SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
LIESJE, JIAN OPENBAART INFO UIT DM'S
Niks mis met een vw bus, T3 in speciaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Ook echt bloemen in mn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]HUUG HEEFT BLOEMEN IN ZIJN HAAR EN EEN VOLKSWAGENBUSJE, HA HA HA, DAAR!
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Ja maar als ie op jouw naam staat is ie wel leuk. Jij kan daarmee wegkomen. Jian of ik hoeven dat niet te proberenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Ja dat zou een goeie zijn!
Nee.
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou een variatie op de vorige TT kunnen maken
Batsen met een harde L
Is wel een rustgevend nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Of Als Huug naar Frisco gaat draagt ie bloemen in zijn haar![]()
Past precies volgens mij
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef hugecooll het volgende:
Tenzij er jonge deernes zijn die een nat broekje krijgen van hippies
Dat kan eigenlijk niet iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij mag de volgende weer doen.
hoe weet jij dat ik me zak scheer?, niet erg hippie ik weet ik weet maar zo lekker fris met dit weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, hippies scoren als een gek, alleen bij Pavement wil het niet, maar die is dan ook kaal en zeg nou zelf een kale hippie .....
of iets met tietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het echt niet hoor. Als 't maar controversieel is.
Moet iemand anders dat verzinnen? Ik snap dat toch niet. Mijn ui is van mij, met wat aanpassingen zo nu en dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |