Beetje sfeerloos ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wehehe, echt he. Niks fatsoenlijks te vindne daar
Jawel.quote:
Het is te slecht voor m'n geestelijke gesteldheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel.
Volgende week competitie weer. Lukt je nooit om te stoppen
Hoop dat ze het ooit verbouwen ja. Paar leuke winkels, leuke stationshalquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje sfeerloos ook.En er reed bijna niets toen vanwege die werkzaamheden.
Je zat toch zeker niet op Wisla he?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is te slecht voor m'n geestelijke gesteldheid.
Dat was ook vreselijk. Kreeg hartaanvalquote:
Zou goed kunnen. Maar van wat ik heb gezien zijn eerst alle grote stations aan de beurt. Ik vraag me af of ze Nijmegen ook nog gaan veranderen. Hoewel het op zich niet verkeerd is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat ze het ooit verbouwen ja. Paar leuke winkels, leuke stationshal
Alleen Utrecht is echt een chill station, Amsterdam en Eindhoven ook nog redelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar van wat ik heb gezien zijn eerst alle grote stations aan de beurt. Ik vraag me af of ze Nijmegen ook nog gaan veranderen. Hoewel het op zich niet verkeerd is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
woerden verdient niet eens een stationshal
Ja, nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Utrecht is echt een chill station,
Maar Maastricht ligt dan ook in Belgiëquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Utrecht is echt een chill station, Amsterdam en Eindhoven ook nog redelijk.
Ben je weleens op Maastricht station geweest? Echt lachwekkend voor een grote stad
Genoeg winkels, eten/drinken als je paar uur vast zit. Niet zo`n koud rotstation.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
utrecht een chill station?waar ben jij geweest fokit
veel te halen, je zit direct in een winkelcentrum als je er uit loopt en meteen midden in de stadquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
utrecht een chill station?waar ben jij geweest fokit
je verdwaalt er makkelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg winkels, eten/drinken als je paar uur vast zit. Niet zo`n koud rotstation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |