Hoi Ygrittequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegt
Burner!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.![]()
Mijn oma was een groot voorstander van altijd 'net' ondergoed en sokken (zonder gaten enzo). Je weet maar nooit... wordt je aangereden dan lig je er niet 'netjes bij'.Ze had een punt natuurlijk....
Relatief goedquote:
Hey jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Burner!![]()
Fijn dat je je neus weer eens laat zien
Zwaai zwaaiquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goedHobbelt lekker door zeg maar
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zienquote:
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zien
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.
Dat moet aanslaan! Dvdtje van maken..
Klinkt niet fijn, die krukken. Alles oke?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.![]()
Vrij kansloos, ligt toch stof als we er weer zijn.
![]()
Ff Dominion kijken.....
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.
Ik denk het ook zomaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ik
Krukken zijn er maar even
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.
Hmmm huis opruimen voor vakantie ja of nee is een existentiële vraag...Kan dat er mee door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een politiek-geëngageerd theologisch maatschappijkritische dialoog of toch maar niet op een zaterdagavond?
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |