Nee. Dan zijn Hep en ik voor altijd gescheiden.quote:
Als ik gratis wiet krijgquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die 21 jaar of ouder is en vandeweek wil langskomen om voor mij wiet te halen bij een tering goede shop die 21+ is for some reason?
neequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die 21 jaar of ouder is en vandeweek wil langskomen om voor mij wiet te halen bij een tering goede shop die 21+ is for some reason?
Wat schuift het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dan verhuist hep maar ff snel naar jouw stad en dan bom erop en dan heeft hep geen keus en dan gaat die bij jou intrekkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Dan zijn Hep en ik voor altijd gescheiden.
ken je niemand ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed plan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan verhuist hep maar ff snel naar jouw stad en dan bom erop en dan heeft hep geen keus en dan gaat die bij jou intrekken
wel, die komt dinsdag, herinner ik me netquote:
De Stichtingquote:
Tjacka, pls.quote:
Wil cachie niet?quote:
Ja, waar is het? Arnhem?quote:
Was je op bezoek bij Derek Ogilvie dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij was medium
toen vroeg ik small
hij snapte mij niet
huhquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je op bezoek bij Derek Ogilvie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |