SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
LIESJE, JIAN OPENBAART INFO UIT DM'S
Niks mis met een vw bus, T3 in speciaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Ook echt bloemen in mn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Ja maar als ie op jouw naam staat is ie wel leuk. Jij kan daarmee wegkomen. Jian of ik hoeven dat niet te proberenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!
Nee.
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Is wel een rustgevend nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haar![]()
Past precies volgens mij
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij er jonge deernes zijn die een nat broekje krijgen van hippies
Dat kan eigenlijk niet iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij mag de volgende weer doen.
hoe weet jij dat ik me zak scheer?, niet erg hippie ik weet ik weet maar zo lekker fris met dit weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
of iets met tietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.quote:
ik ben je pet designer, en het was geen vraag muisquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.
paint ................... love itquote:
Ja mijn aanpassingen zijn van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben je pet designer, en het was geen vraag muis
Kroetquote:
Coolquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:52 schreef Voxs het volgende:
En zo ging het verder
Poes in het bakkie, Voxs erbij
[ afbeelding ]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens de buurvrouw zie ik er lekker uit vandaag. Als ik niet zo moe was ging ik op stap.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eisprong tijd, dan ben je op je lekkerst(met obvious reasons natuurlijk)
Dat natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf dacht ik dat het door mijn korte broek en hakken kwam.
Hoi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ze wenste me veel plezier vanavond. Ik ging naar de Albert Heijn.
Hoi Chocoquote:
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Hallo mensen met een kort en pittig kapsel in een bloemetjesjurkIs het nog een beetje leuk hier?
Hoi Ygrittequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel een beetje gemeen dat je geen hallo tegen mij zegt
Burner!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey, je weet maar nooit wie je daar zomaar tegen kan komen.![]()
Mijn oma was een groot voorstander van altijd 'net' ondergoed en sokken (zonder gaten enzo). Je weet maar nooit... wordt je aangereden dan lig je er niet 'netjes bij'.Ze had een punt natuurlijk....
Relatief goedquote:
Hey jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Burner!![]()
Fijn dat je je neus weer eens laat zien
Zwaai zwaaiquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goedHobbelt lekker door zeg maar
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zienquote:
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als je huis compleet opruimen en schoonmaken als je op vakantie gaat. Alsof je daar zin in hebt naast het toch al drukke inpakken en alles.
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te lang! Je hebt er nog goed de swing in zo te zien
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik ben momenteel bezig met een revolutionaire dansstijl, die ik via Utopia wereldwijd bekend wil maken. De Ik-dans-met-krukken-maar-ik-kan-helaas-niet-dansen-stijl.. Moet een hit worden via Utopia. Daar kunnen ze namelijk sowieso al niks.
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Krukken? Gouden ingeving dat! Graag met glibbermoves over schuim.
Dat moet aanslaan! Dvdtje van maken..
Klinkt niet fijn, die krukken. Alles oke?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk wel altijd, wij hebben meestal mensen in ons huis, zo niet wil ik graag een schoon huis bij terugkomst.![]()
Vrij kansloos, ligt toch stof als we er weer zijn.
![]()
Ff Dominion kijken.....
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is wel lekker, kom je terug in een schoon opgeruimd huis.
Ik denk het ook zomaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Genoeg schuimpjes die het wel willen proberen denk ik
Krukken zijn er maar even
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik doe het ook altijd braaf. En dan ga je uitpakken en is het een grotere teringzooi dan voor je weg ging.
Hmmm huis opruimen voor vakantie ja of nee is een existentiële vraag...Kan dat er mee door?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een politiek-geëngageerd theologisch maatschappijkritische dialoog of toch maar niet op een zaterdagavond?
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je niet je halve kledingkast meeslepen.
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit want ik wil vliegen met alleen handbagage.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?
Geloof me, ik kan dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een teringzooi worden met uitpakken als je alleen handbagage hebt?
Het ook daadwerkelijk doen is blijkbaar een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef Voxs het volgende:
[..]Die vraag kan elke vrouw je zo beantwoorden
Okay, dan weet je wat je moet doen als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
Gewoon uitpakken en dan niets gelijk op de goede plek leggen.
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmmm huis opruimen voor vakantie ja of nee is een existentiële vraag...Kan dat er mee door?
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.
Ja je bent een chaoot. Zo grappigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan dat.
Gewoon uitpakken en dan niets gelijk op de goede plek leggen.
Watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?
Is dat zo moeilijk?quote:
Precies zo als het er staatquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je 1e wereld problemen, zoals het opruimen van je huis voor en tijdens je vakantie, zou combineren met de werkgelegenheid en verblijfstekorten in opvangcentra voor asielzoekende minderheden, denk ik dat we een eind zouden kunnen komen.
Ow, sorry. Moet ik het je uitleggen?quote:
Doe eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, sorry. Moet ik het je uitleggen?
Mssn heeft ze een dikke piemol gevonden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef isax het volgende:
is choco vermist?
heb die al even niet gezien
Qua uitleggen ben je helaas gezaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan maar een poging wagen Burner?
Ik denk zelfs dat ik de praktische sociologische kant kan combineren met de filosofische/levenbeschouwelijke of in ieder geval er een dubieuze en onethische draai kan aan geven
zal me niet verbazenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn heeft ze een dikke piemol gevonden.
Waren we wat aan het uitleggen? Het stond er toch duidelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Qua uitleggen ben je helaas gezakt
Zoals ik geloof niet in een god, maar ik geloof wel in 'iets'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan maar een poging wagen Burner?
Ik denk zelfs dat ik de praktische sociologische kant kan combineren met de filosofische/levenbeschouwelijke of in ieder geval er een dubieuze en onethische draai kan aan geven
Al bijna 40 minuten inderdaad!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef isax het volgende:
is choco vermist?
heb die al even niet gezien
Niet geheel. Want het ging om de combinatie "huis opruimen voor vakantie" en asielzoekersproblematiek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals ik geloof niet in een god, maar ik geloof wel in 'iets'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |