Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
Maar dat mensen nog steeds de effectiviteit van aanvallen als argument gebruiken...![]()
"jaaa, Israël heeft veel meer slachtoffers gemaakt ! ". Wat kan Israël er nu aandoen dat Hamas van die losers zijn?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet dat Israel zijn soldaten laat sterven in ruil voor het leven van burgers in Gaza. Zouden gewoon beter alles uit de lucht en/of tank kunnen doen.
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijk
Doe niet zo labiel man..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.
In dit geval gas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Olie olie olie is t dan godverdomme nooit ieets anders dan olie
Ah, staakt het vuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef jamesdeen het volgende:
Updates over een staakt-het-vuren:
10:29 P.M. A senior official in the office of Palestinian President Mahmoud Abbas tells Haaretz that since an Israeli delegation will not be arriving in Cairo, the Palestinian Authority can't press Hamas to accept the cease-fire terms. "We're back at the starting point with regards to the diplomatic situation, on the eve of the military action in Gaza," said the official. The official added that the matter of the reopening of the Rafah Crossing is not on the agenda of the Palestinian Authority delegation to Cairo. (Jack Khoury)
10:07 P.M. Hamas' spokesman in the Gaza Strip, Sami Abu Zuhri, said that "a unilateral withdrawal or redeployment by Israel in the Strip will be answered by a fitting response by the Hamas' military arm." Abu Zuhri also told the Palestinian news agency Ma'an that "the forces of occupation must choose between remaining in Gaza and paying the price or retreating and paying the price or holding negotiations and paying the price." According to him, Israel will be morally defeated in the coming hours. (Jack Khoury)
ha'aretz
Inderdaad, de misdaden van de zionisten goedpraten is behoorlijk lastig voor een mens die zijn empathie op een normaal niveau heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Snap ik, als je telkens met je onzin/non-argumenten anderen probeert te hersenspoelen.
Dat, en:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hamas hamas, de joden willen dat beetje gas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond dat je het al lang volhield
Shukran.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dewereldmorgen(...)ad-te-rechtvaardigen
Goed artikel over hoe de zionisten hun misdaden tegen de mensheid goedpraten.
Om dat te snappen moet je weten wat er allemaal gebeurt. Niemand weet dat precies, maar als het opruimen van tunnels erbij hoort, dan moeten er grondtroepen aan te pas komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet dat Israel zijn soldaten laat sterven in ruil voor het leven van burgers in Gaza. Zouden gewoon beter alles uit de lucht en/of tank kunnen doen.
Woeiiii, want het zijn toch maar Zionisten, he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijk
Via het uitstekende artikel in de link van underdog:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Om dat te snappen moet je weten wat er allemaal gebeurt. Niemand weet dat precies, maar als het opruimen van tunnels erbij hoort, dan moeten er grondtroepen aan te pas komen.
En hun soldaten sterven voor de veiligheid van hun land. Niet voor de burgers van Gaza.
Niet alleen zionisten, ook terroristenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Woeiiii, want het zijn toch maar Zionisten, he?
Wat schrijven ze?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef oksel12 het volgende:
dewereldmorgen.be![]()
Een website vol met communisten en andere extreemlinksen.
Tunnels inderdaad. Maar zonder de ogen vd wereldgemeenschap OF een eigen moraliteit zouden er geen (of veel minder) soldaten hoeven sterven. Dus stellen dat ze sterven 'voor de veiligheid van hun land' klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Om dat te snappen moet je weten wat er allemaal gebeurt. Niemand weet dat precies, maar als het opruimen van tunnels erbij hoort, dan moeten er grondtroepen aan te pas komen.
En hun soldaten sterven voor de veiligheid van hun land. Niet voor de burgers van Gaza.
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Via het uitstekende artikel in de link van underdog:
The Dahiya doctrine is a military strategy put forth by the Israeli general Gadi Eizenkot that pertains to asymmetric warfare in an urban setting, in which the army deliberately targets civilian infrastructure, as a means of inducing suffering for the civilian population, thereby establishing deterrence. The doctrine is named after a southern suburb in Beirut with large apartment buildings which were flattened by the Israel Defense Forces (IDF) during the 2006 Lebanon War. Israel has been accused of implementing the strategy during the Gaza War.
Praat dat maar eens goed.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet alleen zionisten, ook terroristen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen een dood kind, ook een Palestijns kind.
En vooral géén moslimsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niet alleen zionisten, ook terroristen
Hoe kan je dan de kant van de IDF kiezen?quote:
Anti-VS, anti-Israel, pro-Chavez en andere extreemlinksen in Latijns-Amerika. De website is dan ook in handen van leden van de Belgische PVDA, een communistische partij.quote:
Bron + meer: http://electronicintifada(...)ital-medicines/13683quote:Israel fired more than ten tank shells at an iconic ice cream and cookie factory in Deir al-Balah in the central Gaza Strip late on Thursday night, starting a fire that continued to blaze into the next day.
The attack puts hundreds of people out of work and destroyed vital medicine stocks that had been stored in the building.
Surrounded by a few workers and an administrator attempting to assess the damage to the 1.5-acre facility, Iyad al-Tilbani, whose father owns the 38-year-old Al-Awda Factory, said on Friday that much of the building was “reduced to rubble overnight.” As he spoke, a bulldozer cleaned up debris in the background.
The Electronic Intifada met with al-Tilbani while reporting about the damage during a supposed 72-hour humanitarian truce brokered by the US and UN that was to take effect on Friday morning.
Israel ended the truce after less than two hours, launching a massive artillery barrage in Rafah, southern Gaza, that killed dozens of people, using the pretext of a clash between resistance fighters and Israeli forces occupying Gaza, which left two Israeli soldiers dead and one missing.
“For the second consecutive day, rescue teams have not been able to reach our factory, due to the intensity of the fire inside,” al-Tilbani, 37, told The Electronic Intifada. “The civil defense teams here fear harm by Israeli tank shells that have continued to fall unabated over the past 48 hours.”
EEN IJSFABRIEK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
Mensen, volgens mij is er een ijsfabriek opgeblazen.
Een IJSFABRIEK.
I don,t care man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou hamas zijn wapens nu ook al tussen het ijs gaan verstoppen?
Het is allemaal heel simpel: Israel gaat niet stoppen met de nederzettingen en Hamas gaat niet stoppen met het verzet.quote:
twitter:Beltrew twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 22:32:46Burnt out remains of #Gaza's largest factory - employing 500 people and shelled by #Israel http://t.co/ndJmIZnVdC reageer retweet
Je moest je eens verdiepen in de Vietnam-oorlog. Dan blijkt wel hoe moeilijk (zelfs onmogelijk) het is om een gerichte actie tegen tunnels te voeren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tunnels inderdaad. Maar zonder de ogen vd wereldgemeenschap OF een eigen moraliteit zouden er geen (of veel minder) soldaten hoeven sterven. Dus stellen dat ze sterven 'voor de veiligheid van hun land' klopt niet helemaal.
Slaap ik er beter van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal heel simpel: Israel gaat niet stoppen met de nederzettingen en Hamas gaat niet stoppen met het verzet.
Dit conflict blijft dus nog heel lang doorgaan. Maar wees eerlijk, slaap jij er slechter van?
Een ijsfabriek met medicijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu ook een ijsfabriek met medicijnen opgeblazen, EEN IJSFABRIEK!
Israel “wipes out” Gaza ice cream factory that stored vital medicines
[..]
Bron + meer: http://electronicintifada(...)ital-medicines/13683
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur. Hoe kun je daar nou geen respect voor hebben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dan de kant van de IDF kiezen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur. Hoe kun je daar nou geen respect voor hebben?
(Volgens mij gaan we een zinloze discussie aan)
Oh MAN ik wou dat ik in Gaza was.quote:
Sommige mensen slapen er beter van..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou best ziek zijn als dat zo zou zijn.
Als in "de aanval is de beste verdediging"?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur.
Miss, maar mij boeien die sommige mensen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen er beter van..
Maar ook voor Vietnam gaan dezelfde argumenten op. Napalm had alles kunnen oplossen maar werd slechts sporadisch gebruikt door ethische druk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je moest je eens verdiepen in de Vietnam-oorlog. Dan blijkt wel hoe moeilijk (zelfs onmogelijk) het is om een gerichte actie tegen tunnels te voeren.
Ik betwijfel of de technologie zover vooruit is gegaan sinds die tijd, dat het opsporen, verkennen, in kaart brengen en vernietigen van alle tunnels mogelijk is. Dat was het in de zogenaamde "Iron Triangle" in Vietnam bij lange na niet, in elk geval.
ja man ik slaap er egt beter vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Miss, maar mij boeien die sommige mensen niet.
Ik vroeg het jou.
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als in "de aanval is de beste verdediging"?
Weet je wat "Defence" betekent?
Ik heb wel een nieuwe kussen, dus ik slaap eigenlijk wel beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja man ik slaap er egt beter van
"affective vs dug-in enemies"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Napalm is the most terrible pain you can imagine," said Kim Phúc, a napalm bombing survivor known from a famous Vietnam War photograph. "Water boils at 100 degrees Celsius (212°F). Napalm generates temperatures of 800 to 1,200 degrees Celsius (1,500-2,200°F)."
Aap.
altijd weer hetzelfdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?
Nou nee, meer "als jouw buurjongen een steen door je ruit gooit, brand je zijn huis (waar ook zijn onschuldige zusje en oma wonen) plat, je bombardeert de ijsfabriek waar hij werkt en je overgiet je buurvrouw met napalm".quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?
Hoppa 500 mensen werkloos, paar gezinnen naar de klote. Een succesvolle dag voor Israëlquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Beltrew twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 22:32:46Burnt out remains of #Gaza's largest factory - employing 500 people and shelled by #Israel http://t.co/ndJmIZnVdC reageer retweet
Vreselijk.
Nee hoor. Ik heb eens teruggeklikt en het begint met:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij bent de enige die boerderij termen nodig heeft om kinderen van moslims en joden te beschrijven hoor.
Als reactie op een vraag of de Palestijnen ook zwangerschapsverlof krijgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal wel, waarom fokken ze anders zoveel kinderen?
Ik denk dat democide/civilicide wel van toepassing is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoppa 500 mensen werkloos, paar gezinnen naar de klote. Een succesvolle dag voor Israël
Die vergelijking gaat alleen op als er meerdere stenengooiers zijn en op diezelfde plekken komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou nee, meer "als jouw buurjongen een steen door je ruit gooit, brand je zijn huis (waar ook zijn onschuldige zusje en oma wonen) plat, je bombardeert de ijsfabriek waar hij werkt en je overgiet je buurvrouw met napalm".
Jij gelooft toch niet dat er mensen zijn in dit topic die serieus zo denken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat democide/civilicide wel van toepassing is.
Godverdomme zeg, hoelang gaan die hersenlozen in dit topic (niet de trolletjes, degenen die echt zo 'denken') dit nog goedpraten?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dahiya_doctrinequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoppa 500 mensen werkloos, paar gezinnen naar de klote. Een succesvolle dag voor Israël
Ik zou zeggen, schrijf er een proefschrift over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
Daarom was mijn vergelijking zo goed
Jij gelooft serieus dat er geen zieke mensen bestaan? Dat iedereen net zo intelligent trollt als jij?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat er mensen zijn in dit topic die serieus zo denken?
Nee voor Hamas, die kunnen weer zielig doen over Israël.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan er zieke mensen, genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er geen zieke mensen bestaan? Dat iedereen net zo intelligent trollt als jij?
Met die linkse emotionele moraalridder-elite in de universiteiten? Neh.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, schrijf er een proefschrift over.
Ik denk juist dat Prof. dr. ir. mr. Stapel je wel aan een mooi onderzoek kan helpen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met die linkse emotionele moraalridder-elite in de universiteiten? Neh.
Nee, weg met de zionistische bezetters.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Precies, weg met Hamas dat Gaza bezet.
Hamas = Arabisch voor ijsboer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Precies, weg met Hamas dat Gaza bezet.
Ja en er is niet een een reden toe. Kutpalestijnen, arme Israëlische soldaten een trauma bezorgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee voor Hamas, die kunnen weer zielig doen over Israël.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hamas = Arabisch voor ijsboer.
Kende ik niet, dankjewel. Ekkes verder lezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dahiya_doctrine
Deze hele operatie is erop gericht om de burger te raken.
Precies.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kutpalestijnen, arme Israëlische soldaten een trauma bezorgen
Is die nog prof?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Prof. dr. ir. mr. Stapel je wel aan een mooi onderzoek kan helpen.
jij goed nederlands sprekenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:54 schreef amenth het volgende:
pro israel zijnzionisten walgelijk gewoon onschuldige mensen vermoorden en dan zehma omdat daar paar hamas leden zijn dan nog moet het niet zo ze kunnen beter infalteren en geen onschuldigen vermoorden als ze al wat doen tis dat amerika ook geregeerd wordt door joden anders was israel allang vernietigd heel de wereld haat ze
Hij vindt van wel.quote:
Weer een 'wij vs zij-moslim' gespotquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:54 schreef amenth het volgende:
pro israel zijnzionisten walgelijk gewoon onschuldige mensen vermoorden en dan zehma omdat daar paar hamas leden zijn dan nog moet het niet zo ze kunnen beter infalteren en geen onschuldigen vermoorden als ze al wat doen tis dat amerika ook geregeerd wordt door joden anders was israel allang vernietigd heel de wereld haat ze
Wat een flauwekul. Als het gaat om de tunnels van Gaza naar Israel, kunnen ze die toch gewoon vanaf Israel benaderen? Daarvoor hoeven ze helemaal toch niet heel Gaza plat te gooien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |