abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:42:01 #226
14505 OProg
A Life in Music
pi_143582280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef Mani89 het volgende:
Dus .. :')

olegtinkov twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 22:12:19 @MathiasAsk no, i dont like his bio passport data) reageer retweet


:')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143582799
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik zie alweer de HGH kaak en de spieren op de schouderkoppen zitten, vrouwen kunnen nooit zo laag in vetpercentage komen op een natuurlijke manier.
Ik heb ook moeite met dit plotselinge succes. Haar lichaamsbouw herinnert frapant aaan Marion Jones. Ik hooop dat ik haar onrecht doe , maar ik hou maar liever een slag om mijn arm. Zulke lieverdjes zijn wij Nederlanders op dit gebied namenlijk niet.
pi_143582870
Haha, JTL. :')

Troll koning Oleg. _O_ Al is het wel erg beschadigend richting EBH, die overigens vrij matig rijdt de laatste seizoenen... Dus misschien zit Oleg wel degelijk in de goede richting, maar alsnog moeten ze bij Tinkoff niks zeggen natuurlijk. :')
Jack does it in real time...
pi_143582919
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:33 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Moeten we niet willen.
Het is te gemakkelijk om alle dopinggebruikers over een kam te scheren. Een renner die EPO gebruikte om mee te komen is natuurlijk niet te vergelijken met een renner die ook hormonen slikte en aan bloeddoping deed.

Boogerd vertegenwoordigt eigenlijk alles wat fout is in de wielersport. Alle dopingregels overtreden en heeft er geen seconde spijt van. Hij heeft jonge ploeggenoten aangeraden naar dokter Matschinger te gaan.
Zijn grootste zege op La Plagne kwam een dag nadat hij bloed van zijn broer geïnjecteerd kreeg.

Hij heeft jarenlang over zijn dopinggebruik gelogen, vaak als betaalde analist bij de publieke omroep.
Hij heeft gedreigd de klokkenluider in de Human Plasma zaak (Bernard Kohl) tegen de muur te willen zetten.

Boogerd heeft een nationale titel behaalt door zijn medevluchter (Sebastiaan Langeveld) een contract bij Rabo voor te houden. Daarnaar klaagt hij nog altijd dat hij geld krijgt van Oscar Camenzind voor een wedstrijd die hij hem in de jaren '90 liet winnen.

Dopinggebruik, ploeggenoten aanzetten tot dopinggebruik. Liegen, dreigen met geweld, omkoping, matchfixing. En alles zonder een greintje spijt en zonder enige vorm van medewerking aan de dopingautoriteiten te leveren.

Het lijkt me logisch dat je deze man ver van jonge renners af moet houden. Helaas is ons anti-dopingagentschap een wassen neus ("we moeten niet het braafste jongetje van de klas zijn") en kan Boogerd ongestoord doorgaan de wielersport te verzieken.
Bravo!
Een heel goed stukje.
De omgang met boogerd als zijnde nog steeds die lieve buurjongen is in waarheid een schandaal. Hij staat wat mij betreft samen met die andere eikel (Jan Ullrich) op het lijstje van Personi non Grata en komt er door de door jou beschreven argumenten ( liegen drijgen etc) nooit meer van af.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:01:39 #230
426493 crew  PippenScottie
pi_143583773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ik heb ook moeite met dit plotselinge succes. Haar lichaamsbouw herinnert frapant aaan Marion Jones. Ik hooop dat ik haar onrecht doe , maar ik hou maar liever een slag om mijn arm. Zulke lieverdjes zijn wij Nederlanders op dit gebied namenlijk niet.
Als ze uit, pak hem beet, Wit-Rusland was gekomen en Davina Skipperova had geheten, dan hadden we heel hard om haar gelachen, hadden we deze smiley vaak gezien ( :') ) en waren we aan het aftellen tot de positieve dopingtest.
pi_143583783
Davina Skipperova _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_143583792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:20 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Bravo!
Een heel goed stukje.
De omgang met boogerd als zijnde nog steeds die lieve buurjongen is in waarheid een schandaal. Hij staat wat mij betreft samen met die andere eikel (Jan Ullrich) op het lijstje van Personi non Grata en komt er door de door jou beschreven argumenten ( liegen drijgen etc) nooit meer van af.
Ik ben het voor een deel wel eens, maar Breukink is geen probleem? Daar hoor ik niemand over. Dat vind ik ook hypocriet.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:03:23 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143583814
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Als ze uit, pak hem beet, Wit-Rusland was gekomen en Davina Skipperova had geheten, dan hadden we heel hard om haar gelachen, hadden we deze smiley vaak gezien ( :') ) en waren we aan het aftellen tot de positieve dopingtest.
Daar is geen ontkennen aan inderdaad.

Je moet er dan wel bij denken dat er uit dat soort landen ook wel echt heel veel meer positieve gevallen komen, maar toch.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143583999
We zijn inderdaad wel wat chauvinistisch. :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:13:37 #235
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143584075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:20 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Bravo!
Een heel goed stukje.
De omgang met boogerd als zijnde nog steeds die lieve buurjongen is in waarheid een schandaal. Hij staat wat mij betreft samen met die andere eikel (Jan Ullrich) op het lijstje van Personi non Grata en komt er door de door jou beschreven argumenten ( liegen drijgen etc) nooit meer van af.
Wat heeft Ullrich voor foute dingen gedaan? Ook met geweld gedreigd? Ploeggenoten aangezet tot doping?

Idem voor Breukink.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_143584258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat heeft Ullrich voor foute dingen gedaan? Ook met geweld gedreigd? Ploeggenoten aangezet tot doping?

Idem voor Breukink.
Ullrich is wel iemand die als hij de kans maar krijgt tot in den treure het dopinggebruik uit die periode blijft goed praten. Dat is zn goed recht, maar zulke mensen zouden imo niet meer actief in de wielerwereld moeten zijn om nog enige geloofwaardigheid te behouden.
pi_143584356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat heeft Ullrich voor foute dingen gedaan? Ook met geweld gedreigd? Ploeggenoten aangezet tot doping?

Idem voor Breukink.
Het is een hedonist, maar volgens mij niet iemand met een agressieve natuur.
pi_143584799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is een hedonist, maar volgens mij niet iemand met een agressieve natuur.
Nee Ulrich heeft geen dreigingen etc geuit , maar Ulrich heeft net als velen , vele malen de kans gehad om de dingen recht te zetten. Om deze verschrikkellijke periode aftesluiten , maar net als Boogerd blijft hij in alle toonaarden zwijgen en doet alsof iedereen om hem heen gek is .

Dat kreid ik hem aan en daarom een Persona non Grata in de wielersport.
We willen een schone sport en daarom moeten we af van dit soort figuren die schijnbaar niets hebben geleerd.

Maar goed... zo lang een Vinokorov wordt geduld is het nog steeds een schimmenspel ..... we denken iets te zien , maar het blijft gissen wat er in werkelijk achter de schermen gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 19-08-2014 11:53:08 ]
pi_143584856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Nee Ulrich heeft geen dreigingen etc geuit , maar Ulrich heeft net als velen , vele malen de kans gehad om de dingen recht te zetten. Om deze verschrikkellijke periode aftesluiten , maar net als Boogerd blijft hij in alle toonaarden zwijgen en doet alsof iedereen om hem heen gek is .

Dat kreid ik hem aan en daarom een Persona non Grata in de wielersport.
We willen een schoen sport en daarom moeten we af van dit soort figuren die schijnbaar neist hebben geleerd.

Maar goed... zo lang een Vinokorov wordt geduld is het nog steeds een schimmenspel ..... we denken iets te zien , maar het blijft gissen wat er in werkelijk achter de schremen gebeurd.
Njah, ik ben wel van het principe dat mensen een kans verdienen om fouten recht te zetten. Maar die dopinggebruikers moeten dan wel hun goede wil tonen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:51:19 #240
426493 crew  PippenScottie
pi_143585213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben het voor een deel wel eens, maar Breukink is geen probleem? Daar hoor ik niemand over. Dat vind ik ook hypocriet.
Tsjaa.
Persoonlijk ben ik er ook geen voorstander van dat Breukink een 'doorstart' mag maken.
Maar we moeten mensen wel op feiten beoordelen. We weten niet of hij als renner heeft gebruikt en we weten niet (een stuk belangrijker) of hij als ploegleider een actieve rol heeft gespeeld in het dopingprogramma van de Rabo ploeg.

Ik maak me over beiden geen enkele illusie, maar op basis van vermoedens kan je iemand geen ploegleiderschap ontzeggen.

Daarnaast denk ik dat Breukink wel een geschikte kerel is en is Boogerd... not so much, maar dat is volledig subjectief.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:09:03 #241
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143585809
Rabobank werkte op een 'need to know' principe en 'don't ask, don't tell'.

Dan is het lekker makkelijk om alle verantwoordelijkheid af te schuiven.

EDIT: wat ik bedoel is dat ze op zo'n manier te werk gingen dat alleen de noodzakelijke figuren ervan wisten, het detailniveau van de kennis leek er ook op aangepast (= need to know). En dan heerste er ook nog een cultuur dat er niet naar gevraagd werd, mits je er niet zelf over begon.

[ Bericht 48% gewijzigd door Klopkoek op 19-08-2014 12:19:28 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:24:44 #242
14505 OProg
A Life in Music
pi_143586323
quote:
Om het nog even concreet te maken: hij had naar eigen zeggen op 20 september 33 glazen wijn, wodka en gin op.

En dan op 23 september 19e worden op het WK op de weg terwijl hij zelf aangeeft normaal amper te drinken. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143586467
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:32 schreef Mani89 het volgende:
Dus .. :')
MathiasAsk twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 22:02:58 .@olegtinkov's latest tweet in Norwegian (!) will only fuel speculations that Edvald Boasson Hagen has turned down an offer from the team. reageer retweet
olegtinkov twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 22:12:19 @MathiasAsk no, i dont like his bio passport data) reageer retweet
En vandaag komt ene Ivan Basso bij de ploeg _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:29:56 #244
426493 crew  PippenScottie
pi_143586523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:09 schreef Klopkoek het volgende:
Rabobank werkte op een 'need to know' principe en 'don't ask, don't tell'.

Dan is het lekker makkelijk om alle verantwoordelijkheid af te schuiven.

EDIT: wat ik bedoel is dat ze op zo'n manier te werk gingen dat alleen de noodzakelijke figuren ervan wisten, het detailniveau van de kennis leek er ook op aangepast (= need to know). En dan heerste er ook nog een cultuur dat er niet naar gevraagd werd, mits je er niet zelf over begon.
Zou het bij Belkin anders zijn?
Neem Ten Dam, die zich in de aanloop naar de Tour afzondert in de VS.
Dat is leuk voor Martijn Hendriks, want die mag dan weer een filmpje maken over hoe aandoenlijk LtD kan barbecueen in zijn hutje in de bossen... Maar zou er vanuit Rabobank ook toezicht op worden gehouden? Krijgt hij medische begeleiding? Worden zijn bloedwaarden gecontroleerd om te checken of hij niet zit te rommelen in die periode?
pi_143586592
Dat LtD gewoon een vrijbrief krijgt om te doen wat ie wil vind ik echt zeer opmerkelijk ja.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143586808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben het voor een deel wel eens, maar Breukink is geen probleem? Daar hoor ik niemand over. Dat vind ik ook hypocriet.
Dat jij daar over heen leest komt mij bij weer over als luiheid. zie vorige pagina.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:45:37 #247
14505 OProg
A Life in Music
pi_143587024
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef PippenScottie het volgende:

Dat is leuk voor Martijn Hendriks, want die mag dan weer een filmpje maken over hoe aandoenlijk LtD kan barbecueen in zijn hutje in de bossen...
Mechov deed dat ook in zijn Rabobank-tijd. Die verliet dan zijn woning in Pamplona - alsof je daar goed kan trainen - om ergens in het ideale trainingsgebied ver ver weg in donker Rusland te trainen en ook lekker rustig in een hutje te zitten en misschien ook wel te vissen.

:') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:12:52 #248
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_143587969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En vandaag komt ene Ivan Basso bij de ploeg _O_
Het wachten is tot die op z'n 37ste gewoon terug vliegt zoals bij z'n vorige passage bij Riis ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_143597817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik ben het voor een deel wel eens, maar Breukink is geen probleem? Daar hoor ik niemand over. Dat vind ik ook hypocriet.
Hoho. Ik heb Breukink ook wel eens als voorbeeld genoemd van iemand die uit het peloton mag verdwijnen. En volgens mij was ik niet de enige.
Hij is nl. ook zo iemand met een paar kilo boter op zijn hoofd.
in a crowd you lose humanity
pi_143597894
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Tsjaa.
Persoonlijk ben ik er ook geen voorstander van dat Breukink een 'doorstart' mag maken.
Maar we moeten mensen wel op feiten beoordelen. We weten niet of hij als renner heeft gebruikt en we weten niet (een stuk belangrijker) of hij als ploegleider een actieve rol heeft gespeeld in het dopingprogramma van de Rabo ploeg.

Ik maak me over beiden geen enkele illusie, maar op basis van vermoedens kan je iemand geen ploegleiderschap ontzeggen.

Daarnaast denk ik dat Breukink wel een geschikte kerel is en is Boogerd... not so much, maar dat is volledig subjectief.
Mwah. Intralipid was niet alleen maar een voedingsmiddel.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 16:33:05 #251
426493 crew  PippenScottie
pi_143633238
CAS handhaaft schorsing voor Roman Kreuziger:

http://www.tas-cas.org/en(...)1-1/5-0-1092-15-1-1/
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:31:49 #252
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143637356
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:29 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Zou het bij Belkin anders zijn?
Neem Ten Dam, die zich in de aanloop naar de Tour afzondert in de VS.
Dat is leuk voor Martijn Hendriks, want die mag dan weer een filmpje maken over hoe aandoenlijk LtD kan barbecueen in zijn hutje in de bossen... Maar zou er vanuit Rabobank ook toezicht op worden gehouden? Krijgt hij medische begeleiding? Worden zijn bloedwaarden gecontroleerd om te checken of hij niet zit te rommelen in die periode?
Dat is een goede vraag. Misschien is Belkin daarom er ook uitgestapt. Wie weet. Ten Dam zei in dat filmpje dat hij "de rust op zoekt", en hij geeft alles door met zijn laptop - zo leek het.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoho. Ik heb Breukink ook wel eens als voorbeeld genoemd van iemand die uit het peloton mag verdwijnen. En volgens mij was ik niet de enige.
Hij is nl. ook zo iemand met een paar kilo boter op zijn hoofd.
Wat heeft Breukink voor fouten begaan, als ploegleider?

Dat ONCE en PDM niet schoon waren is wel duidelijk.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_143637455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef Klopkoek het volgende:

Wat heeft Breukink voor fouten begaan, als ploegleider?

Dat ONCE en PDM niet schoon waren is wel duidelijk.
Rabobank. Hij zat daar in het management.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:37:55 #254
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143637552
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rabobank. Hij zat daar in het management.
Maar wist hij ervan? Zo niet, was hij in de positie dat hij er van had moeten weten? Welke eindverantwoordelijkheid droeg hij?

Ik speel ff de advocaat van de duivel nu.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_143637686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar wist hij ervan? Zo niet, was hij in de positie dat hij er van had moeten weten? Welke eindverantwoordelijkheid droeg hij?

Ik speel ff de advocaat van de duivel nu.
Hij deed iig niet erg zijn best om er iets van te weten. Eigenlijk gaf 'ie Rasmussen min of meer een vrijbrief. Nou ja, hij zei dan nog wel dat 'ie zijn whereabouts goed moest invullen, maar toen 'ie ontdekte dat dat niet gebeurd was, deed 'ie er niets mee.
En dat is dan nog geredeneerd vanuit het meest gunstige geval voor Breukink.
in a crowd you lose humanity
pi_143637953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij deed iig niet erg zijn best om er iets van te weten. Eigenlijk gaf 'ie Rasmussen min of meer een vrijbrief. Nou ja, hij zei dan nog wel dat 'ie zijn whereabouts goed moest invullen, maar toen 'ie ontdekte dat dat niet gebeurd was, deed 'ie er niets mee.
En dat is dan nog geredeneerd vanuit het meest gunstige geval voor Breukink.
Als hij er helemaal niks van zou afweten, zou hij een zeer slechte teamleider/manager zijn, dan hoort hij helemaal al niet thuis in het peloton.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:51:11 #257
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143638114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als hij er helemaal niks van zou afweten, zou hij een zeer slechte teamleider/manager zijn, dan hoort hij helemaal al niet thuis in het peloton.
Dat een directeur sportif ervan moet weten is klaar als een klontje. Daarom ging de Rooy ook weg na het Rasmussen drama. Hij is verantwoordelijk voor de structuur.
Maar behoort het redelijkerwijs tot de verwachtingen dat ook een 'gewone' ploegleider dit behoort te weten?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_143638139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat een directeur sportif ervan moet weten is klaar als een klontje. Daarom ging de Rooy ook weg na het Rasmussen drama.
Maar behoort het redelijkerwijs tot de verwachtingen dat ook een 'gewone' ploegleider dit behoort te weten?
jazeker
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 augustus 2014 @ 20:09:03 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143641563
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 augustus 2014 @ 20:14:32 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143641727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zou het ook niet terug betalen.
Als je niet contractueel verplicht bent niet inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143641841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als je niet contractueel verplicht bent niet inderdaad.
Ik vind het eigenlijk maar een rare redenatie dat in het contract zou moeten staan dat je prijzengeld terug moet betalen als je betrapt wordt op doping.
Je krijgt het prijzengeld namelijk omdat je eerste bent geworden. Als je resultaat wordt geschrapt, ben je niet langer eerste. Dus eigenlijk is het nogal logisch dat je het dan terug moet betalen. Je hebt het namelijk onder valse voorwendselen gekregen.
in a crowd you lose humanity
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 20:18:59 #263
426493 crew  PippenScottie
pi_143641911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als je niet contractueel verplicht bent niet inderdaad.
Juridisch staat Shobukhova misschien in haar recht, maar je moet wel de ethiek van een zak hooi hebben als je vindt dat je recht hebt op dat geld.

Het kan wel een interessante casus worden als de nummers twee (en lager) een zaak zouden beginnen om het geld op te eisen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 augustus 2014 @ 20:20:08 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143641967
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Juridisch staat Shobukhova misschien in haar recht, maar je moet wel de ethiek van een zak hooi hebben als je vindt dat je recht hebt op dat geld.

Het kan wel een interessante casus worden als de nummers twee (en lager) een zaak zouden beginnen om het geld op te eisen.
Als het om ruim anderhalf miljoen gaat denk ik dat er genoeg mensen zijn met de ethiek van een zak hooi eigenlijk :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143642086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als het om ruim anderhalf miljoen gaat denk ik dat er genoeg mensen zijn met de ethiek van een zak hooi eigenlijk :D
Hoeveel zou Lance dan terug moeten betalen? 50 miljoen
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:30:15 #266
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_143642365
Ik hoor niks meer over het Spakenburg verhaal.
Media zwijgt het weer dood, omdat het voetbal is?
Net efkes anges
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 augustus 2014 @ 20:33:13 #267
426493 crew  PippenScottie
pi_143642475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik hoor niks meer over het Spakenburg verhaal.
Media zwijgt het weer dood, omdat het voetbal is?
Er loopt een onderzoek door de dopingautoriteit. Naar aanleiding daarvan kan KNVB actie ondernemen.

Verwacht er niet te veel van.
pi_143644938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik hoor niks meer over het Spakenburg verhaal.
Media zwijgt het weer dood, omdat het voetbal is?
Technische sport hè.
pi_143661826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik hoor niks meer over het Spakenburg verhaal.
Spakenburg boeit echt niemand. Het zou pas interessant zijn als het over een Ajax of PSV gaat.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143661845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
maar je moet wel de ethiek van een zak hooi hebben als je vindt dat je recht hebt op dat geld.
Voor 1,5 miljoen gooit iedereen al zijn principes/ethiek overboord.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:17:47 #271
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_143662523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef superniger het volgende:

[..]

Spakenburg boeit echt niemand. Het zou pas interessant zijn als het over een Ajax of PSV gaat.
Als ze al bij Spakenburg aan de dope zitten, hoe moet het er dan aan toegaan bij profteams? Maar de belangen zijn blijkbaar te groot om daar echt onderzoek naar te doen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_143668618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Als ze al bij Spakenburg aan de dope zitten, hoe moet het er dan aan toegaan bij profteams? Maar de belangen zijn blijkbaar te groot om daar echt onderzoek naar te doen...
gewoon professioneel onder begeleiding van een dopingdokter, ala van de hoogeband.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:11:34 #273
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_143713216
Het forfait van Horner voor de Vuelta hoort hier ook thuis zeker ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:25:38 #274
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_143719517
http://nos.nl/artikel/689764-jonge-peaty-zwemt-wereldrecord.html

Proest, die sport wordt echt met de dag ongeloofwaardiger. Ongelooflijke wereldrecords gezwommen met die supersnelle pakken, worden die pakken verboden, gaan ze gewoon vrolijk door met nog steeds sneller zwemmen. :')
pi_143719688
Hij zal wel een hele goede techniek hebben.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:39:15 #276
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_143720235
Marginal briefs.
pi_143834881
quote:
Wat een slecht gemonteerde filmpje. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143836733
jon_wertheim twitterde op donderdag 14-08-2014 om 19:50:51 Wayne odesnik makes a lamentable appearance in "blood sport" biogenesis book. http://t.co/oRnhObgmC6 reageer retweet


[ Bericht 50% gewijzigd door THEFXR op 27-08-2014 16:27:04 ]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 augustus 2014 @ 16:18:10 #280
426493 crew  PippenScottie
pi_143885695
Column van voormalig 400 meter loper David Gillick over doping in de atletiek:

http://www.rte.ie/sport/a(...)doping-in-athletics/

Interessante (maar bekende) punten. De bulk van je doping neem je in de off-season, zodat je harder kan trainen.
Een vervuild supplement is geen excuus, een sporter is verantwoordelijk voor wat hij in zijn lichaam stopt.
Niet alle landen hebben een even stringent anti-dopingbeleid.
Gedopete sporters verzieken het voor de schone atleten.
pi_143886373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Column van voormalig 400 meter loper David Gillick over doping in de atletiek:

http://www.rte.ie/sport/a(...)doping-in-athletics/

Interessante (maar bekende) punten. De bulk van je doping neem je in de off-season, zodat je harder kan trainen.
Een vervuild supplement is geen excuus, een sporter is verantwoordelijk voor wat hij in zijn lichaam stopt.
Niet alle landen hebben een even stringent anti-dopingbeleid.
Gedopete sporters verzieken het voor de schone atleten.
quote:
There are now plenty of resources to check what medicines you are taking. The Irish Sports Council has an app and a website, where you simply enter the product, and it tells you whether it’s permitted or not. If you’re willing to take something that is not in the database, well then you live with the consequences, fail or not.

When choosing a product I always looked for a company that batch-tested their products, and carried the 'Informed Sport' logo, which is a quality assurance programme for sports nutrition products, suppliers to the sports nutrition industry, and supplement manufacturing facilities.

The programme certifies that all nutritional supplements and/or ingredients that bear the Informed-Sport logo have been tested for banned substances by the world-class sports anti-doping lab LGC.

Their website provides a database with a search function where athletes can find products that have been through this rigorous certification process.

Some companies will have a batch number on products, you can then enter the number online and view the certificate and everything that the batch was tested for. The test will be carried out in an independent lab, there is only one in Ireland and the UK that provide this service.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 augustus 2014 @ 11:43:55 #283
426493 crew  PippenScottie
pi_143911245
Twee Itialiaanse renners testen positief op EPO.

Luca Cingi (22) en de pas 18-jarige junior Giovanni di Maria.

http://www.coni.it/it/new(...)-cingi-ciclismo.html
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 augustus 2014 @ 11:52:27 #284
426493 crew  PippenScottie
pi_143911509
IAAF publiceert lijst met nieuwe schorsingen:

http://www.iaaf.org/downl(...)ons%20-%20News%20155

Opvallendst zijn de levenslange schorsingen (voor tweede overtreding) voor de Turkse Binnaz Uslu en de Kazachse Olga Tereshkova
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:49:51 #285
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_143913115
Wanneer gaan ze Usain Bolt eens pakken?

Dat begint een beetje een Atmstrongetje te worden: alle naaste concurrenten en snelle lopers zijn ooit gepakt, behalve hijzelf.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_143928018
quote:
Xenon and Argon added to WADA prohibited list

Performance enhancing gases included in latest update

The World Anti-Doping Agency (WADA) has added both Xenon and Argon gases to its list of ‘Prohibited Substances and Methods.’

WADA announced their intention to do so during a meeting in May, but had to wait a prescribed notice period of three months after it had informed the responsible governing bodies and anti-doping authorities.

The two substances are known as Hypoxia-Inducible Factor (HIF) activators and have been proven to stimulate growth of erythropoietin (EPO) and testosterone. It also reduces the level of oxygen in the blood. Until recently, WADA had not been aware of either substance and neither appeared on their watchlist. However, it came to wider attention when it was discovered that Russian athletes were using Xenon during the Winter Olympic Games in Sochi.

Garmin-Sharp head physician Prentice Steffen lead the call for the gas to be banned by WADA. He spoke to Cyclingnews in February saying, “we looked into Xenon, honestly, but we had several concerns about it and we ultimately decided not to use it. There’s really nothing good in terms of safety or athletic enhancement and then you throw in the ethical considerations. I personally feel that it crosses a line and that it’s unethical so we decided not to pursue it.”

Fellow MPCC members Giant-Shimano backed up Steffen in March, after WADA announced that they would look into the effects of the gas. Steffen and the MPCC have also called for the agency to ban Tramadol, however this has not been included in the latest update.

Currently there is no test for Xenon or Argon.
http://www.cyclingnews.co(...)wada-prohibited-list

Verboden maar toch niet op te testen, voorlopig dus een nutteloze ban.
pi_143928231
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Juridisch staat Shobukhova misschien in haar recht, maar je moet wel de ethiek van een zak hooi hebben als je vindt dat je recht hebt op dat geld.

Het kan wel een interessante casus worden als de nummers twee (en lager) een zaak zouden beginnen om het geld op te eisen.
Ik vraag me af of ze juridisch gezien wel in haar recht staat.
Zoals ik al eerder postte, krijg je het prijzengeld vanwege je klassering. Je doet mee onder de voorwaarden van het reglement. In het reglement staat dat je geschrapt wordt als je doping gebruikt. Geschrapt worden betekent dat je je klassering verliest. Je klassering verliezen betekent dat je je recht op prijzengeld verliest.
in a crowd you lose humanity
pi_143943852
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:49 schreef Klopkoek het volgende:
Wanneer gaan ze Usain Bolt eens pakken?
Nooit, ze durven alleen een paar onbekende Turken en Russen aan te pakken. :')
De posterboy van het atletiek gaan ze echt niet aanpakken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:32:19 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:35:31 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143946712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef superniger het volgende:

[..]

Nooit, ze durven alleen een paar onbekende Turken en Russen aan te pakken. :')

Olympisch kampioenen en medaillewinnaars enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:38:05 #291
426493 crew  PippenScottie
pi_143946777
quote:
Ik denk dat deze zaak nog wel naar het CAS gaat.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:08:16 #292
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143955620
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143956816
quote:
probenecide, Delgado :D
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:04:51 #294
14505 OProg
A Life in Music
pi_143957561
quote:
quote:
Italiaan Mantelli (Bardiani-CSF) test positief op EPO
In Italië is Dario Mantelli betrapt op dopinggebruik. De 24-jarige stagiair van Bardiani-CSF is positief bevonden op EPO na de Giro del Montalbano, zo maakte het CONI vandaag bekend.

De test dateert van voor zijn dienstverband bij de ProContinentale formatie. Mantelli is sinds 1 augustus als stagiar actief, terwijl de positieve plas dateert van 20 juli. Hij was eerder deze maand wel voor Bardiani-CSF actief in de Ronde van Denemarken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:37:34 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143982448
Kelly-Ann Baptiste mocht van de NAAA (atletiekfederatie van Trinidad & Tobago) vanaf 12 augustus weer in actie komen, maar het IAAF is in beroep gegaan en dus is ze weer geschorst.

http://disc.yourwebapps.com/discussion.cgi?disc=113916;article=426767

Zo te lezen heeft ze tijdens hoorzittingen heerlijk zitten praten :+

quote:
Due to the sensitivity of the information provided by Baptiste as she co-operated with various anti-doping regulators, her hearing was conducted in strict confidence, especially because of the potential impact her disclosures could have on revealing past or current doping offences by third parties.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:04:09 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143982889
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143984187
quote:
Wat een excuus zeg :{

Nou kan een deurbel idd kapot zijn, maar ik vind het toch wat te toevallig, vooral omdat het al de 3e keer was dat de er een controle gemist werd.
in a crowd you lose humanity
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:22:34 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143984312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat een excuus zeg :{

Nou kan een deurbel idd kapot zijn, maar ik vind het toch wat te toevallig, vooral omdat het al de 3e keer was dat de er een controle gemist werd.
Ik ben wel benieuwd waar hij woont eigenlijk. Bij de meeste huizen hoor je de deurbel toch ook wel als je aanbelt, en die official zegt het zelf niet gehoord te hebben.
Hoe zit het met flats? Daar heb je toch zo'n ding met al die adressen bij de ingang, maar hebben die bij de deur zelf geen bel?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143984336
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waar hij woont eigenlijk. Bij de meeste huizen hoor je de deurbel toch ook wel als je aanbelt, en die official zegt het zelf niet gehoord te hebben.
Hoe zit het met flats? Daar heb je toch zo'n ding met al die adressen bij de ingang, maar hebben die bij de deur zelf geen bel?
Ik ken genoeg mensen waar je de deurbel buiten niet hoort als je aanbelt.
Niettemin heb je dan meestal nog andere middelen om te laten weten dat je er iemand voor de deur staat (op het raam tikken).
in a crowd you lose humanity
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:25:46 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143984372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen waar je de deurbel buiten niet hoort als je aanbelt.
Niettemin heb je dan meestal nog andere middelen om te laten weten dat je er iemand voor de deur staat (op het raam tikken).
Ja dat is waar :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')