Het is allemaal heel simpel: Israel gaat niet stoppen met de nederzettingen en Hamas gaat niet stoppen met het verzet.quote:
twitter:Beltrew twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 22:32:46Burnt out remains of #Gaza's largest factory - employing 500 people and shelled by #Israel http://t.co/ndJmIZnVdC reageer retweet
Je moest je eens verdiepen in de Vietnam-oorlog. Dan blijkt wel hoe moeilijk (zelfs onmogelijk) het is om een gerichte actie tegen tunnels te voeren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tunnels inderdaad. Maar zonder de ogen vd wereldgemeenschap OF een eigen moraliteit zouden er geen (of veel minder) soldaten hoeven sterven. Dus stellen dat ze sterven 'voor de veiligheid van hun land' klopt niet helemaal.
Slaap ik er beter van?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal heel simpel: Israel gaat niet stoppen met de nederzettingen en Hamas gaat niet stoppen met het verzet.
Dit conflict blijft dus nog heel lang doorgaan. Maar wees eerlijk, slaap jij er slechter van?
Een ijsfabriek met medicijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu ook een ijsfabriek met medicijnen opgeblazen, EEN IJSFABRIEK!
Israel “wipes out” Gaza ice cream factory that stored vital medicines
[..]
Bron + meer: http://electronicintifada(...)ital-medicines/13683
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur. Hoe kun je daar nou geen respect voor hebben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dan de kant van de IDF kiezen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur. Hoe kun je daar nou geen respect voor hebben?
(Volgens mij gaan we een zinloze discussie aan)
Oh MAN ik wou dat ik in Gaza was.quote:
Sommige mensen slapen er beter van..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou best ziek zijn als dat zo zou zijn.
Als in "de aanval is de beste verdediging"?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat is toch simpel? Zij verdedigen hun volk tegen terreur.
Miss, maar mij boeien die sommige mensen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen er beter van..
Maar ook voor Vietnam gaan dezelfde argumenten op. Napalm had alles kunnen oplossen maar werd slechts sporadisch gebruikt door ethische druk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je moest je eens verdiepen in de Vietnam-oorlog. Dan blijkt wel hoe moeilijk (zelfs onmogelijk) het is om een gerichte actie tegen tunnels te voeren.
Ik betwijfel of de technologie zover vooruit is gegaan sinds die tijd, dat het opsporen, verkennen, in kaart brengen en vernietigen van alle tunnels mogelijk is. Dat was het in de zogenaamde "Iron Triangle" in Vietnam bij lange na niet, in elk geval.
ja man ik slaap er egt beter vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Miss, maar mij boeien die sommige mensen niet.
Ik vroeg het jou.
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als in "de aanval is de beste verdediging"?
Weet je wat "Defence" betekent?
Ik heb wel een nieuwe kussen, dus ik slaap eigenlijk wel beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja man ik slaap er egt beter van
"affective vs dug-in enemies"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Napalm is the most terrible pain you can imagine," said Kim Phúc, a napalm bombing survivor known from a famous Vietnam War photograph. "Water boils at 100 degrees Celsius (212°F). Napalm generates temperatures of 800 to 1,200 degrees Celsius (1,500-2,200°F)."
Aap.
altijd weer hetzelfdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?
Nou nee, meer "als jouw buurjongen een steen door je ruit gooit, brand je zijn huis (waar ook zijn onschuldige zusje en oma wonen) plat, je bombardeert de ijsfabriek waar hij werkt en je overgiet je buurvrouw met napalm".quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmz, dus als iemand mij een klap geeft verdedig ik mezelf wanneer ik mn handen voor mn hoofd houd, en wanneer ik een klap terug geef 'verbreek' ik de zelfverdediging oid?
Hoppa 500 mensen werkloos, paar gezinnen naar de klote. Een succesvolle dag voor Israëlquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Beltrew twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 22:32:46Burnt out remains of #Gaza's largest factory - employing 500 people and shelled by #Israel http://t.co/ndJmIZnVdC reageer retweet
Vreselijk.
Nee hoor. Ik heb eens teruggeklikt en het begint met:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij bent de enige die boerderij termen nodig heeft om kinderen van moslims en joden te beschrijven hoor.
Als reactie op een vraag of de Palestijnen ook zwangerschapsverlof krijgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal wel, waarom fokken ze anders zoveel kinderen?
Ik denk dat democide/civilicide wel van toepassing is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoppa 500 mensen werkloos, paar gezinnen naar de klote. Een succesvolle dag voor Israël
Die vergelijking gaat alleen op als er meerdere stenengooiers zijn en op diezelfde plekken komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou nee, meer "als jouw buurjongen een steen door je ruit gooit, brand je zijn huis (waar ook zijn onschuldige zusje en oma wonen) plat, je bombardeert de ijsfabriek waar hij werkt en je overgiet je buurvrouw met napalm".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |