SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik wil aanwezig zijn bij de housewarming.
Datum en tijd graagquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
Ik zorg voor lasagne met gehakt.
En voor Paxcon lasagne met hondenbrokjes.
GGMM en jij vinden het niet leuk, stylo wel dus ik ben tevreden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Met je flesje melk op de fiets?
Tamelijk infantiel wel.
Denk dat ik een van de weinigen ben hier die over een eigen koophuis kan beschikken.quote:
zeker? xDquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat ik een van de weinigen ben hier die over een eigen koophuis kan beschikken.
Jij ook niet meer xD
Bovendien was het gewoon vooruitstrevend gedrag, kijk maar eens naar dit wetenschappelijke onderzoekquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Met je flesje melk op de fiets?
Tamelijk infantiel wel.
Oktober 2014 om 17:30 uur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Datum en tijd graag
ps. deze week ben ik nog niet in Groningen
GGMM is toch je beste vriend hier?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en jij vinden het niet leuk, stylo wel dus ik ben tevreden.
Nee, dat is jouw beste vriend.quote:
Tot dan!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oktober 2014 om 17:30 uur.
Dresscode: naakt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oktober 2014 om 17:30 uur.
Dresscode: naakt.
Ik ben het ook met je eens. Jammer dat hij altijd wordt gedekt door GGMM, zijn beste vriend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik snap alweer wat Elan aan het doen is.
Hij is weer aan het stoken.
Dit moet echt ophouden.
Supersof is met mij eens.
s0ww grappik xDquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heb je verkocht.
Moet je nu je faciliteiten delen
Geil.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid zal ik mijn beste Adamskostuum uitkiezen.
Jij keeg VBL ban wegens stoken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik snap alweer wat Elan aan het doen is.
Hij is weer aan het stoken.
Dit moet echt ophouden.
Supersof is met mij eens.
Dit is onwaar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij keeg VBL ban wegens stoken.
Dus hou je bek.
Je hebt het antwoord als je het filmpje bekijkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap je de vraag wel?
Heb je nog steeds eigen keuken, douche etc?
Ga thuis kijken ben mobiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord als je het filmpje had gekeken.
Nouja, ... - oh wacht:quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme Etsu, je was toch slim genoeg om WO te doen? Hou die camera dan horizontaal
Wanneer zijn wij uitgenodigd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag van de week op een kat passen.
Mooi een huis voor mezelf
Dat blijkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je bedoelde 'hoi' toen je 'dag' zei, ja ik raak daar soms door in de war.
en jij een raar karakterquote:
Geen idee, heb er al maanden niet meer naar gekeken, maar ik heb er wel vertrouwen in, als ik ga werken ga ik de helft van al mijn loon er in stoppen. Helaas kan ik geen leuke baan vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Hoe is het met je bitcoins?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, heb er al maanden niet meer naar gekeken, maar ik heb er wel vertrouwen in, als ik ga werken ga ik de helft van al mijn loon er in stoppen. Helaas kan ik geen leuke baan vinden.
Jij mag me wel bedankenquote:
Vroeg ik jou wat?quote:
De vragen heb je goed beantwoord. Maar ik vroeg jou wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?
Heb ik mijn naam in jouw filmpje gehoord?
Nee dus
Ik waarschuwde haar voor jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
De vragen heb je goed beantwoord. Maar ik vroeg jou wel wat.
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.quote:
u wot m8quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.
Hoiquote:
Eey Mr. DJ.quote:
Hey Fokkie.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.
Heppie alweer verlaten?quote:
Met een beetje geluk had ik veel winst ja, het blijft risico, ik ben er al een beetje over heen, en ik ga alles terug verdienen door te blijven investeren.quote:
okquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan ben je wel uitgenodigd voor mijn feestje
Wat als je nog eens investeert en weer verliest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk had ik veel winst ja, het blijft risico, ik ben er al een beetje over heen, en ik ga alles terug verdienen door te blijven investeren.
Ik zei nog tegen Cachet, niet op Ajax zetten,quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax was echt heel, heel, heel slecht.
Op zich wel goed.quote:
Hij had wel haast om weg te komen.quote:
Hoe is het afgelopen met je broertje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax was echt heel, heel, heel slecht.
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerdenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel goed.Met jou?
[..]
Hij had wel haast om weg te komen.
Nope, is 3 uur reizen + ik moet werken dan, helaasquote:
Hij is nog niet weg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je broertje?
Arme Heppie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerden![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Cachet, niet op Ajax zetten,
als je dan wilt betten, BTS: no
Dacht voor Ajax, maar Zwolle dus
Baas tochquote:
Zolang hij maar niet net als ik laatst een half uur op dat station moet wachten. Wat een ellende.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerden![]()
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat als je nog eens investeert en weer verliest?
Nawwwquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, is 3 uur reizen + ik moet werken dan, helaas
Wehehe, echt he. Niks fatsoenlijks te vindne daarquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet net als ik laatst een half uur op dat station moet wachten. Wat een ellende.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.
Wat een baas ben jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.
ja ik kan geen reet van dat finalespelquote:
Beetje sfeerloos ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wehehe, echt he. Niks fatsoenlijks te vindne daar
Jawel.quote:
Het is te slecht voor m'n geestelijke gesteldheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel.
Volgende week competitie weer. Lukt je nooit om te stoppen
Hoop dat ze het ooit verbouwen ja. Paar leuke winkels, leuke stationshalquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje sfeerloos ook.En er reed bijna niets toen vanwege die werkzaamheden.
Je zat toch zeker niet op Wisla he?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is te slecht voor m'n geestelijke gesteldheid.
Dat was ook vreselijk. Kreeg hartaanvalquote:
Zou goed kunnen. Maar van wat ik heb gezien zijn eerst alle grote stations aan de beurt. Ik vraag me af of ze Nijmegen ook nog gaan veranderen. Hoewel het op zich niet verkeerd is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat ze het ooit verbouwen ja. Paar leuke winkels, leuke stationshal
Alleen Utrecht is echt een chill station, Amsterdam en Eindhoven ook nog redelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar van wat ik heb gezien zijn eerst alle grote stations aan de beurt. Ik vraag me af of ze Nijmegen ook nog gaan veranderen. Hoewel het op zich niet verkeerd is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
woerden verdient niet eens een stationshal
Ja, nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Utrecht is echt een chill station,
Maar Maastricht ligt dan ook in Belgiëquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Utrecht is echt een chill station, Amsterdam en Eindhoven ook nog redelijk.
Ben je weleens op Maastricht station geweest? Echt lachwekkend voor een grote stad
Genoeg winkels, eten/drinken als je paar uur vast zit. Niet zo`n koud rotstation.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
utrecht een chill station?waar ben jij geweest fokit
veel te halen, je zit direct in een winkelcentrum als je er uit loopt en meteen midden in de stadquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
utrecht een chill station?waar ben jij geweest fokit
je verdwaalt er makkelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg winkels, eten/drinken als je paar uur vast zit. Niet zo`n koud rotstation.
En het erge is nog, ik troll niet, ik ben serieus.quote:
quote:
Rotterdam is mooi. Leiden vind ik ook nog wel leuk. Den Bosch is ook niet onaardig, maar zou wel een upgrade kunnen gebruiken. Maastricht is inderdaad teleurstellend klein. Heerlen was volgens mij groter, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Utrecht is echt een chill station, Amsterdam en Eindhoven ook nog redelijk.
Ben je weleens op Maastricht station geweest? Echt lachwekkend voor een grote stad
Ja gek he? Drukste station van Europaquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
en alle problemen beginnen in utrecht en dan zit je daar 24 uur vast
ik heb nooit gezegd dat ik geen debiel benquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]_______
Verdwalen op een station ben je wel echt een debiel
Het ziet er echt prachtig uit nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rotterdam CS is het beste station dat er is tho
dacht dat berlijn hauptbahnhof dat was, hmmmquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gek he? Drukste station van Europa
Rotterdam Lombardijen beste stationquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rotterdam CS is het beste station dat er is tho
Rotterdam is ook mooi ja, maar allemaal zo koudquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Rotterdam is mooi. Leiden vind ik ook nog wel leuk. Den Bosch is ook niet onaardig, maar zou wel een upgrade kunnen gebruiken. Maastricht is inderdaad teleurstellend klein. Heerlen was volgens mij groter, als ik het me goed herinner.Maar die zijn ze ook aan het verbouwen.
De stad zelf is pure aids, maar toegegeven, CS is mooi geworden idd.quote:
Komen meeste treinen bij elkaar ofzo geloof ik, dat was het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dacht dat berlijn hauptbahnhof dat was, hmmm
kom ik nooitquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam Lombardijen beste station
roffaquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
De stad zelf is pure aids, maar toegegeven, CS is mooi geworden idd.
En nog worden ze kampioenquote:
Uh, neequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
kreeg je een stijfje toen je naam hoorde, paxje?
Goed man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo even maccie pakken voor het eerst in lange tijd.
Ik zie PEC toch wel als geduchte concurrent.quote:
ik had eergister 9 kipnuggets en een bigmacquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wat ga je halenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjogodquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie PEC toch wel als geduchte concurrent.
De enige Nederlandse club die Ajax echt aankan.
Ja toch leuk voor die jongens dat ze eindelijk een keer ervaring mogen opdoen tegen het grote PEC Zwollequote:
Letterlijk koud?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam is ook mooi ja, maar allemaal zo koud
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
De stad zelf is pure aids, maar toegegeven, CS is mooi geworden idd.
ja hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee kon niet
volgend jaar wel
wil je mee
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk koud?
[..]
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk koud?
[..]
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.
Utrecht is fijn ja, maar het zag er wel een beetje oud uit. Dus ben benieuwd hoe het is na de verbouwingen. De WC's zijn in ieder geval een stuk beter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.
Leiden is ook pleuriskoud
"goed"quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.
Leiden is ook pleuriskoud
zeg datquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toch leuk voor die jongens dat ze eindelijk een keer ervaring mogen opdoen tegen het grote PEC Zwolle
Nee. Dan zijn Hep en ik voor altijd gescheiden.quote:
Als ik gratis wiet krijgquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die 21 jaar of ouder is en vandeweek wil langskomen om voor mij wiet te halen bij een tering goede shop die 21+ is for some reason?
neequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die 21 jaar of ouder is en vandeweek wil langskomen om voor mij wiet te halen bij een tering goede shop die 21+ is for some reason?
Wat schuift het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dan verhuist hep maar ff snel naar jouw stad en dan bom erop en dan heeft hep geen keus en dan gaat die bij jou intrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Dan zijn Hep en ik voor altijd gescheiden.
ken je niemand ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed plan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan verhuist hep maar ff snel naar jouw stad en dan bom erop en dan heeft hep geen keus en dan gaat die bij jou intrekken
wel, die komt dinsdag, herinner ik me netquote:
De Stichtingquote:
Tjacka, pls.quote:
Wil cachie niet?quote:
Ja, waar is het? Arnhem?quote:
Was je op bezoek bij Derek Ogilvie dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij was medium
toen vroeg ik small
hij snapte mij niet
huhquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je op bezoek bij Derek Ogilvie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |