Terechte klacht!!!!quote:
Dat kan volgens mij alleen als je premium account hebt. Ik kan namelijk nergens een block optie vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Pulzzar het volgende:
Je kan ze toch blocken of een bericht terugsturen dat je niet geinteresseerd bent?
Lekker juist man! Lekker frenchkissen en elkaars stoppelbaard tegen elkaar aan. Lekker elkaars gespierde en behaarde lijf voelen. Dan elkaar oraal en vervolgens anaal bevredigen!quote:
Moet je iemand opslaan; dan vind je vanzelf de block-functie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen als je premium account hebt. Ik kan namelijk nergens een block optie vinden
Dankje. Het is geluktquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Moet je iemand opslaan; dan vind je vanzelf de block-functie.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Lekker juist man! Lekker frenchkissen en elkaars stoppelbaard tegen elkaar aan. Lekker elkaars gespierde en behaarde lijf voelen. Dan elkaar oraal en vervolgens anaal bevredigen!
Wel typisch hoe mensen als jij altijd op dit soort topics afkomen als vliegen op stront. Zo weerzinwekkend vind je het allemaalquote:
Definieer ''mensen als jij'', ik begrijp helemaal niets van je plotselinge verbale aanval.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wel typisch hoe mensen als jij altijd op dit soort topics afkomen als vliegen op stront. Zo weerzinwekkend vind je het allemaal
Homohaters.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Definieer ''mensen als jij'', ik begrijp helemaal niets van je plotselinge verbale aanval.
Leren lezen Pedo_from_hell. ''Ik'' kreeg die 130 berichten. Ik heb nog geen één man uit mezelf geschreven. Was het maar zo dat de zee zo vol was, maar de vissenpopulatie is erg beperkt helaas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als je na 130 berichten nog geen reactie hebt ontvangen moet je toch een keer tot de conclusie komen dat je voor altijd alleen gaat blijven TS.
Relatie is een groot woord. Maar ik wil wel iets meer diepgang dan elkaar treffen, ballen, en hup naar de volgende.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Aiciu het volgende:
Gaytingsitesdat is de klacht!
Jij bent toch die gast die een relatie wilt? Die ga je heeeel moeilijk vinden op zulke sites.
Neuh, heb wel iets beters te doen. Ik heb geen profiel aangemaakt om alleen maar afwijs berichtjes te versturen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je kan me toch gewoon even zeggen waarom je geen interesse hebt??
Voor een eekhoorn zet je wel hoge standaardenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Neuh, heb wel iets beters te doen. Ik heb geen profiel aangemaakt om alleen maar afwijs berichtjes te versturen.
Herkenbaar. Al ga je de normale gasten eerder in een normale gaybar vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:29 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Relatie is een groot woord. Maar ik wil wel iets meer diepgang dan elkaar treffen, ballen, en hup naar de volgende.
Jaja, in je dromen zeker, iemand zoals jij heeft niet bepaald veel te kiezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:27 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Leren lezen *** ''Ik'' kreeg die 130 berichten. Ik heb nog geen één man uit mezelf geschreven. Was het maar zo dat de zee zo vol was, maar de vissenpopulatie is erg beperkt helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |