SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
LIESJE, JIAN OPENBAART INFO UIT DM'S
Niks mis met een vw bus, T3 in speciaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Ook echt bloemen in mn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Ja maar als ie op jouw naam staat is ie wel leuk. Jij kan daarmee wegkomen. Jian of ik hoeven dat niet te proberenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!
Nee.
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Is wel een rustgevend nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haar![]()
Past precies volgens mij
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij er jonge deernes zijn die een nat broekje krijgen van hippies
Dat kan eigenlijk niet iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij mag de volgende weer doen.
hoe weet jij dat ik me zak scheer?, niet erg hippie ik weet ik weet maar zo lekker fris met dit weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
of iets met tietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.quote:
ik ben je pet designer, en het was geen vraag muisquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.
paint ................... love itquote:
Ja mijn aanpassingen zijn van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben je pet designer, en het was geen vraag muis
Kroetquote:
Coolquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:52 schreef Voxs het volgende:
En zo ging het verder
Poes in het bakkie, Voxs erbij
[ afbeelding ]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens de buurvrouw zie ik er lekker uit vandaag. Als ik niet zo moe was ging ik op stap.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Dat natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.
Hoi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ze wenste me veel plezier vanavond. Ik ging naar de Albert Heijn.
Hoi Chocoquote:
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Hoi Ygrittequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegt
Burner!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.![]()
Mijn oma was een groot voorstander van altijd 'net' ondergoed en sokken (zonder gaten enzo). Je weet maar nooit... wordt je aangereden dan lig je er niet 'netjes bij'.Ze had een punt natuurlijk....
Relatief goedquote:
Hey jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Burner!![]()
Fijn dat je je neus weer eens laat zien
Zwaai zwaaiquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goedHobbelt lekker door zeg maar
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zienquote:
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zien
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.
Dat moet aanslaan! Dvdtje van maken..
Klinkt niet fijn, die krukken. Alles oke?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.![]()
Vrij kansloos, ligt toch stof als we er weer zijn.
![]()
Ff Dominion kijken.....
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.
Ik denk het ook zomaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ik
Krukken zijn er maar even
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.
Hmmm huis opruimen voor vakantie ja of nee is een existentiële vraag...Kan dat er mee door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een politiek-geëngageerd theologisch maatschappijkritische dialoog of toch maar niet op een zaterdagavond?
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?
Geloof me, ik kan dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?
Het ook daadwerkelijk doen is blijkbaar een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef Voxs het volgende:
[..]Die vraag kan elke vrouw je zo beantwoorden
Okay, dan weet je wat je moet doen als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
Gewoon uitpakken en dan niets gelijk op de goede plek leggen.
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmmm huis opruimen voor vakantie ja of nee is een existentiële vraag...Kan dat er mee door?
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.
Ja je bent een chaoot. Zo grappigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
Gewoon uitpakken en dan niets gelijk op de goede plek leggen.
Watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?
Is dat zo moeilijk?quote:
Precies zo als het er staatquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.
Ow, sorry. Moet ik het je uitleggen?quote:
Doe eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, sorry. Moet ik het je uitleggen?
Mssn heeft ze een dikke piemol gevonden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef isax het volgende:
is choco vermist?
heb die al even niet gezien
Qua uitleggen ben je helaas gezaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan maar een poging wagen Burner?
Ik denk zelfs dat ik de praktische sociologische kant kan combineren met de filosofische/levenbeschouwelijke of in ieder geval er een dubieuze en onethische draai kan aan geven
zal me niet verbazenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn heeft ze een dikke piemol gevonden.
Waren we wat aan het uitleggen? Het stond er toch duidelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Qua uitleggen ben je helaas gezakt
Zoals ik geloof niet in een god, maar ik geloof wel in 'iets'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Ik denk zelfs dat ik de praktische sociologische kant kan combineren met de filosofische/levenbeschouwelijke of in ieder geval er een dubieuze en onethische draai kan aan geven
Al bijna 40 minuten inderdaad!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef isax het volgende:
is choco vermist?
heb die al even niet gezien
Niet geheel. Want het ging om de combinatie "huis opruimen voor vakantie" en asielzoekersproblematiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals ik geloof niet in een god, maar ik geloof wel in 'iets'
dat is wel verdacht op zaterdag avond!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al bijna 40 minuten inderdaad!
Je kunt je huis wel laten opruimen door asielzoekers als je op vakantie bent, maar de kans dat je na de vakantie een nieuwe inboedel aan kunt aanchaffen lijkt me behoorlijk aanwezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet geheel. Want het ging om de combinatie "huis opruimen voor vakantie" en asielzoekersproblematiek.
Ha, toch nog uitgelegd
Jian had een mooi filmpje over zin en onzin van geloof..
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt je huis wel laten opruimen door asielzoekers als je op vakantie bent, maar de kans dat je na de vakantie een nieuwe inboedel aan kunt aanchaffen lijkt me behoorlijk aanwezig.
quote:
Vertaling: En zou je dan een handige en werkende manier die iedereen goed vind (omdat er over nagedacht is door mensen die veel weten van hoe mensen met elkaar omgaan) willen, of meer een manier waarom de manier van leven en geloof centraal staat in deze problemen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?
Ahum... en Braindead.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al bijna 40 minuten inderdaad!
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.
Je maakt een grote stap want de parameters waren nog niet geheel gezet. Maar je gedachtegang volgend.. ga je er van uit dat ongeacht wat de onderbouwing zal zijn, de uitkomst positief is?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.
Joh ik lul maar watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je maakt een grote stap want de parameters waren nog niet geheel gezet. Maar je gedachtegang volgend.. ga je er van uit dat ongeacht wat de onderbouwing zal zijn, de uitkomst positief is?
Je kunt mijn vertaling nog altijd teruglezenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kunt mijn vertaling nog altijd teruglezen
Ik verzin het waar je bij staatquote:
Vanas is vrijgelaten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
joh die slaapt nog![]()
die zat om 7 uur kip op te warmen
Inderdaad, dus goed geluldquote:
Precies ja, kip opwarmenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
joh die slaapt nog![]()
die zat om 7 uur kip op te warmen
Gewoon jouw dure woorden gebruiken en aanpassen. Soort van Colinda.quote:
hij ging toch in de magnetron? dat noem ik niet braden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies ja, kip opwarmen![]()
(dat heet kennelijk tegenwoordig zo)
ik had zalmsalade(blikje zalm,kappertjes, mayo, zout, peper en een gekookt eitje) op stokbrood met tomatensoep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies ja, kip opwarmen![]()
(dat heet kennelijk tegenwoordig zo)
Ik vind het heel lief van je dat je me negeert, maar toch leest wat ik zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon jouw dure woorden gebruiken en aanpassen. Soort van Colinda.
Niet letterlijk... figuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
hij ging toch in de magnetron? dat noem ik niet braden.
In een magnetron kun je niet braden, zelfs al doe je het in een braadzak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
hij ging toch in de magnetron? dat noem ik niet braden.
Ik heb dat gemist, sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van je dat je me negeert, maar toch leest wat ik zeg
vind ik niet gezondquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In een magnetron kun je niet braden, zelfs al doe je het in een braadzak.
Die zak smelt dan ook op die kipquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In een magnetron kun je niet braden, zelfs al doe je het in een braadzak.
Als je je versproducten uit de supermarkt haalt, kun je je net zo goed afvragen of het wel zo gezond is, zeker als je het uit die 'makkelijke' zakjes haalt.quote:
Ow ja, jij krijgt zoveel quotes en zo..quote:
Waar haal jij ze dan? En kip in een braadzak is niet fout hoor. Lekker bradenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je je versproducten uit de supermarkt haalt, kun je je net zo goed afvragen of het wel zo gezond is, zeker als je het uit die 'makkelijke' zakjes haalt.
Voorgeschilde aardappelen, sla of groentemixen die op ijswater gewassen zijn, true ze zijn bacterievrij, maar de helft van de vitamines zijn net zo goed verdwenen.
Ja je praatte poep dat was geheel duidelijk. Ik heb weinig uitleg nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon jouw dure woorden gebruiken en aanpassen. Soort van Colinda.
Oh ja Burner ik was je even vergetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow ja, jij krijgt zoveel quotes en zo..Je leest ook verder niks natuurlijk, overal net per ongeluk tussendoor
Behalve als het je uitkomt om iemand even aan te vallen. Dan weer wel
Hahaha echt? Je ging serieus op me in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja je praatte poep dat was geheel duidelijk. Ik heb weinig uitleg nodig.
normaal gesproken haal ik mn groentes van de markt en mn vlees van de slager, ik heb in een ver verleden op een supermarkt slagerij gewerkt, en als het op gehakt vlees(tartaar,hamburgers 'verse'worst) of kip aankomt betaal ik liever wat meer voor wat minder kwalitatief goed vlees.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal jij ze dan? En kip in een braadzak is niet fout hoor. Lekker braden
Ja, leg de dildo maar even kant nu...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja Burner ik was je even vergeten
Moet dat echt hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, leg de dildo maar even kant nu...
Die braadzakken kan je ook kopen he? Maar ik prop mijn kip meestal volquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
normaal gesproken haal ik mn groentes van de markt en mn vlees van de slager, ik heb in een ver verleden op een supermarkt slagerij gewerkt, en als het op gehakt vlees(tartaar,hamburgers 'verse'worst) of kip aankomt betaal ik liever wat meer voor wat minder kwalitatief goed vlees.
Wat prop je allemaal in je kip?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die braadzakken kan je ook kopen he? Maar ik prop mijn kip meestal vol
Dit is toch sc?quote:
Prut van linzen, spekjes, appel, lepeltje gember, knoflook en een boel kruiden.quote:
Uiteraard, je deed je best.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha echt? Je ging serieus op me in.
Deze SC is dildovrij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit is toch sc?
Jij bent ook al een hele tijd stil geweest? En ineens vol de aanval op mij. Blijkbaar heb ik je nog steeds ooit beledigd.
Linzen eet ik dus echt nooit. Wel een aparte combo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Prut van linzen, spekjes, appel, lepeltje gember, knoflook en een boel kruiden.
Relax gastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit is toch sc?
Jij bent ook al een hele tijd stil geweest? En ineens vol de aanval op mij. Blijkbaar heb ik je nog steeds ooit beledigd.
Je vergeet er bij te zeggen dat je het wel wortel mag noemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is dildovrij.
Verder niet echt iets toe te voegen aan het slappe gewauwel.
Ik eet toch echt liever een wortel dan een stuk latex.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te zeggen dat je het wel wortel mag noemen.
Ik rekende op jouw expertise.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm dat ga ik niet betwistenquote:
Ik ga het heelal bekijken.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is dildovrij.
Verder niet echt iets toe te voegen aan het slappe gewauwel.
Dit wel gelukkigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Linzen eet ik dus echt nooit. Wel een aparte combo.
Soury, nooit van jou verwachtquote:
Nog steeds in Exmoor? Wat heb je gezien?quote:
Euhm, Tintagel, eventjes over de moors gelopen, en over het strand. En veeeeel gereden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog steeds in Exmoor? Wat heb je gezien?
De moorsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, Tintagel, eventjes over de moors gelopen, en over het strand. En veeeeel gereden.
Op gay-pride dag.. en dan een hommo die niet daar isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, wie heeft er nou zin in zo'n irritante hommo.
Nou niet meer hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Verandert je manier van posten dan ook?
Veul pony's! Niet op knuffelafstand zoals in Dartmoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
De moorsWaren er pony's?
Tintagel is een mooie berg stenen he?
Mmmm, ook truequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, wie heeft er nou zin in zo'n irritante hommo.
Ja, nou!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou niet meer heBen nu weer terug op de oude manier
Nu herken je me pas
Ik zou het niet weten, dat soort dingen gaan aan mij voorbij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op gay-pride dag.. en dan een hommo die niet daar is
Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dat soort dingen gaan aan mij voorbij.
Jij zit zeker nog in de kast! Latente Bacondinges!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dat soort dingen gaan aan mij voorbij.
Maar heel mooi als je er boven staat en van boven af de vermeende grot waar Merlin woonde (?) ziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Veul pony's! Niet op knuffelafstand zoals in Dartmoor.
En het is een lekkere klim naar Tintagel.
Ben juist wel blij dat ik het niet mee hoef te krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....
De rest van het land vindt het blijkbaar niet zo boeiend, ik wist het ook niet tot Soury het meldde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doet die steen pijn? Zelfs ik kom er niet onderuit om het mee te krijgen....
Ja, dat zal het zijn. Opeens heb je 't, je wil piemels in je kont.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zit zeker nog in de kast! Latente Bacondinges!
Ow, geen sociale media of radio bereikt jou? Dat vind ik best ernstig. (leer me je truc, ik haat het)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben juist wel blij dat ik het niet mee hoef te krijgen.
Had ik vorige week toch gelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Opeens heb je 't, je wil piemels in je kont.
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest van het land vindt het blijkbaar niet zo boeiend, ik wist het ook niet tot Soury het meldde.
En er liggen hier wel behoorlijke stenen, maar niet op mij.
Of dildo's, mits je toch wel wat tieten wilt voelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, ik hoef niet te weten wat ik moet liken of wat voor candlelight er vanavond is. Dus heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, geen sociale media of radio bereikt jou? Dat vind ik best ernstig. (leer me je truc, ik haat het)
TV is me vreemd ja, ik heb er wel eentje, maar die staat alleen aan als ik wil gamen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijk
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een beetje lezen is jou dan weer vreemd, anders had je gezien dat ik in Engeland zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Radio, tv en zo zijn jou ook vreemd.. zelfs fok geeft het aandacht. Ow, wacht, Niet in Utopia natuurlijk
Ja je hebt de ware Bacon ontmaskerd. Mijn zaadvragende blik zal me wel weer verraden hebben.quote:
Afgezien van borsten en een lekkere kont.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..
Ja dat is precies hetzelfde natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prutser, moet je top worden... Al die hetero's die zeuren dat ze nooit achterlangs mogen bij "de vrouw/vriendin" zoek je een leuke bottom.. Verschil merk je niet..
Niet iedereen is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gay-pride daar heeft ook genoeg aandacht. Maar ik geef jou niet genoeg aandacht. Spijt me niet, boeit me niet. Geniet van je status.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje lezen is jou dan weer vreemd, anders had je gezien dat ik in Engeland zit.
Weet jij dat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is precies hetzelfde natuurlijk.
Nope maar ik kan me wel indenken dat het iets anders is qua ervaring. Maar jij zou dus vrouwen doen als je anaal kan?quote:
Het algemene geloof is toch dat homo's alles met een gat neuken? Daarom dat zelfs de meest lelijke hetero zich bedreigd voelt in de buurt van homo's?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope maar ik kan me wel indenken dat het iets anders is qua ervaring. Maar jij zou dus vrouwen doen als je anaal kan?
Ik voel me alleen bedreigd door homo's als ze me betasten, dat probleem heb ik niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het algemene geloof is toch dat homo's alles met een gat neuken? Daarom dat zelfs de meest lelijke hetero zich bedreigd voelt in de buurt van homo's?
Geen idee, dat beeld heb ik niet in ieder geval. Maar jij zegt dat het niets uitmaakt dus ik was benieuwd of dat andersom ook zo werkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het algemene geloof is toch dat homo's alles met een gat neuken? Daarom dat zelfs de meest lelijke hetero zich bedreigd voelt in de buurt van homo's?
Wat aimabel van jou dat je meegaat in de gedachtegang van wat jij 'het algemene geloof' noemt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Redelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
Ik lig te kijken naar die gasten terwijl ze het zwembad aan het bouwen zijn, best vermakelijk
En schuimt het al lekker? Of zijn ze nog steeds met de blokkendoos bezig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
Ik lig te kijken naar die gasten terwijl ze het zwembad aan het bouwen zijn, best vermakelijk
En welke homo zou jou betasten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik voel me alleen bedreigd door homo's als ze me betasten, dat probleem heb ik niet met vrouwen.
Ik denk dat Ruud morgen met die kleine Bella Klaver gaat bullfighten in de arenaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
Zet een hetero in een homo kroeg en hij is banger dan een vrouw als enige vrouw in een hoerenclubquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, dat beeld heb ik niet in ieder geval. Maar jij zegt dat het niets uitmaakt dus ik was benieuwd of dat andersom ook zo werkt.
Blijkbaar doe jij erin mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat aimabel van jou dat je meegaat in de gedachtegang van wat jij 'het algemene geloof' noemt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eentje die 'm in z'n kont wil neuken natuurlijk.
Ja precies. Maar ik vroeg of jij het op een vrouw zou doen bij gebrek aan man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zet een hetero in een homo kroeg en hij is banger dan een vrouw als enige vrouw in een hoerenclub
Ow, dus iedere willekeurige vrouw wil ook een piemel na teveel baileys?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elke willekeurige die te veel baileys heeft gedronken en nog een gaatje zoekt.
Kan ik niet beoordelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, dus iedere willekeurige vrouw wil ook een piemel na teveel baileys?
Volgens mij kun je nog stappen maken op het gebied van begrijpend lezen.quote:
Ja het gaat best diep natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
Wat een gesprek zeg. Ik volg 't niet helemaal
hahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het gaat best diep natuurlijk.
Hihaho.
Het is hogere wiskundequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
Wat een gesprek zeg. Ik volg 't niet helemaal
Nee, maar heeft ook geen nut. Hetero's willen neuken, neuken, neuken, voortplanten. In de dierenwereld (daar komen we vandaan) zijn homo's net de sterke dieren die de vrouwtjes en kinderen kunnen beschermen van de buitenstaanders.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik vroeg of jij het op een vrouw zou doen bij gebrek aan man.
Omdat hetero mannen het niet fijn vinden als homo's hen aanraken, toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is hogere wiskunde
Is een gat neukbaar of niet en: waarom zou je je bedreigd voelen door een homo als man?
Maar mannen raken elkaar toch voortdurend aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hetero mannen het niet fijn vinden als homo's hen aanraken, toch?
Euhm okay. Laten we het tot je nee beperken. ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar heeft ook geen nut. Hetero's willen neuken, neuken, neuken, voortplanten. In de dierenwereld (daar komen we vandaan) zijn homo's net de sterke dieren die de vrouwtjes en kinderen kunnen beschermen van de buitenstaanders.
Als mijn probleem begrijpend lezen is..... laat maar. Je psychiater denkt er anders over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog stappen maken op het gebied van begrijpend lezen.
Dat iemand die je betast je in je kont wil neuken is iets anders dan alles met een gat willen neuken.
De angst dat de homo iets van je wilt wat jij niet wilt misschien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mannen raken elkaar toch voortdurend aan?
Ik heb het even niet over seksuele toenadering maar het achterlijke spastische gedoe van mannen zodra ze merken dat een homo ze aanraakt.
Het gaat over betasten, dat vind ik toch wel duidelijk seksueel gedrag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar mannen raken elkaar toch voortdurend aan?
Ik heb het even niet over seksuele toenadering maar het achterlijke spastische gedoe van mannen zodra ze merken dat een homo ze aanraakt.
Knap hoe je denkt in staat te zijn een oordeel te kunnen vellen terwijl ik je net uitleg dat je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als mijn probleem begrijpend lezen is..... laat maar. Je psychiater denkt er anders over.
Zolang vrouw alleen voorover bukt, niet praat, tieten verstopt etc.. waarom niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm okay. Laten we het tot je nee beperken. ....
Samengevat, als een heteroman zin heeft kan hij net zo goed een man achterlangs pakken want geen verschil en als een homoman zin heeft is een vrouw geen optie.
Helder verhaal.
Maar dat is toch een onredelijke angst?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
De angst dat de homo iets van je wilt wat jij niet wilt misschien?
Hoe verstop je tieten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang vrouw alleen voorover bukt, niet praat, tieten verstopt etc.. waarom niet?
Net was het nog nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang vrouw alleen voorover bukt, niet praat, tieten verstopt etc.. waarom niet?
Ja, dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Knap hoe je denkt in staat te zijn een oordeel te kunnen vellen terwijl ik je net uitleg dat je het niet begrijpt.
Als de homo niets van je wilt wel ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dat is toch een onredelijke angst?
Net was het nog normaal.quote:
Lol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
3 keer op je navel drukken en 'oeleboele' roepen.
Ja, soms moet je patiënten gelijk geven. Werkt in hun voordeel. Zelfvertrouwen en zo. Alleen jammer dat ze geen grenzen kennen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je geeft je eigen ongelijk toe, dat is eerzaam van je.
Ik zie het nog niet in waarom het bedreigend is. Je kunt toch een grens stellen? ( afgezien van dat het feit dat het zomaar betasten van iemand smakeloos is)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat over betasten, dat vind ik toch wel duidelijk seksueel gedrag.
Zodra homo's zich ondervertegenwoordigd beginnen te voelen, zijn ze net zo onuitstaanbaar als feministen.quote:
Nu ga je weer wauwelen, jammer, je was net zo goed bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, soms moet je patiënten gelijk geven. Werkt in hun voordeel. Zelfvertrouwen en zo. Alleen jammer dat ze geen grenzen kennen.
Ik heb ook niet het idee dat de mannen hier zitten te trillen in een hoekje als ze een homo tegenkomen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet in waarom het bedreigend is. Je kunt toch een grens stellen? ( afgezien van dat het feit dat het zomaar betasten van iemand smakeloos is)
Als er een flirt van te voren is echter...
alle 23 ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ken elke centimeter van dat rig
Stoerquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op dit platform heb ik 3 jaar gewerkt was verouderd en werd omgebouwd
We slaan ze wel van ons af met onze 'man purses'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de mannen hier zitten te trillen in een hoekje als ze een homo tegenkomen hoor.
Hooguit bij een urinoir.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de mannen hier zitten te trillen in een hoekje als ze een homo tegenkomen hoor.
Ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Bestaan er eigenlijk homoseksuele dieren?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ja de langpootmug.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Bonobos doen sex met elkaar, maar dat is meestal om agressie te voorkomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
Vies kut topique, ik stel mn comeback uit. Doei.
Ben je nu echt dom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
Trillen niet..beven wel een beetjequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joezi's in da house.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
Klopt, wij zijn allemaal negatief. Zo'n zonnestraal als jij kunnen we niet verdragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
Laat maar. Dit is weer teveel haat, nijd, homofoob etc etc etc. Zolang het maar negatief is, is het te vinden in Utopia. Ik weet weer waarom ik hier niet meer kwam.
Nah serieus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
Laat maar. Dit is weer teveel haat, nijd, homofoob etc etc etc. Zolang het maar negatief is, is het te vinden in Utopia. Ik weet weer waarom ik hier niet meer kwam.
Ik vind homo's leuk maar als ik dat zeg kom ik weer dom over of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
Google verteld mij dat oerang oetangs zelfs dildo's maken van hout, i kid you not!quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Yup, ik snap alleen niet waarom je niet wegblijft ....quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
Zie dm.quote:
Je had ook gewoon Dumb bitch moeten kiezen i.p.v. Psycho bitchquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind homo's leuk maar als ik dat zeg kom ik weer dom over of zo.
Als Google het zegt, zal het wel kloppen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Google verteld mij dat oerang oetangs zelfs dildo's maken van hout, i kid you not!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:13 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Dumb bitch moeten kiezen i.p.v. Psycho bitch
Uiteraard, google weet alles!quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als Google het zegt, zal het wel kloppen.
Goeie vraag, er komt sowieso homoseksueel gedrag voor bij dieren, maar of er echt sec homoseksuele dieren bestaan weet ik eigenlijk niet ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij geven dieren sowieso geen modeadvies.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie vraag, er komt sowieso homoseksueel gedrag voor bij dieren, maar of er echt sec homoseksuele dieren bestaan weet ik eigenlijk niet ...
Mee eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:16 schreef Voxs het volgende:
[..]We spreken elkaar wel op een andere manier weer eens.
Godver! en bedankt mensen.
De post boven je zegt alles..quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Haat,nijd...
Als of homofobie een excuus is om een sexuele voorkeur af te wijzen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij ontpopt je ook tot een waar schuimpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |