is ze nu atheistquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Dat is wel raar ja. Bellen enzo lukt niet?
Ik zie jullie hier al een maand heel FOK! volspammen, c'mon dan wil ik wel weten hoe jullie eruit zien hoor...quote:
Enkel chauffeur kan wel wat langer duren dan 2 dagen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.
wrm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie jullie hier al een maand heel FOK! volspammen, c'mon dan wil ik wel weten hoe jullie eruit zien hoor...
Jaa, ik weet wie het is. Maar hoe ze eruit zag. Volgens mij heb ik ooit een vage foto van haar gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.
Iig sprekend op dat plaatje van nancy.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa, ik weet wie het is. Maar hoe ze eruit zag. Volgens mij heb ik ooit een vage foto van haar gezien.
Hayirdir insallah..quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. tel staat uit. Niemand weet waar ze zijn. Ik zie horror scenario's voor mij.
Max 3 dagen dan toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enkel chauffeur kan wel wat langer duren dan 2 dagen.
Ook zonder ADHD hoor. Ik krijg na 2 uur auto al pijn aan m'n reet. Al zit de auto nog zo lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik kan 2 dagen auto niet volhouden. Ik en mijn adhd.
Nu je dit zegt: ja....quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kan je oom geen lange(re) uren achter stuur?
Plus de hitte enzo, dont worry, zou allang wel op het nieuws zijn geweest mocht er iets gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu je dit zegt: ja....Hij is niet super snel..
Ging keer met bus naar Frankrijk vanuit Antwerpen. 16 helse uren manquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ook zonder ADHD hoor. Ik krijg na 2 uur auto al pijn aan m'n reet. Al zit de auto nog zo lekker
Graag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie een recente foto van mij zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef darkmond het volgende:
Fi aman'illah jongens! Deze FOK!-ker is weg. Take care enzulks, zie jullie volgend jaar wel weer. Truste latuuzz![]()
ga je elders ook niet meer posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet, straks gaan al die viespeuken vreemd in hun gedachtenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie een recente foto van mij zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |