quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik keur het geweld van Hamas goed, maar daarmee keur ik het geweld van israel nog niet af.
Het is meer nationalistisch, dan religieus hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, irrelevant? Ze bepalen toch wel erg veel van het nieuws, de laatste tijd.
En de presidenten van de VSvA zeggen na elke toespraak nog braaf: God bless America. En dan denken ze niet aan Vuurland of Colombia.
Dat gaat niet over de schending van het internationaal recht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Beter lezen:
whether voluntary or not,
Niet te vergelijken. Hier gaat het om woningen die beschermd worden door burgers die uit eigen beweging en eigen wil op het dak gaan staan. "Use by a state" is hier een essentieel onderdeel dat mist.quote:En zie ook de link, die mensen in Irak deden het ook uit eigen wil en toch is het eens oorlogsmisdaad van het Iraakse regime.
Nee, dat is zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is niet een kwestie van perspectief
Als genoeg mensen er in geloven, wordt het een beetje realiteit. Het gaat hier niet om de lading van een elektron, het gaat hier over het inrichten van een maatschappij. Het joodse volk bestaat alleen nog maar omdat ze daar allemaal in geloven. En dat geloof is zeer expliciet en met veel moeite in stand gehouden via de thora en de talmoed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat er veel mensen in geloven betekent niet dat het ook een realiteit moet worden
ISIS?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is meer nationalistisch, dan religieus hoor.
Er bestaat geen universele realiteit. Dat is nou het hele perspectief verhaal maar dat wil maar niet doordringen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat er veel mensen in geloven betekent niet dat het ook een realiteit moet worden
de torah is geen realiteit neequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Er bestaat geen universele realiteit. Dat is nou het hele perspectief verhaal maar dat wil maar niet doordringen.
Voor joden is het een realiteit, voor jouw en Hamas niet. Er zijn MEERDERE realiteiten.
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.quote:
volgende OP gewoon weer erin doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.
KAARTEN (niks onzin) van Gaza, Israel en een link naar de nederzettingen horen gewoon in de OP. Iedereen moet kunnen zien hoe de situatie ter plekke is en zijn eigen conclusies trekken.
Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.quote:
tja, dan ga je alsnog geen land stelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.
Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Als iemand mij uit mijn huis jaagt en er zelf in gaat wonen, dan heeft diegene mijn huis gestolen. Of diegene nou van mening is of dat huis daadwerkelijk van mij is of niet is irrelevant.
Linkse krakers moet je dan ook keihard bestraffen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?
Interessant om dat zo eens te zien, hoewel het van die hoek moeilijk te bepalen is of het een raketwerper was dus ik hoop dat ze eerder rocket trails hebben gezien of daar andere beelden van hebben anders kan het zomaar de achterkant van een glijbaan zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:
Zoek de rocket launcher
Ik zag het niet, maar als ze een WC-hokje kunnen raken, kunnen toch ook wel een school missen, zou je zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:
Zoek de rocket launcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |