Dat blijkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je bedoelde 'hoi' toen je 'dag' zei, ja ik raak daar soms door in de war.
en jij een raar karakterquote:
Geen idee, heb er al maanden niet meer naar gekeken, maar ik heb er wel vertrouwen in, als ik ga werken ga ik de helft van al mijn loon er in stoppen. Helaas kan ik geen leuke baan vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Hoe is het met je bitcoins?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, heb er al maanden niet meer naar gekeken, maar ik heb er wel vertrouwen in, als ik ga werken ga ik de helft van al mijn loon er in stoppen. Helaas kan ik geen leuke baan vinden.
Jij mag me wel bedankenquote:
Vroeg ik jou wat?quote:
De vragen heb je goed beantwoord. Maar ik vroeg jou wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?
Heb ik mijn naam in jouw filmpje gehoord?
Nee dus
Ik waarschuwde haar voor jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
De vragen heb je goed beantwoord. Maar ik vroeg jou wel wat.
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.quote:
u wot m8quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.
Hoiquote:
Eey Mr. DJ.quote:
Hey Fokkie.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik bedoel, je moet toch wel een mongool zijn om 6000 euro van je spaargeld in digitale valuta te investeren, en dat er dan een groot dal komt door een of andere kut exchange waardoor je veel kwijt bent en je er geen zin meer hebt en er gewoon niet meer naar gaat kijken. Maar in het systeem Bitcoin heb ik nog veel vertrouwen, dus ik probeer zoveel mogelijk te investeren, ik heb toch niet veel geld nodig, ik leef op dit moment best minimalistisch, en ik word nog steeds verwend door mijn ouders.
Heppie alweer verlaten?quote:
Met een beetje geluk had ik veel winst ja, het blijft risico, ik ben er al een beetje over heen, en ik ga alles terug verdienen door te blijven investeren.quote:
okquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan ben je wel uitgenodigd voor mijn feestje
Wat als je nog eens investeert en weer verliest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk had ik veel winst ja, het blijft risico, ik ben er al een beetje over heen, en ik ga alles terug verdienen door te blijven investeren.
Ik zei nog tegen Cachet, niet op Ajax zetten,quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax was echt heel, heel, heel slecht.
Op zich wel goed.quote:
Hij had wel haast om weg te komen.quote:
Hoe is het afgelopen met je broertje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax was echt heel, heel, heel slecht.
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerdenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel goed.Met jou?
[..]
Hij had wel haast om weg te komen.
Nope, is 3 uur reizen + ik moet werken dan, helaasquote:
Hij is nog niet weg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je broertje?
Arme Heppie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerden![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Cachet, niet op Ajax zetten,
als je dan wilt betten, BTS: no
Dacht voor Ajax, maar Zwolle dus
Baas tochquote:
Zolang hij maar niet net als ik laatst een half uur op dat station moet wachten. Wat een ellende.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest nog even een tussenstop houden in Woerden![]()
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat als je nog eens investeert en weer verliest?
Nawwwquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, is 3 uur reizen + ik moet werken dan, helaas
Wehehe, echt he. Niks fatsoenlijks te vindne daarquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet net als ik laatst een half uur op dat station moet wachten. Wat een ellende.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.
Wat een baas ben jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kans schat ik zo klein in dat ik daar niet over na denk. Maar stel dat het gebeurt, dan blijf ik gewoon opnieuw investeren en opnieuw en opnieuw tot het een keer goed gaat. Ik kan waarschijnlijk best leven van de helft van mijn loon later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |