Jij bent zelf een homohater, wie is hier nou diegene die continu loopt te klagen over homo's?quote:
Moet ik wel iemand vinden die met me wil gaan. Ik zou eigenlijk met een vriend van me naar een of ander feest gaan, maar dat schiet momenteel ook niet echt op. Zeker nu in de vakantie het OV niet gratis is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al ga je de normale gasten eerder in een normale gaybar vinden
Altijd nog meer dan jij. De opties voor jou op kinderen is namelijk 0.00000. Dus al zou de optie voor mij 0.00001 zijn dan heb ik nog altijd een grotere kans van slagen als jij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jaja, in je dromen zeker, iemand zoals jij heeft niet bepaald veel te kiezen.
Ik heb anders wel gewoon een vriend, en jij niet. Ik heb al een hele geschiedenis qua relatie's ik ben namelijk geen kasthomo. Haha.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:03 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Altijd nog meer dan jij. De opties voor jou op kinderen is namelijk 0.00000. Dus al zou de optie voor mij 0.00001 zijn dan heb ik nog altijd een grotere kans van slagen als jij.
Waar heb je die dan ineens vandaan getoverd, het kinderdagverblijf?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb anders wel gewoon een vriend, en jij niet. Ik heb al een hele geschiedenis qua relatie's ik ben namelijk geen kasthomo. Haha.
Nee, hij is een collegaquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Waar heb je die dan ineens vandaan getoverd, het kinderdagverblijf?
Weet jouw toekomstige vriend ook al dat je graag als een valse nicht leugens over mensen verspreidt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weet hij ook dat je stiekem op kleine jongetjes geilt?
Ja, hij weet dat ik jongens vanaf ongeveer 13 leuk vind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weet hij ook dat je stiekem op kleine jongetjes geilt?
Weet jij dat jouw mening me helemaal niet interesseert?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Weet jouw toekomstige vriend ook al dat je graag als een valse nicht leugens over mensen verspreidt?
Soort zoekt soort. Maar on-topic. Ik ga niet weer een hele discussie voeren over jouw pedoseksualiteit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, hij weet dat ik jongens vanaf ongeveer 13 leuk vind.
En wat Homijn zegt
Weet je dat jouw mening mij ook helemaal niets interesseert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Weet jij dat jouw mening me helemaal niet interesseert?
Ik ben geen pedo volgens mijn seksuoloog. En je begint er zelf over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Maar on-topic. Ik ga niet weer een hele discussie voeren over jouw pedoseksualiteit.
We weten inmiddels wel wat jou interesseertquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Weet je dat jouw mening mij ook helemaal niets interesseert.
What I give? Not a single fuckquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo volgens mijn seksuoloog. En je begint er zelf over.
Waarom heb je het er dan zo vaak over?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
What I give? Not a single fuck
En we weten inmiddels hoe kansloos jij bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel wat jou interesseert
Over de mening van jouw seksuoloogquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan zo vaak over?
Er is niets dat ik kan doen in dit leven om een grotere mislukking te worden dan jij, laten we dat voorop stellenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En we weten inmiddels hoe kansloos jij bent.
Dat is geen mening maar een constatering. En ik bedoel natuurlijk dat jij mijn seksualiteit heel interessant vindt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Over de mening van jouw seksuoloog
Daar hoef je idd niets meer voor te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Er is niets dat ik kan doen in dit leven om een grotere mislukking te worden dan jij, laten we dat voorop stellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |