Stiekem lurken ze mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Dikke anti-climax dat dit topic nog niet gesloten is.
Het hoogtepunt moet nog komen. Ik denk dat de modjes wachten op een foto van jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Owkeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is een broekie? Is dat slecht? Altijd he
[..]
Nah, je hebt de foto die ik vandaag maakte al gezien. En je zei zelfs ''anders dan ik had verwacht darkmond'' of iets in die trant. Foto niet opgeslagen tho, alleen screenie van maar al gewist van puush server.
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zeker als eerste geofferd...
Net als toen de wereld zou vergaan in 2012quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.
Che is de enige knappe hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Had ik maar nooit een FOK! account gemaakt.
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Omdat je die nog niet hebt gezien bedoel je?
Alright.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
Kleren maken de man zeggen sommige. Ik had bazen kleding aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. We zijn allemaal gewoon lelijkerds
hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |