abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143036846
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhhh nee, ik keur het geweld van Hamas goed, maar daarmee keur ik het geweld van israel nog niet af.
:D
pi_143036882
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, irrelevant? Ze bepalen toch wel erg veel van het nieuws, de laatste tijd.
En de presidenten van de VSvA zeggen na elke toespraak nog braaf: God bless America. En dan denken ze niet aan Vuurland of Colombia.
Het is meer nationalistisch, dan religieus hoor.
pi_143036899
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Beter lezen:
whether voluntary or not,
Dat gaat niet over de schending van het internationaal recht.

Human Rights Watch stated that "civilians acting as human shields, whether voluntary or not, contribute indirectly to the war capability of a state. Their actions do not pose a direct risk to opposing forces. Because they are not directly engaged in hostilities against an adversary, they retain their civilian immunity from attack."

Dit deel gaat over een violation of international law:

Human Rights Watch also noted that the use by a state of human shields, voluntary or not, is a violation of international law, citing Protocol I of the First Geneva Convention

quote:
En zie ook de link, die mensen in Irak deden het ook uit eigen wil en toch is het eens oorlogsmisdaad van het Iraakse regime.
Niet te vergelijken. Hier gaat het om woningen die beschermd worden door burgers die uit eigen beweging en eigen wil op het dak gaan staan. "Use by a state" is hier een essentieel onderdeel dat mist.
pi_143036947
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat is niet een kwestie van perspectief
Nee, dat is zo klaar als een klontje.
pi_143036997
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dat er veel mensen in geloven betekent niet dat het ook een realiteit moet worden
Als genoeg mensen er in geloven, wordt het een beetje realiteit. Het gaat hier niet om de lading van een elektron, het gaat hier over het inrichten van een maatschappij. Het joodse volk bestaat alleen nog maar omdat ze daar allemaal in geloven. En dat geloof is zeer expliciet en met veel moeite in stand gehouden via de thora en de talmoed.
Geen enkel volk uit die tijd had zo'n sterke bindende kracht en bestaat nog als zodanig.
Dat heeft natuurlijk zijn prijs, want je bent eeuwenlang steeds opnieuw de lul als er weer eens een zondebok gezocht moet worden, maar elk voordeel hep sijn nadeel. Slogisch!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143036999
Die Eli Ben is ook wel een toffe kerel.
pi_143037018
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is meer nationalistisch, dan religieus hoor.
ISIS?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143037023
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

dat er veel mensen in geloven betekent niet dat het ook een realiteit moet worden
Er bestaat geen universele realiteit. Dat is nou het hele perspectief verhaal maar dat wil maar niet doordringen.
Voor joden is het een realiteit, voor jouw en Hamas niet. Er zijn MEERDERE realiteiten.
pi_143037042
Jongens, een spelletje:

Zoek de rocket launcher

pi_143037045
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

ISIS?
Ik heb het over Israël.
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:57:58 #151
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143037078
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Er bestaat geen universele realiteit. Dat is nou het hele perspectief verhaal maar dat wil maar niet doordringen.
Voor joden is het een realiteit, voor jouw en Hamas niet. Er zijn MEERDERE realiteiten.
de torah is geen realiteit nee
pi_143037079
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef jamesdeen het volgende:
heb die onzin van matador verwijderd
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.

KAARTEN (niks onzin) van Gaza, Israel en een link naar de nederzettingen horen gewoon in de OP. Iedereen moet kunnen zien hoe de situatie ter plekke is en zijn eigen conclusies trekken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 3 augustus 2014 @ 23:58:52 #153
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143037125
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.

KAARTEN (niks onzin) van Gaza, Israel en een link naar de nederzettingen horen gewoon in de OP. Iedereen moet kunnen zien hoe de situatie ter plekke is en zijn eigen conclusies trekken.
volgende OP gewoon weer erin doen
pi_143037141
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

de torah is geen realiteit nee
Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:00:10 #155
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143037193
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.
tja, dan ga je alsnog geen land stelen
pi_143037220
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Als iemand mij uit mijn huis jaagt en er zelf in gaat wonen, dan heeft diegene mijn huis gestolen. Of diegene nou van mening is of dat huis daadwerkelijk van mij is of niet is irrelevant.
Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?
pi_143037244
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?
Linkse krakers moet je dan ook keihard bestraffen.

Walgelijk tuig.
pi_143037271
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:

Zoek de rocket launcher

Interessant om dat zo eens te zien, hoewel het van die hoek moeilijk te bepalen is of het een raketwerper was dus ik hoop dat ze eerder rocket trails hebben gezien of daar andere beelden van hebben anders kan het zomaar de achterkant van een glijbaan zijn. :')
pi_143037280
Overigens is het wel hilarisch dat sommige mensen hier zeggen dat Israel een genocide pleegt op de Palestijnen. De Palestijnse bevolking is sinds 1948 ongeveer verdrievoudigd. _O-
pi_143037281
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:

Zoek de rocket launcher

Ik zag het niet, maar als ze een WC-hokje kunnen raken, kunnen toch ook wel een school missen, zou je zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')