dat is wel verdacht op zaterdag avond!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al bijna 40 minuten inderdaad!
Je kunt je huis wel laten opruimen door asielzoekers als je op vakantie bent, maar de kans dat je na de vakantie een nieuwe inboedel aan kunt aanchaffen lijkt me behoorlijk aanwezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet geheel. Want het ging om de combinatie "huis opruimen voor vakantie" en asielzoekersproblematiek.
Ha, toch nog uitgelegd
Jian had een mooi filmpje over zin en onzin van geloof..
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan maar een poging wagen Burner?
Ik denk zelfs dat ik de praktische sociologische kant kan combineren met de filosofische/levenbeschouwelijke of in ieder geval er een dubieuze en onethische draai kan aan geven
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt je huis wel laten opruimen door asielzoekers als je op vakantie bent, maar de kans dat je na de vakantie een nieuwe inboedel aan kunt aanchaffen lijkt me behoorlijk aanwezig.
quote:
Vertaling: En zou je dan een handige en werkende manier die iedereen goed vind (omdat er over nagedacht is door mensen die veel weten van hoe mensen met elkaar omgaan) willen, of meer een manier waarom de manier van leven en geloof centraal staat in deze problemen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zou je dan de praktische sociologische benadering willen of een meer filosofische en levensbeschouwelijke kijk op de zaken?
Ahum... en Braindead.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al bijna 40 minuten inderdaad!
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.
Je maakt een grote stap want de parameters waren nog niet geheel gezet. Maar je gedachtegang volgend.. ga je er van uit dat ongeacht wat de onderbouwing zal zijn, de uitkomst positief is?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubieus is omdat de praktische kant bots met een levens beschouwing. Je kan diep gaan maar het gegeven is dat onderbouwende verklaring toch het aannemen waard is dat het volkomen goed gaat komen.
Joh ik lul maar watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je maakt een grote stap want de parameters waren nog niet geheel gezet. Maar je gedachtegang volgend.. ga je er van uit dat ongeacht wat de onderbouwing zal zijn, de uitkomst positief is?
Je kunt mijn vertaling nog altijd teruglezenquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kunt mijn vertaling nog altijd teruglezen
Ik verzin het waar je bij staatquote:
Vanas is vrijgelaten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
joh die slaapt nog![]()
die zat om 7 uur kip op te warmen
Inderdaad, dus goed geluldquote:
Precies ja, kip opwarmenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
joh die slaapt nog![]()
die zat om 7 uur kip op te warmen
Gewoon jouw dure woorden gebruiken en aanpassen. Soort van Colinda.quote:
hij ging toch in de magnetron? dat noem ik niet braden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies ja, kip opwarmen![]()
(dat heet kennelijk tegenwoordig zo)
ik had zalmsalade(blikje zalm,kappertjes, mayo, zout, peper en een gekookt eitje) op stokbrood met tomatensoep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies ja, kip opwarmen![]()
(dat heet kennelijk tegenwoordig zo)
Ik vind het heel lief van je dat je me negeert, maar toch leest wat ik zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon jouw dure woorden gebruiken en aanpassen. Soort van Colinda.
Niet letterlijk... figuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
hij ging toch in de magnetron? dat noem ik niet braden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |