de torah is geen realiteit neequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:56 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Er bestaat geen universele realiteit. Dat is nou het hele perspectief verhaal maar dat wil maar niet doordringen.
Voor joden is het een realiteit, voor jouw en Hamas niet. Er zijn MEERDERE realiteiten.
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.quote:
volgende OP gewoon weer erin doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.
KAARTEN (niks onzin) van Gaza, Israel en een link naar de nederzettingen horen gewoon in de OP. Iedereen moet kunnen zien hoe de situatie ter plekke is en zijn eigen conclusies trekken.
Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.quote:
tja, dan ga je alsnog geen land stelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, voor joden is het de basis van hun bestaan. De enige grondslag, als ik Simon Schama mag geloven. En ja, dat mag ik.
Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Als iemand mij uit mijn huis jaagt en er zelf in gaat wonen, dan heeft diegene mijn huis gestolen. Of diegene nou van mening is of dat huis daadwerkelijk van mij is of niet is irrelevant.
Linkse krakers moet je dan ook keihard bestraffen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Linkse krakers jagen de mensen toch niet uit huis? Ze wachten alleen totdat jij er lang genoeg niet in woont toch?
Interessant om dat zo eens te zien, hoewel het van die hoek moeilijk te bepalen is of het een raketwerper was dus ik hoop dat ze eerder rocket trails hebben gezien of daar andere beelden van hebben anders kan het zomaar de achterkant van een glijbaan zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:
Zoek de rocket launcher
Ik zag het niet, maar als ze een WC-hokje kunnen raken, kunnen toch ook wel een school missen, zou je zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jongens, een spelletje:
Zoek de rocket launcher
Ah, dus jij erkent de staat Palestina ook niet? Hamas doet hetzelfde als het Saddam regime, beide moedigen mensen aan om menselijk schild te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef Ceberut het volgende:
"Use by a state" is hier een essentieel onderdeel dat mist.
Nee, stelen mag niet. Staat in de thora. En mensen vermoorden ook niet. Behalve in opdracht van god dan natuurlijk, dan moet je iedereen onderploegen, vrouwen, kinderen, geiten, alles.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tja, dan ga je alsnog geen land stelen
Je keurt het geweld goed? Al die raketten op onschuldige Joden? Al die terroristische aanslagen? Na jaren democratisch te zijn gekozen niks gedaan om het land op te bouwen en alleen maar de Joden de schuld geven?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik keur het geweld van Hamas goed, maar daarmee keur ik het geweld van israel nog niet af.
jij snapt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt het niet eens.
Ja en het lijkt er zelfs op dat hij de raket er handmatig in stuurt.... Missertje is zo gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Interessant om dat zo eens te zien, hoewel het van die hoek moeilijk te bepalen is of het een raketwerper was dus ik hoop dat ze eerder rocket trails hebben gezien of daar andere beelden van hebben anders kan het zomaar de achterkant van een glijbaan zijn.
Ik keur verzet goed ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je keurt het geweld goed? Al die raketten op onschuldige Joden? Al die terroristische aanslagen? Na jaren democratisch te zijn gekozen niks gedaan om het land op te bouwen en alleen maar de Joden de schuld geven?
Ik snap niet dat jij zegt dat de Tora geen realiteit is, terwijl dat voor de Joden wel zo is.quote:
doorhaling van mij!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat gaat niet over de schending van het internationaal recht.
Human Rights Watch stated that "civilians acting as human shields, whether voluntary or not, contribute indirectly to the war capability of a state. Their actions do not pose a direct risk to opposing forces. Because they are not directly engaged in hostilities against an adversary, they retain their civilian immunity from attack."
Dit deel gaat over een violation of international law:
Human Rights Watch also noted that the use by a state of human shields, voluntary or not, is a violation of international law, citing Protocol I of the First Geneva Convention
[..]
Niet te vergelijken. Hier gaat het om woningen die beschermd worden door burgers die uit eigen beweging en eigen wil op het dak gaan staan. "Use by a state" is hier een essentieel onderdeel dat mist ontbreekt.
Nee, de joden geloven dat de torah een realiteit is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij zegt dat de Tora geen realiteit is, terwijl dat voor de Joden wel zo is.
Adolf Hitler dacht ook maar in één realiteit. Jij doet dat nu ook.
Jij kiest selectief kaarten en informatie uit. Waar is het vredes plan van Kerry dat de Palestijnen weigerde? Waar zijn de raketten van Hamas die worden afgevuurd op Israël?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks onzin. Je probeert Israels straatje schoon te vegen.
KAARTEN (niks onzin) van Gaza, Israel en een link naar de nederzettingen horen gewoon in de OP. Iedereen moet kunnen zien hoe de situatie ter plekke is en zijn eigen conclusies trekken.
Je begrijpt het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ah, dus jij erkent de staat Palestina ook niet? Hamas doet hetzelfde als het Saddam regime, beide moedigen mensen aan om menselijk schild te zijn.
Die kaarten zijn gewoon feiten, de bevolkingsdichtheid van 2 "landen" en de zionistische nederzettingen zijn gewoon feiten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:09 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jij kiest selectief kaarten en informatie uit. Waar is het vredes plan van Kerry dat de Palestijnen weigerde? Waar zijn de raketten van Hamas die worden afgevuurd op Israël?
Voor de joden wel!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, de joden geloven dat de torah een realiteit is.
Dat maakt het nog niet een realiteit
'Gebruiken' kan net zo goed vrijwillig zijn, jij neemt aan dat dat niet kan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Het is pas een overtreding van het internationaal recht als Hamas die mensen zou hebben gedwongen om als menselijke schild te dienen. Daar is geen blijk van.
Verder begon jij de discussie met Hamas gebruikt menselijke schilden en nu heb je het over dat Hamas het slechts aanmoedigt. Slechte verliezer dat je dat niet toe kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |