Macht, macht en nog eens macht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de betrokken partijen overduidelijk niet
Ik had er een smiley bij moeten zettenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onze voorzieningen zijn niet toereikend, daarnaast werkt het niet. Die mensen zijn op doorreis, eigenlijk op zoek naar hun eigen 'land'. Dat kun je ze geven als ze het zelf moeten bouwen, dan krijgen ze er een binding mee.
Goed argument manquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee troll, , iedereen die wil dat dit soort conflicten stoppen vind dat.
Nee, die vechten tegen de bezetter. Wat wil je dat Israel doet dan? Bloemetjes gooien naar de bezetter? Dat is het immers ook in hun ogen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dat onzin, wat wil je dat de Palestijnen doen dan?
Met bloemetjes gooien naar de bezetter?
He joh, ik ben voor je bezig ja, reageer eens op je DMquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had er een smiley bij moeten zetten
'gestolen'quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb jij het gestolen, en dat mag natuurlijk wel
Je loopt wel een beetje achter, als je het mij vraagt. In Gaza is er amper een mogelijkheid om je ergens te bevinden en niet tussen burgers te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg menselijke schilden en Hamas dat zich verstopt tussen burgers.
Palestina die Israël bezet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die vechten tegen de bezetter. Wat wil je dat Israel doet dan? Bloemetjes gooien naar de bezetter? Dat is het immers ook in hun ogen.
Daarom blijven beide partijen strijden. Ze zien zichzelf als tekort gedaan door de andere partij
Ah, Hamas mag dus geweld gebruiken en Israel niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Grootgebracht door israel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Palestina die Israël bezet?
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt in de war. Israël vecht niet tegen de bezetter (zover gaan zij zelfs niet in het goedpraten van hun daden), ze vechten tegen het terrorisme van hamas.
Maar Hamas is slechts een uitkomst van de nederzettingen van israel.
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ah, Hamas mag dus geweld gebruiken en Israel niet.
Beter lezen:quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lees je ook wat je hier neerkwakt? Het gaat om "use by a state". Deze mensen doen het uit eigen wil.
En het gedrag van Israel komt o.a weer voort uit oorlogen die de Arabische landen tegen hen gevoerd hebben. En zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt in de war. Israël vecht niet tegen de bezetter (zover gaan zij zelfs niet in het goedpraten van hun daden), ze vechten tegen het terrorisme van hamas.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vervang bezetter dan even door agressor, misschien snap je dan beter wat ik bedoelquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het gedrag van israel komt voort uit hoe Netanyahu met zijn macht omgaat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
En het gedrag van Israel komt o.a weer voort uit oorlogen die de Arabische landen tegen hen gevoerd hebben. En zo kun je nog wel even doorgaan.
Daar kun je wel om lachen, maar voor veel Israeli's en voor veel joden is dat toch wel zo. Ze bezetten land dat 2000 jaar geleden van de joden was (en dus slogischerwijs al die tijd ook van de joden geweest is) en zelf horen ze eigenlijk ergens anders thuis. In Jordanië of zo, ze zien maar, niet ons probleem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je impliceert het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Het zou een interessant experiment zijn als Israël de nederzettingen stopzet en kijkt wat er dan gebeurd .
bezetting: 'het innemen van een gebied of ruimte door een leger of actiegroep'quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, die vechten tegen de bezetter. Wat wil je dat Israel doet dan? Bloemetjes gooien naar de bezetter? Dat is het immers ook in hun ogen.
Daarom blijven beide partijen strijden. Ze zien zichzelf als tekort gedaan door de andere partij
Allemaal leuk en aardig, maar het is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar kun je wel om lachen, maar voor veel Israeli's en voor veel joden is dat toch wel zo. Ze bezetten land dat 2000 jaar geleden van de joden was (en dus slogischerwijs al die tijd ook van de joden geweest is) en zelf horen ze eigenlijk ergens anders thuis. In Jordanië of zo, ze zien maar, niet ons probleem.
Nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je impliceert het wel.
Dan verandert er wss niks, aangezien men daar alle Joden het liefst dood wil hebben.
dat is gewoon onzin, want op zijn buurt zouden de joden dan het land van de kanaten bezittenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar kun je wel om lachen, maar voor veel Israeli's en voor veel joden is dat toch wel zo. Ze bezetten land dat 2000 jaar geleden van de joden was (en dus slogischerwijs al die tijd ook van de joden geweest is) en zelf horen ze eigenlijk ergens anders thuis. In Jordanië of zo, ze zien maar, niet ons probleem.
Neenee, nou doe je net of Israel zo'n zandhappersstaat is. Bah! Antisemiet!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het gedrag van israel komt voort uit hoe Netanyahu met zijn macht omgaat.
niks inderdaad, aangezien je het maar van 1 kant bekijkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het is feitelijk onjuist.
Wat boeit mij het nu wat losgeslagen joden er van denken?
okquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Neenee, nou doe je net of Israel zo'n zandhappersstaat is. Bah! Antisemiet!
Israel is een democratie en Netanjahoe voert gewoon de wil van het joodse volk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |