic dus ook over ''MIJ'', en niet over Pedo_from_hell. Maar het lijkt me duidelijk wie hier nu werkelijk erg gefascineerd is door die zieke geest.
Waarom treffen jullie elkaar niet gewoon? Dan kun je hem de liefde verklaren. Hoewel ik betwijfel of je nog in aanmerking komt met je rijpe geslachtskenmerken. Succes
Iemand van mijn leeftijd die op 13 jarigen valt, en zo nu en dan ook wel eens op 12 en 11 jarigen is voor mij een pedo. Period! Klaar! Punt uit!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Demon is geen pedo; dat weet je best. Je mag hem niet. Dat is je goed recht. Maar het is niet je goed recht om iemand verrot te schelden. Als ik jou was, zou ik eens proberen om je nare karaktertrekjes een beetje beter te beheersen.
Dan blijf je toch lekker weg uit mijn topics en ga je lekker PM'en/DM'en met het duiveltje. Dikke doei!quote:Ik hoef Demon de liefde niet te verklaren. Ik val niet binnen zijn doelgroep. Ik neem het gewoon voor hem op omdat ik hem als user wel mag. Ik zie op FOK! liever users als Demon dan figuren zoals jij.
quote:
Iemand die het verschil niet weet tussen 13 jarigen en 13-jarigen moet terug naar de basisschool. Verder is je "samenvatting" van Demons topic onjuist. Iemand die niet begrijpend kan lezen, moet terug naar de basisschool.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Iemand van mijn leeftijd die op 13 jarigen valt, en zo nu en dan ook wel eens op 12 en 11 jarigen is voor mij een pedo. Period! Klaar! Punt uit!
[..]
Dan blijf je toch lekker weg uit mijn topics en ga je lekker PM'en/DM'en met het duiveltje. Dikke doei!
Reageer zoveel als je wilt kansloze. Maar weet wel dat dit mijn laatste reactie is op jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Iemand die het verschil niet weet tussen 13 jarigen en 13-jarigen moet terug naar de basisschool. Verder is je "samenvatting" van Demons topic onjuist. Iemand die niet begrijpend kan lezen, moet terug naar de basisschool.
Ik hoef niet te PM'en of te DM'en met Demon. Ik vind het veel leuker om in jouw janktopics te reageren.
Cool, ik ben nog een jongen! Dank voor die vrijbriefquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jij een man?
Er is wel iets meer voor nodig dan een piemel en een stel kloten om een man te zijn jongen.
Na "wilt" moet een komma, kansloze.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Reageer zoveel als je wilt kansloze. Maar weet wel dat dit mijn laatste reactie is op jou
Oei, goed dat je dat even zegt. Ik was bijna gaan kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Aiciu het volgende:
Gaytingsitesdat is de klacht!
Jij bent toch die gast die een relatie wilt? Die ga je heeeel moeilijk vinden op zulke sites.
Een 20 jarige jongen, geen 13 jarige. Geen enkele vrijbrief dus van mijn kant.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Cool, ik ben nog een jongen! Dank voor die vrijbrief
Een jongen blijft een jongenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Een 20 jarige jongen, geen 13 jarige. Geen enkele vrijbrief dus van mijn kant.
Hé Meneer Wij.... ehhh....quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:15 schreef beverton het volgende:
[..]
Oei, goed dat je dat even zegt. Ik was bijna gaan kijken![]()
![]()
Een en dezeflde bro, een en dezefldequote:
20-jarige en 13-jarige. Met verbindingsstreepje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Een 20 jarige jongen, geen 13 jarige. Geen enkele vrijbrief dus van mijn kant.
Ah, dus mijn advies heeft geholpen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef beverton het volgende:
[..]
Een en dezeflde bro, een en dezeflde. Bevertonnie is weer uit de diepe krochten des hels gevist
![]()
Aldus een pedoseksuele jongen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een jongen blijft een jongen
Ja, waarvoor dankquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ah, dus mijn advies heeft geholpen?
Cool, doe mij dan maar 13 jarige jongens :pquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
20-jarige en 13-jarige. Met verbindingsstreepje.
Jammer dat je zo weinig doet met de feedback die je krijgt.
Nou ja, dat was dit dus eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, waarvoor dank![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nog wel op de enorme onthulling te wachten die je een tijdje terug aangekondigd hebt
Met koffie en een grote verjaardagstaart erbij!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Cool, doe mij dan maar 13 jarige jongens :p
Hoe lang ga je dit nog volhouden? Demo is én geen pedo én niet seksueel actief met (te) jonge jongens. Je bent een enorm vervelend mannetje. Dit stukje feedback wilde ik nog even kwijt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Aldus een pedoseksuele jongen.
Volgens mij is het tongzoenen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Lekker juist man! Lekker frenchkissen en elkaars stoppelbaard tegen elkaar aan. Lekker elkaars gespierde en behaarde lijf voelen. Dan elkaar oraal en vervolgens anaal bevredigen!
Ja, en heul veel slagroomquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Met koffie en een grote verjaardagstaart erbij!
11-14 is toch hebefilie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Iemand van mijn leeftijd die op 13 jarigen valt, en zo nu en dan ook wel eens op 12 en 11 jarigen is voor mij een pedo. Period! Klaar! Punt uit!
Daarom had ik aan het begin van het topic al gemeld dat TS geen kans maakt en voor altijd alleen zal blijven. Wat natuurlijk wel begrijpelijk is met de persoonlijkheid van TS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:36 schreef Homijn het volgende:
Het is trouwens best opvallend dat alle topics die TS heeft geopend op FOK! op de een of andere manier iets te maken hebben met relaties, onzekerheid, anderen iets misgunnen, etc.
KLB / Leuke onbereikbare mannen
SEX / Waarom doen hetero's aan anale seks?
R&P / Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
KLB / ''Open'' relaties
SEX / Dik of dun?
KLB / Stalkers op PlanetRomeo
En dat doet Demon dan ook niet. Wat is in godsnaam je punt, gast? Demon heeft meer dan eens duidelijk aangegeven dat hij op geen enkele manier uit is op seks. Toch blijf jij stug doorgaan met hem afschilderen als een pedoseksueel. Het is noch pedo, noch seksueel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
11-14 is not done. Welke stempel je er ook op plakt.
Dat zeg ik ook niet. Hebben jij en die demon soms een verleden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
11-14 is not done. Welke stempel je er ook op plakt.
Hij wil juist een toekomst samenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Hebben jij en die demon soms een verleden?
We hebben een ellenlange discussie gehad in een topic van hem, waarin hij aangaf te verlangen naar pre-puberale jongens. Hij was zeer dubieus over zijn intenties, had het over het mogelijk overschrijden van de grenzen als ''hij'' dit acceptabel achtte, en het emigreren naar gebieden die seks met kinderen wel toestaat. Vandaar dus dat ik op zijn zachts gezegd niet erg gecharmeerd ben van Demon.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Hebben jij en die demon soms een verleden?
Nee joh. Hij weet helemaal niet wat -ie wil. Dat is één van z'n problemen, los van z'n afgunst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hij wil juist een toekomst samen
TS wil serieus genomen worden, maar niet op de manier die jij bedoelt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef beverton het volgende:
Dit klinkt een gevalletje ''Nemen of genomen worden.''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |