Uh, neequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
kreeg je een stijfje toen je naam hoorde, paxje?
Goed man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo even maccie pakken voor het eerst in lange tijd.
Ik zie PEC toch wel als geduchte concurrent.quote:
ik had eergister 9 kipnuggets en een bigmacquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wat ga je halenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Mokotjogodquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie PEC toch wel als geduchte concurrent.
De enige Nederlandse club die Ajax echt aankan.
Ja toch leuk voor die jongens dat ze eindelijk een keer ervaring mogen opdoen tegen het grote PEC Zwollequote:
Letterlijk koud?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rotterdam is ook mooi ja, maar allemaal zo koud
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
De stad zelf is pure aids, maar toegegeven, CS is mooi geworden idd.
ja hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee kon niet
volgend jaar wel
wil je mee
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk koud?
[..]
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk koud?
[..]
Ik ben ook niet dol op Rotterdam. Ik kom er bijna nooit. Maar het station was een fijne plek. Vooral aan de binnenkant. De buitenkant lijkt nog steeds op een bakje kapsalon.
Utrecht is fijn ja, maar het zag er wel een beetje oud uit. Dus ben benieuwd hoe het is na de verbouwingen. De WC's zijn in ieder geval een stuk beter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.
Leiden is ook pleuriskoud
"goed"quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,Utrecht is tenminste goed overdekt.
Leiden is ook pleuriskoud
zeg datquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toch leuk voor die jongens dat ze eindelijk een keer ervaring mogen opdoen tegen het grote PEC Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |