Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Faalbeer ben jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
kut een spelfout in de tt bij het laatste topic
hoe kan het zo misgegaan zijn?
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoelang doe je er over om met auto naar TR te rijden?
ik kan niet wachten mrstyloquote:
Als je je auto in het vliegtuig meeneemt een paar uur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoelang doe je er over om met auto naar TR te rijden?
Borte,quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.
Laatste danquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Santello het volgende:
Wel gaar hoor. Laatste topic. Maar niemand post piccas van nu.
Noem jij mij niemand?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Santello het volgende:
Wel gaar hoor. Laatste topic. Maar niemand post piccas van nu.
Amcam ging vrijdag in de middag beginnen met rijden en we hebben niets van ze gehoord :/ Raar toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.
Ik herinner mij haar ook niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Borte, [ afbeelding ]
sprekend griekjeeee
Huh? Dat is wel raar ja. Bellen enzo lukt niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amcam ging vrijdag in de middag beginnen met rijden en we hebben niets van ze gehoord :/ Raar toch?
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij haar ook niet meer.
is ze nu atheistquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Dat is wel raar ja. Bellen enzo lukt niet?
Ik zie jullie hier al een maand heel FOK! volspammen, c'mon dan wil ik wel weten hoe jullie eruit zien hoor...quote:
Enkel chauffeur kan wel wat langer duren dan 2 dagen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.
wrm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie jullie hier al een maand heel FOK! volspammen, c'mon dan wil ik wel weten hoe jullie eruit zien hoor...
Jaa, ik weet wie het is. Maar hoe ze eruit zag. Volgens mij heb ik ooit een vage foto van haar gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.
Iig sprekend op dat plaatje van nancy.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, ik weet wie het is. Maar hoe ze eruit zag. Volgens mij heb ik ooit een vage foto van haar gezien.
Hayirdir insallah..quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.
Max 3 dagen dan toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enkel chauffeur kan wel wat langer duren dan 2 dagen.
Ook zonder ADHD hoor. Ik krijg na 2 uur auto al pijn aan m'n reet. Al zit de auto nog zo lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik kan 2 dagen auto niet volhouden. Ik en mijn adhd.
Nu je dit zegt: ja....quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je oom geen lange(re) uren achter stuur?
Plus de hitte enzo, dont worry, zou allang wel op het nieuws zijn geweest mocht er iets gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu je dit zegt: ja....Hij is niet super snel..
Ging keer met bus naar Frankrijk vanuit Antwerpen. 16 helse uren manquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook zonder ADHD hoor. Ik krijg na 2 uur auto al pijn aan m'n reet. Al zit de auto nog zo lekker
Graag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie een recente foto van mij zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef darkmond het volgende:
Fi aman'illah jongens! Deze FOK!-ker is weg. Take care enzulks, zie jullie volgend jaar wel weer. Truste latuuzz![]()
ga je elders ook niet meer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet, straks gaan al die viespeuken vreemd in hun gedachtenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie een recente foto van mij zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jawel heur. Ik dacht alleen van, de meesten zal ik hier toch niet snel tegenkomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ga je elders ook niet meer posten?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ya, wacht nu wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOE![]()
ET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOE![]()
![]()
![]()
Moet dat nou![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef darkmond het volgende:
Fi aman'illah jongens! Deze FOK!-ker is weg. Take care enzulks, zie jullie volgend jaar wel weer. Truste latuuzz![]()
Doe normaal weirdo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trigger, sagol![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
Wat lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borte, doe nog 1 x.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
Knappe knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, oke. Dit is hoe ik er echt uitzie:quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, oke. Dit is hoe ik er echt uitzie:BorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oke, oke. Dit is hoe ik er echt uitzie:Trollkoningin jij, ik klikte met volle hoop eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That haircut![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef Che_ het volgende:
Niets veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That haircut
Kakkerboy haircut alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That haircut
Hhhh wel cute
[..]
Oke, oke. Dit is hoe ik er echt uitzie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine gangsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That haircut![]()
SnoezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That haircut
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
True story.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen zijn gewoon jaloers omdat ik vet mooi sta op die foto's. De hotheid kunnen ze niet aan.
Ik vind vooral Magnificent lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen zijn gewoon jaloers omdat ik vet mooi sta op die foto's. De hotheid kunnen ze niet aan.
nsa.comquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Welke site gebruike zodat ik foto ook kan verwijderen daarna?
Imgur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Welke site gebruike zodat ik foto ook kan verwijderen daarna?
[..]
Oke, oke. Dit is hoe ik er echt uitzie:Niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind vooral Magnificent lekker
Je bent de spotlights gewend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was wel bewust dat er foto gemaakt werd zo te zien
Beter je best doen jfm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent de spotlights gewend.
Hahahahquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent de spotlights gewend.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Foto van mezelf zonder hijab.
Vanaf welke leeftijd begint er eigenlijk een hijab te groeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedo's zouden je doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Astaghfirullah! Harampolice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond je puberteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd begint er eigenlijk een hijab te groeien?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd begint er eigenlijk een hijab te groeien?
[ Bericht 11% gewijzigd door mrstylo op 03-08-2014 23:53:41 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haha, zou bijten in wangetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Hierbij mijn fotoaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierbij mijn fotomooie jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij mijn fotoRobin hood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij mijn fotoNu al weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierbij mijn fotoCool, in traditionele kledij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij 15 ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef darkmond het volgende:
CRIP OMG WhAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog deadline van 10 minutenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt te grappig voor woorden.
Geruststelling dees voor mn kids later als ik die krijg.quote:
sryyysryyyquote:
Hierbij mijn fotoZo schattig hhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn eerder kussens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, zou bijten in wangetjes.![]()
Gelukkig ging ik mn haar wassen. Geen dank.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt te grappig voor woorden.
Is mijn foto zo erg..quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:49 schreef darkmond het volgende:
CRIP OMG WhAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gelukkig ging ik mn haar wassen. Geen dank.
Nationalist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
Mrstylo, stuur in dm die foto. Ben benieuwd naar medekoerden
Komt eraanquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
Mrstylo, stuur in dm die foto. Ben benieuwd naar medekoerden
Mja toch weer gezichten van de users hieroquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lig hier echt half in een deuk.
Geen idee, mensen vinden het bijzonder. Ik was in oorlogsgebied als kleuter, dus geen foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is het nut van fotos van jullie kleuter jaren?
lekker interessant
Dikke wangen FTWquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, te schattig gewoon![]()
![]()
![]()
Mijn zusje was ook zo lol
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja toch weer gezichten van de users hiero
Heb 3 foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee, mensen vinden het bijzonder. Ik was in oorlogsgebied als kleuter, dus geen foto's.
picsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik heb een duckface foto vallah en ik zie er best goed uit.
Ik ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee, mensen vinden het bijzonder. Ik was in oorlogsgebied als kleuter, dus geen foto's.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 3 foto's.
Mijn broer 13749402726.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand nog foto's van vrienden, familie of kennissen? Wees snel...
Wel beter dan die fraudespoilers van jou met fake picsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is het nut van fotos van jullie kleuter jaren?
lekker interessant
?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
NU NOG MAAR 10 SECONDEN. NU NOG MAAR EEN PAAR EN DAN, OHOOOOO, HOOO. STOP. HOOOO
ik had een liedje voor jou gepostquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Wel beter dan die fraudespoilers van jou met fake pics
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt rare foto's van peeps opgeslagen.
Kwam dit tegen in mn photobucket mapzal die leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag je nog steeds hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had een liedje voor jou gepost
Kwam dit tegen in mn photobucket mapJij slaat foto's van mensen op, die je ziet op Fok!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creep![]()
Kwam dit tegen in mn photobucket mapDat ben ik, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeg jij. Is geen FOK!ker. Is een gamingbuddy.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij slaat foto's van mensen op, die je ziet op Fok!?
Creep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#repost
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 23:58:29 ]
awwwwwwequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
hier had ik nog middellang haar...heb ook nog langer gehadWeet echt niet waarom ik zulk haar had
Stuur broerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
stil lan, net de focus weg van mij
Jij slaat foto's op van je gamingbuddy's?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Is geen FOK!ker. Is een gamingbuddy.
focus is nooit weg van jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
stil lan, net de focus weg van mij
Ik val op jong.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
hier had ik nog middellang haar...heb ook nog langer gehadWeet echt niet waarom ik zulk haar had
Ja, ik had hem eerst als mijn bureaublad achtergrond en ook op mijn telefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij slaat foto's op van je gamingbuddy's?
ik denk niet dat ze strict op slot gooien op middernachtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, zarGon, regel ff dat het topic nog tot ochtendgebed open blijft...
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:58 schreef zarGon het volgende:
Chinees gespot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#repost
Stiekem crush.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik had hem eerst als mijn bureaublad achtergrond en ook op mijn telefoon.
Wilde ook maar 1tje. Alsof ik hele fotoalbum wildequote:
Check de kwaliteit van jouw pic vs de onze. Je kunt wel merken dat je een broekie bent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelde qua usersquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde ook maar 1tje. Alsof ik hele fotoalbum wilde
Oh sorry. Post nog n x.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben nog steeds jong hoor. Waarom zei je niks bij die andere foto
We gaan op fok ook een kalifaat stichtenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
We gaan gewoon door, yay or nay!?
En mods;
[ afbeelding ]
Dacht dat jij dat deed. Wie is er verantwoordelijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze strict op slot gooien op middernachtgewoon doorposten...
en anders is er het turkentopic nog (H)
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We gaan op fok ook een kalifaat stichten
De GC-mods. O.a. kanovinnie (die hier weleens heeft gepost).quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat deed. Wie is er verantwoordelijk?
Volgende stap. Islamitisch topic fok!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen dit zinnetje uit de context gerukt in de krant... ''Moslimjongeren stichten kalifaat op forum!''quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word zeker als eerste geofferd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Morgen dit zinnetje uit de context gerukt in de krant... ''Moslimjongeren stichten kalifaat op forum!''
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?quote:
Bijna 23quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?
Wat is een broekie? Is dat slecht? Altijd hequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check de kwaliteit van jouw pic vs de onze. Je kunt wel merken dat je een broekie bent.
Nah, je hebt de foto die ik vandaag maakte al gezien. En je zei zelfs ''anders dan ik had verwacht darkmond'' of iets in die trant. Foto niet opgeslagen tho, alleen screenie van maar al gewist van puush server.quote:
Scherp gezien. Dan is ie 15 man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?
Stiekem lurken ze mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Dikke anti-climax dat dit topic nog niet gesloten is.
Het hoogtepunt moet nog komen. Ik denk dat de modjes wachten op een foto van jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Owkeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is een broekie? Is dat slecht? Altijd he
[..]
Nah, je hebt de foto die ik vandaag maakte al gezien. En je zei zelfs ''anders dan ik had verwacht darkmond'' of iets in die trant. Foto niet opgeslagen tho, alleen screenie van maar al gewist van puush server.
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zeker als eerste geofferd...
Net als toen de wereld zou vergaan in 2012quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.
Che is de enige knappe hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Had ik maar nooit een FOK! account gemaakt.
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Omdat je die nog niet hebt gezien bedoel je?
Alright.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
Kleren maken de man zeggen sommige. Ik had bazen kleding aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. We zijn allemaal gewoon lelijkerds
hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IEDEREEN IS MOOI OP ZIJN EIGEN MANIERquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. We zijn allemaal gewoon lelijkerds
Ja je hebt wel gelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kleren maken de man zeggen sommige. Ik had bazen kleding aan
Ik vind mezelf gewoon normaal. Niet lelijk of zo. Fuck wat zei van mij vindtquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
IEDEREEN IS MOOI OP ZIJN EIGEN MANIER
Zoveel mannen hebben niet eens foto gepost.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik ben blij dat ik nog wel in de top 20 knapste mannen van deze sc zit.
Er posten geen 20 ma.... Oh I see what you did there.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon normaal. Niet lelijk of zo. Fuck wat zei van mij vindt
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Oelewapper.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zoveel mannen hebben niet eens foto gepost.
Ze haat Koerden uit het zuiden. Ze heeft het zelfs toegegevenquote:
Hater.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
De enige mannen hier zijn Abdul, magnificent en ik. De rest post alleen kinderfoto's![]()
Niet erg hoor, moest bij sommige het echt keihard uitschateren
Srs he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
De enige mannen hier zijn Abdul, magnificent en ik. De rest post alleen kinderfoto's![]()
de kinderfoto's bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nu iedereen van de vaste posters gezien. Behalve Trigger.
Je bent godverdomme 15 of zo manquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
Dude... Ik gaf je nog compliment over je baard! Does aardig!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
12,5
darkmond is nog groeiende
Heb gesmuld. Nu lekker slapen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Laatste paar uur was het hier het pedo hemel
Ja dus? Ik poste toch een foto van nu?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent godverdomme 15 of zo man
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Laatste paar uur was het hier het pedo hemel
Ben een Koerd uit het noordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze haat Koerden uit het zuiden. Ze heeft het zelfs toegegeven
Nee, heb van iedereen wel een foto gezien volgens mij. Maar jij bent de enige van wie ik geen idee heb hoe die eruitziet.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben een Koerd uit het noorden
Ha! (Van irak)
Dm-gehossels bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb van iedereen wel een foto gezien volgens mij. Maar jij bent de enige van wie ik geen idee heb hoe die eruitziet.
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MANquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja dus? Ik poste toch een foto van nu?
O.a.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dm-gehossels bedoel je?
En ben lelijk, drm.
Leugensquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezelf lelijk vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dm-gehossels bedoel je?
En ben lelijk, drm.
Geen. Ik stop met fokquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar in welke topic gaan de meeste straks verder?
Wnnr gaan we trouwen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MAN
Nee, mijn 30cm FOK! penor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MAN
Ja, hier gaan we het wel even over hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar in welke topic gaan de meeste straks verder?
Ja, vooral voor een Samsunlu Turk vind ik je exotisch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik ben ontvoerd uit het MO volgens Borte.
#teamTurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |