de kinderfoto's bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nu iedereen van de vaste posters gezien. Behalve Trigger.
Je bent godverdomme 15 of zo manquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef darkmond het volgende:
De enige mannen hier zijn Abdul, magnificent en ik. De rest post alleen kinderfoto's![]()
Niet erg hoor, moest bij sommige het echt keihard uitschateren
Dude... Ik gaf je nog compliment over je baard! Does aardig!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
12,5
darkmond is nog groeiende
Heb gesmuld. Nu lekker slapen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Laatste paar uur was het hier het pedo hemel
Ja dus? Ik poste toch een foto van nu?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent godverdomme 15 of zo man
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Laatste paar uur was het hier het pedo hemel
Ben een Koerd uit het noordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze haat Koerden uit het zuiden. Ze heeft het zelfs toegegeven
Nee, heb van iedereen wel een foto gezien volgens mij. Maar jij bent de enige van wie ik geen idee heb hoe die eruitziet.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben een Koerd uit het noorden
Ha! (Van irak)
Dm-gehossels bedoel je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb van iedereen wel een foto gezien volgens mij. Maar jij bent de enige van wie ik geen idee heb hoe die eruitziet.
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MANquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja dus? Ik poste toch een foto van nu?
O.a.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dm-gehossels bedoel je?
En ben lelijk, drm.
Leugensquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
Jezelf lelijk vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dm-gehossels bedoel je?
En ben lelijk, drm.
Geen. Ik stop met fokquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar in welke topic gaan de meeste straks verder?
Wnnr gaan we trouwen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MAN
Nee, mijn 30cm FOK! penor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH JA DAT MAAKT JE WEL ECHT EEN MAN
Ja, hier gaan we het wel even over hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
Maar in welke topic gaan de meeste straks verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |