Of de fiets meenemen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Deventer heeft een station ja. Klein stukkie lopen, goed voor je.
Filateliebeurs, cursus rietdekken en de wildhakersbijeenkomst staan nog wel op de agenda.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat is er dan?
de boekenmarkt is al geweest.
Nee, dan gaat ie gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
kan wel handig zijn. als de plek een eind van het station is, spaar je taxi of bus-kosten uit, wat die 6 euro dan weer compenseert.
Ik heb hem dus alquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
De lokatie vinden is niet nog makkelijk.
Beide zie ik overigens niet terugkomen in de OP.quote:Nu was het een combinatie van onaangekondigd op weg gaan en een kleine verplaatsing, beiden worden niet enorm gewaardeerd maar het kan gewoon. Dit is ook een geval van overmacht.
Het is ook geen ramp, het maakt het spel wel iets spannenderquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Beide zie ik overigens niet terugkomen in de OP.
Dat dit nu gebeurt komt uiteraard omdat er op de frontpage een item aan gewaagd werd met als gevolg nieuw bloed in dit spel die nog niet genoeg hebben meegedaan om tussen de regels van het spel door te kunnen lezen. Voor een volgende verplaatsing (minimaal 3 beurten verder) zal ik er rekening mee houden.
Geen probleem hoor, ik kom er wel overheen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Beide zie ik overigens niet terugkomen in de OP.
Sorry @Molurus voor de zinloze trip met ook nog eens een behoorlijke afstand.
Dat dit nu gebeurt komt uiteraard omdat er op de frontpage een item aan gewaagd werd met als gevolg nieuw bloed in dit spel die nog niet genoeg hebben meegedaan om tussen de regels van het spel door te kunnen lezen. Voor een volgende verplaatsing (minimaal 3 beurten verder) zal ik er rekening mee houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan komt de stok weer ff dichter bij (Friesland).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben morgen in de buurt, misschien pak ik em even mee.
Dat zal dan even moeten wachten tot morgen. Ik ben vandaag en morgen in Zwolle, maar had vandaag geen tijd. Was ook iemand aangereden op dat traject (ben met de treinquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dan komt de stok weer ff dichter bij (Friesland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je best vertellen hoe je er skoeterend komen kunt hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
Goed dat de stok is verplaatst. Jammer dat ie nu nog verder buiten mijn bereik ligt.
Zo'n pokke-eind doe ik liever per koekblik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil je best vertellen hoe je er skoeterend komen kunt hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n pokke-eind doe ik liever per koekblik.
Ga even haten dan. Alhoewel het dorp niet veel verstelt nee. Het staat nu ook net pas op Google Maps (streetview dan)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat nou weer voor gehucht?
O, Friesland
Zo'n heel klein autootje mag van fietsie geen auto genoemd worden. Formaat C1, 107, cuore, i10, dat werk...quote:
Ik vond Deventer al te verquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ga even haten dan. Alhoewel het dorp niet veel verstelt nee. Het staat nu ook net pas op Google Maps (streetview dan)
Hier is geen trein en geen bus die elke 10 minuten stopt. Have Fun
Ik ga naar school in Zwolle, en had vanmiddag een vrije middag. Ben hem dus maar even wezen halen, zover ligt Deventer er niet vanaf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond Deventer al te ver
Maar de dagkaart-actie geldt nog tot 7 september.
Behoorlijk dichtbij nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
Goed dat de stok is verplaatst. Jammer dat ie nu nog verder buiten mijn bereik ligt.
Ik reis in mijn vrije tijd naar zuid-Limburg als ik er net zin in hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ga naar school in Zwolle, en had vanmiddag een vrije middag. Ben hem dus maar even wezen halen, zover ligt Deventer er niet vanaf.
Kan nog leuk worden zondag. Ik weet niet hoever iedereen er vanaf zit, maar ik kom er elke dag wel langs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Behoorlijk dichtbij nu.
Die dagkaart van NK verloopt, dus er zal wel weer een dagtripje aankomen zostraks. Zondag misschien?
Ik heb er nog geenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Behoorlijk dichtbij nu.
Die dagkaart van NK verloopt, dus er zal wel weer een dagtripje aankomen zostraks. Zondag misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |