Stiekem crush.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik had hem eerst als mijn bureaublad achtergrond en ook op mijn telefoon.
Wilde ook maar 1tje. Alsof ik hele fotoalbum wildequote:
Check de kwaliteit van jouw pic vs de onze. Je kunt wel merken dat je een broekie bent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef darkmond het volgende:
[ afbeelding ]
hier had ik nog middellang haar...heb ook nog langer gehadWeet echt niet waarom ik zulk haar had
Bedoelde qua usersquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde ook maar 1tje. Alsof ik hele fotoalbum wilde
Oh sorry. Post nog n x.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben nog steeds jong hoor. Waarom zei je niks bij die andere foto
We gaan op fok ook een kalifaat stichtenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
We gaan gewoon door, yay or nay!?
En mods;
[ afbeelding ]
Dacht dat jij dat deed. Wie is er verantwoordelijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze strict op slot gooien op middernachtgewoon doorposten...
en anders is er het turkentopic nog (H)
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We gaan op fok ook een kalifaat stichten
De GC-mods. O.a. kanovinnie (die hier weleens heeft gepost).quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat deed. Wie is er verantwoordelijk?
Volgende stap. Islamitisch topic fok!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen dit zinnetje uit de context gerukt in de krant... ''Moslimjongeren stichten kalifaat op forum!''quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word zeker als eerste geofferd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Morgen dit zinnetje uit de context gerukt in de krant... ''Moslimjongeren stichten kalifaat op forum!''
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?quote:
Bijna 23quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?
Wat is een broekie? Is dat slecht? Altijd hequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check de kwaliteit van jouw pic vs de onze. Je kunt wel merken dat je een broekie bent.
Nah, je hebt de foto die ik vandaag maakte al gezien. En je zei zelfs ''anders dan ik had verwacht darkmond'' of iets in die trant. Foto niet opgeslagen tho, alleen screenie van maar al gewist van puush server.quote:
Scherp gezien. Dan is ie 15 man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met een Wii controller? Hoe oud ben je broer?
Stiekem lurken ze mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Dikke anti-climax dat dit topic nog niet gesloten is.
Het hoogtepunt moet nog komen. Ik denk dat de modjes wachten op een foto van jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Owkeeeeeequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:05 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is een broekie? Is dat slecht? Altijd he
[..]
Nah, je hebt de foto die ik vandaag maakte al gezien. En je zei zelfs ''anders dan ik had verwacht darkmond'' of iets in die trant. Foto niet opgeslagen tho, alleen screenie van maar al gewist van puush server.
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zeker als eerste geofferd...
Net als toen de wereld zou vergaan in 2012quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Trigger neemt je wel onder zijn nikah zodat je leven gespaard blijft.
Che is de enige knappe hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:07 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Had ik maar nooit een FOK! account gemaakt.
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Omdat je die nog niet hebt gezien bedoel je?
Alright.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
Kleren maken de man zeggen sommige. Ik had bazen kleding aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk. We zijn allemaal gewoon lelijkerds
hoelang hebben jullie al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Hebben zelfs gemeet. Ook al ontkent ie ivm zeikerds hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |