Film maakt als het goed gaat, inderdaad niet zoveel uit. Bij mijn meeste dates haalden we het einde van de film niet eens, gebeurde dit wel dan wist ik eigenlijk wel genoeg haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo, kogel is door de kerk, ik mag aan de bak en lekker koken. Heb al een idee wat ik wil gaan maken en dat past in haar straatje..
![]()
.
Weet alleen nog niet van welke film ze houdt e.d. Maar als het goed is dan is de film alleen bijzaak![]()
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo, kogel is door de kerk, ik mag aan de bak en lekker koken. Heb al een idee wat ik wil gaan maken en dat past in haar straatje..
![]()
.
Weet alleen nog niet van welke film ze houdt e.d. Maar als het goed is dan is de film alleen bijzaak![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Basic Instinct DE film bij uitstek is hiervoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.
Je weet dat zijn date een Fok!ster is hè en dat ze waarschijnlijk meeleest. Daar gaat de spanning.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet dat zijn date een Fok!ster is hè en dat ze waarschijnlijk meeleest. Daar gaat de spanning.
Oh , jij zult het beter weten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.
Niets zo aantrekkelijk als je leest dat je date op een forum gevraagd heeft hoe hij het aan moet pakken.
Ziet er wel geschikt uit inderdaad, zal hem eens opzetten. See what happensquote:
Niets persoonlijks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh , jij zult het beter weten.
Bedoelde dat jij wel via een datingsite hebt gedate en daarom het beter kan oordelen wat voor effect het heeft als ze meeleest.quote:
Je zal maar net een seriemoordenaar treffen, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Bij een eerste date gaat het toch om elkaar leren kennen. Dat is spannend en als het totaal niet klikt, wil je niet gevangen zitten in iemand anders z'n huis. (want het is zijn domijn)
Je leert iemand zeker kennen door het huis. Maar dat kan ook een afknapper zijn. Daarom ben ik een groot voorstander van een neutrale omgeving.
Om maar een voorbeeld te noemen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zal maar net een seriemoordenaar treffen, inderdaad.
Straks, wil ze niet meer op date met hem door al die reactiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Bij een eerste date gaat het toch om elkaar leren kennen. Dat is spannend en als het totaal niet klikt, wil je niet gevangen zitten in iemand anders z'n huis. (want het is zijn domijn)
Je leert iemand zeker kennen door het huis. Maar dat kan ook een afknapper zijn. Daarom ben ik een groot voorstander van een neutrale omgeving.
Creep? Compliment toch, dat je hem al 6,5 jaar boeit. Hoewel het niets zegt, genoeg verhalen gehoord van lange verliefdheden die dan eindelijk wordt omgezet in een relatie en is de verliefde persoon binnen no time afgeknapt. Of gaat vreemd...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:44 schreef x.Vira het volgende:
In de periodes als vrijgezelle dame knap ik enorm af op mannen die te wanhopig zijn op een relatie, ook wanneer je duidelijk aangeeft geen relatie te willen en die gevoelens niet hebt.
Ik denk dat wanneer een man je verteld zich helemaal te geven ongeacht dat jij niet wilt van hem dan en te wanhopig is om je te willen en dat ook laat merken en dan na 6,5 jaar nog steeds verliefd op je is.. Tja dat is een beetje creepy.![]()
ja je kan beter iemand hebben die überhaupt geen advies heeft gevraagd waar je na vijf minuten gillend wegrentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.
Niets zo aantrekkelijk als je leest dat je date op een forum gevraagd heeft hoe hij het aan moet pakken.
wanneer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
.
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur gewordenquote:
Uh oh...quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur geworden. Over een uur of 22
Niks mis mee. Veel plezier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur geworden. Over een uur of 22
Ah, ik bespeurde een vleugje sarcasme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Bedoelde dat jij wel via een datingsite hebt gedate en daarom het beter kan oordelen wat voor effect het heeft als ze meeleest.
Zou een (slecht) voorteken kunnen zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoezo "Uh oh..."?
[..]
Gaat lukken
Dat zou kunnen, we zullen zienquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Zou een (slecht) voorteken kunnen zijn...
Goede instelling; graag of niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, we zullen zien. We hebben er beide zin in, in ieder geval. En mocht het niets worden, so be it
Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ze met iemand gaan praten dat ze dan compleet omslaan.
Hehe nee hoor dat was niet sarcastischquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ah, ik bespeurde een vleugje sarcasme.
Datingsites heb ik nooit aangeraakt. Ben één keer op een blinddate geweest om een maat van me te helpen. Dat was meteen de laatste keer :p
Knap van je dat je zo'n gesprek voert. Vind k tof van je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef jaha het volgende:
Ik heb eerder in deze draad wel eens verteld over dat ik een meisje had ontmoet, inmiddels meer dan een half jaar geleden. We hebben in maart gezoend, en daarna was ik er achter gekomen dat ze een vriendje had. Nu heb ik vorige week een soort goedmaakgesprek met die jongen gevoerd. Met als gevolg dat zij ineens weer lief tegen me doet toen ik haar gisteren tegenkwam in de supermarkt...
Ik wil haar zo graag negeren, maar ik krijg haar zo niet uit mijn kop
Kan je nagaan wat Jaha interpreteert als "lief doen" hè.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Knap van je dat je zo'n gesprek voert. Vind k tof van je.
Wel een rare meid dan als ze nu weer naar je toe trekt :p
Klopt :pquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat Jaha interpreteert als "lief doen" hè.
Uitstekendquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Klopt :p
Maar hey compli! is het met u dan?
Uit de kunst! Haha helemaal blijquote:
Ja hoor, ik ben samen met die gitarist, ik smelt nog steeds als hij gitaar speelt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Uit de kunst! Haha helemaal blij![]()
Nog n beetje gelukkig in de liefde want je had wel n vent even terug toch?is dat nog wat geworden?
Tof! Schijnt vaak te werken bij vrouwen tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben samen met die gitarist, ik smelt nog steeds als hij gitaar speelt.![]()
![]()
Hoe heb jij jouw chick leren kennen eigenlijk?
Heppie Jelquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Tof! Schijnt vaak te werken bij vrouwen toch
Jaa zeker :p zijn 3maanden samen hebben nu iets van 2 maanden verkering ofzo :p ik ben heppie haha
Gefikst op een feest, ze was met een groepje mee waar mijn broer ook mee wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Heppie JelZo hoort het.
Edit: hoe heb je haar leren kennen?
Oh leuk, mja leeftijd is maar een getal hè, als het klikt dan klikt het.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Gefikst op een feest, ze was met een groepje mee waar mijn broer ook mee wasMaar was best benieuwd naar haar, dus opgezocht op facebook daarna, contact gezocht ondanks dat ze 5jaar ouder is, zelfde week nog afgesproken en het ging vanzelf vanaf daar
Ik ben geen relatie mens maar dit voelde gewoon goed
En jij jouw gitarist?
Jaa klopt haha al maakt t dingen niet makkelijker als je jong bent :p ik ga bijna studeren 140km hier vandaan en zij gaat al werken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk, mja leeftijd is maar een getal hè, als het klikt dan klikt het.
Mijn gitarist heb ik ook ontmoet tijdens een feestje, soort van salsa dans bar en hij speelde daar gitaar.Op het einde van de avond benaderde hij me, we hebben gedanst (al kan hij niet dansen), gelachen en de hele avond voor mij gitaar gespeeld,bladiebla. In het begin vond ik hem gewoon waauw met zijn gitaar, maar nadien heb ik hem beter leren kennen en vond/vind hem leuk. haha end story.
haha ik vind hem romantisch, dat zeker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jaa klopt haha al maakt t dingen niet makkelijker als je jong bent :p ik ga bijna studeren 140km hier vandaan en zij gaat al werken.
Klinkt romantisch![]()
Born couple.
Geforceerd is het echt nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
haha ik vind hem romantisch, dat zeker.![]()
Jij bent dus 18 , dus zij is 23? Ik snap wel dat het moeilijk is omdat jullie dan niet dezelfde levenstijl hebben. Dat was ook zo bij mijn eerste vriendje, die werkte en ik studeerde. Twee werelden van verschil. Zorg er gewoon voor dat het niet geforceerd wordt. En geniet van jullie momenten nu.
Fijn, ja ik hoop het ook voor jou. Nog veel liefde en plezier voor jullie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Geforceerd is het echt nietJuist heel chill, geen verplichtingen, niks moet
ieder heeft echt z'n eigen ding nog en samen hebben we het heel fijn
![]()
Ja klopt, maar ik zie wel hoe het loopt. Ik wil het zeker een kans geven dan en zij ook, dus hoop dat het gaat werken
Voor jullie ook compli!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Fijn, ja ik hoop het ook voor jou. Nog veel liefde en plezier voor jullie.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Basic Instinct DE film bij uitstek is hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou ja als zij aangeeft rustig aan te willen doen en jij het daar mee eens bent, laat het even een dagje of twee voor je iets stuurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Date was gezellig, al liet ze wel doorschemeren het rustig aan te willen doen. Heb ik geen problemen mee en dat ook aangegeven![]()
Vind het altijd lastig hoe nu verder te gaan, wel iets sturen, niet iets sturen..
Begrijpelijk, ik weet dat ik van nature de neiging heb om iemand plat te spammen, dus daar zie ik maar even vanaf, goed leer momentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Misschien doen wat je zelf wil... en dan maar zien of zij ook zo is? Zo niet, passen jullie misschien toch niet zo goed bij elkaar
Daar heb je gelijk in, normaal gesproken zou ik al gereageerd hebben, maar ik wil mezelf niet opdringen, daar ben ik al vaker de mist mee ingegaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja als zij aangeeft rustig aan te willen doen en jij het daar mee eens bent, laat het even een dagje of twee voor je iets stuurt.
Persoonlijk ben ik meer van de "als je zelf wilt reageren reageer je" en dan kijk je maar hoe de ander er op reageert. En als je inderdaad compleet verschillend bent hierin, dan blijf je je opvreten en pas je er misschien toch niet zo goed bij.
Er is een verschil tussen plat smsen en helemaal niets laten horen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Begrijpelijk, ik weet dat ik van nature de neiging heb om iemand plat te spammen, dus daar zie ik maar even vanaf, goed leer moment.
Kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen plat smsen en helemaal niets laten horen.
Probleem is dan alleen weer, als je nu constant jezelf inhoudt word je ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Daar heb je gelijk in, normaal gesproken zou ik al gereageerd hebben, maar ik wil mezelf niet opdringen, daar ben ik al vaker de mist mee ingeg
Top. Door naar de volgende.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Date was gezellig, al liet ze wel doorschemeren het rustig aan te willen doen. Heb ik geen problemen mee en dat ook aangegeven![]()
Vind het altijd lastig hoe nu verder te gaan, wel iets sturen, niet iets sturen..
Stuur vanmiddag of vanavond een enkel berichtje. Niets te zwaar op de hand verder, hou het algemeen en luchtig. Toon je al interesse mee puur door het feit dat je laat zien dat je aan haar denkt en als ze enthousiast reageert kun je er altijd nog een heel gesprek van maken. Als ze niet of heel gesloten reageert, niet plat gaan berichten verder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik weet dat ik van nature de neiging heb om iemand plat te spammen, dus daar zie ik maar even vanaf, goed leer moment.
[..]
Daar heb je gelijk in, normaal gesproken zou ik al gereageerd hebben, maar ik wil mezelf niet opdringen, daar ben ik al vaker de mist mee ingegaan
Leuk dat het gezellig was. Euuuh leest ze eigenlijk nog mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom wou ze eerst niet? Wat was de reden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dumpafval het volgende:
Kunnen jullie me helpen?
Afgelopen week twee dates met een meisje gehad, twee dagen achter elkaar, wilde dat eerst niet maar toch maar afgesproken de dag na de eerste date.
Wat voor "dingen" bedoel je? Waarover ging het?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dumpafval het volgende:
Eerste date was ze onwijs enthousiast en ze sprak al over dingen die je niet de eerste date bespreekt. Tweede date zelfde geval...
Huh? Huilen tijdens een date? Wat bedoel je met "een stapje verder ging"? Seks? zoenen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dumpafval het volgende:
Alleen, ze vertelde me dat wanneer ze intiem was met een jongen dat dat vaak tegen haar zin in ging. Ik was dus terughoudend en wanneer ik een stapje verder ging vroeg ik vaak of ze dat wel wil. Op een gegeven moment zei ze dat dat heel onzelfverzekerd over komt, ze moest toen huilen en zei dat er nog nooit een jongen zo goed voor haar was. (Snap dit niet helemaal en denk dat dat ook niet de reden was)
Wanneer was de laatste keer dat je haar nog hoorde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dumpafval het volgende:
Nu is ze op vakantie en laat ze niks van haar horen, komt allemaal van mijn kant verder. Op die dates was het allemaal heel goed in orde en nu ineens niet voor mijn gevoel.
1. Ik wilde geen tweede date de dag na de eerste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom wou ze eerst niet? Wat was de reden?
[..]
Wat voor "dingen" bedoel je? Waarover ging het?
[..]
Huh? Huilen tijdens een date? Wat bedoel je met "een stapje verder ging"? Seks? zoenen?
[..]
Wanneer was de laatste keer dat je haar nog hoorde?
Je moet het initiatief sowieso ook van haar kant laten komen. Het zou zinloos zijn als je achter iemand zou moeten lopen die het misschien niet wil.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:07 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
1. Ik wilde geen tweede date de dag na de eerste.
Zoals?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:07 schreef Dumpafval het volgende:
2. Gevoelige onderwerpen die je niet bespreekt met iemand die je pas zo kort kent.
Dus je wou tijdens jullie tweede date seks, met als gevolg dat ze begon te huilen? Sowieso huilen tijdens een date vind ik persoonlijk een dikke afknapper.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:07 schreef Dumpafval het volgende:
3. Zoenen, richting seks gaan (niet van gekomen)
Laat het initiatief vanaf nu van haar kant komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:07 schreef Dumpafval het volgende:
4. De laatste keer was de dag na de tweede date.
Ze heeft me op een dwaalspoor gebracht, de eerste date wilde ze de volgende dag alweer afspreken en bij de tweede date huilt ze en vertelt ze me dat ze nog nooit een jongen heeft leren kennen die zo goed voor haar is, vervolgens laat ze verder niks meer horen.![]()
Na die tweede dates had ik dus het gevoel dat ze nog wel verder wilde daten etc.
Ze reageert kortaf op berichten en initiatief komt nu van mijn kant.
1. Is best snel toch direct na een eerste date de volgende dag weer afspreken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Zoals?
[..]
Dus je wou tijdens jullie tweede date seks, met als gevolg dat ze begon te huilen? Sowieso huilen tijdens een date vind ik persoonlijk een dikke afknapper.
[..]
Laat het initiatief vanaf nu van haar kant komen.Niks meer sturen.
Ik begrijp dat het raar is, maar wat ze zei kwam oprecht over en ik vind op een tweede date al verder gaan ook snel dus vandaar dat ik wat ''voorzichtig'' deed. Verder gedraag ik me niet overdreven lief/goed tegenover haar hoor, maar vind gewoon dat je goed voor een meisje moet zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of hij moet eens kappen over alles te vragen of ze dat wel wil, alsof zij een of ander fragiel poppetje is wat in tweeen breekt zodra hij twee seconden te lang naar haar tieten staart. Geen wonder dat ze hem niet zelfverzekerd vindt. Dat gejank over dat er geen jongen zo goed geweest is voor haar als hij lijkt me geen al te best teken in dit geval. Tenzij hij een soort zus zoekt.
Nee hoor, dat kan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
1. Is best snel toch direct na een eerste date de volgende dag weer afspreken?
Dat mag je doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgende:
2. Ga ik hier niet bespreken, sorry, maar kan wel in PM
Okido. Dan ben je een attente jongen, maar je moet wat opletten dat ze jou niet begint te zien als een "vriend" in plaats van een potentieel vriendje. Niks mis met attent zijn, maar als ze begint te huilen en je begint met troosten, neem je kans dat ze jou gewoon gaat beginnen zien als een gewone vriend bij wie ze terecht kan in geval van nood etc. Daarom zei ze waarschijnlijk dat je anders was dan andere mannen. Wat relatief goed is, maar....je snapt wel wat ik bedoel hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgende:
3. Het was niet echt willen.. Het was meer dat het die kant op ging.. Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom ze begon te huilen, maar het was geen afknapper voor mij in ieder geval.
Ja echt niks meer sturen. Ze moet ook laten zien dat ze het wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgende:
Ga ik doen, ik hoor het allemaal vanzelf wel van 'r
In ieder geval bedankt!
Behandel vrouwen gewoon hetzelfde als je mannen zou behandelen.quote:[b]Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgend
maar vind gewoon dat je goed voor een meisje moet zijn.
Dit ja. Waarom specifiek benoemen dat je ''goed'' voor vrouwen bent? De rest kan kapot vallen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Behandel vrouwen gewoon hetzelfde als je mannen zou behandelen.
Ja, precies, dat bedoel ik als het ware, maar die jongens waarmee ze wat had waren dat dus niet voor haar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat hij haar niet wou behandelen als lustobject.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Degenen die dat zeggen zijn in de regel het ergst. Er staat me nog ene F1978 voor de geest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat hij haar niet wou behandelen als lustobject.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Degenen die dat zeggen zijn in de regel het ergst. Er staat me nog ene F1978 voor de geest.
You serious?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Uiteindelijk gisteren een bericht gestuurd, de nodige berichten zijn heen en weer gevlogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk dat het gezellig was. Euuuh leest ze eigenlijk nog mee?
Als jij dit nooit gedaan hebt zou ik als ik jou was daar maar snel eens mee beginnen. Er gaat dan een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
vraag nooit aan een meisje in bed wat ze wil.
Dit is echt een obsessie voor je geworden he? Jij bepaalt, jij leid, jij bent het alpha mannetje en jij bent dominant. Het is een houding die je aan neemt. Niks meer en niks minder.quote:Jij leidt.
Leuk om te horen. Berichten zijn leuk, een vervolgdate is nog leuker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk gisteren een bericht gestuurd, de nodige berichten zijn heen en weer gevlogen.
Ik weet niet of ze nog mee leest
Hmm, je zet me een beetje aan het denken. Wellicht heb je gelijk, ik ben er inderdaad de laatste tijd flink op gefocust. Het is iets wat ik vroeger nooit gedaan heb, nu ik dat wel doe voelt het goed. Op deze manier merk ik dat ik erg vrouwelijke meisjes aantrek, het soort waar ik op val.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij dit nooit gedaan hebt zou ik als ik jou was daar maar snel eens mee beginnen. Er gaat dan een wereld voor je open.
[..]
Dit is echt een obsessie voor je geworden he? Jij bepaalt, jij leid, jij bent het alpha mannetje en jij bent dominant. Het is een houding die je aan neemt. Niks meer en niks minder.
Sex is een samen spel waar je naar elkaar moet luisteren en elkaar kunnen vertellen wat je wilt.
Je kan eens communiceren en vragen wat zij leuk vindt in bed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hmm, je zet me een beetje aan het denken. Wellicht heb je gelijk, ik ben er inderdaad de laatste tijd flink op gefocust. Het is iets wat ik vroeger nooit gedaan heb, nu ik dat wel doe voelt het goed. Op deze manier merk ik dat ik erg vrouwelijke meisjes aantrek, het soort waar ik op val.
Wat bedoel je precies met ''het is een houding die je aanneemt'' ?
Na de seks vraag ik wel eens aan haar wat ze het geilst vond, maar tijdens de seks vraag ik In principe nooit wat ik moet doen, ik laat me volledig gaan in het moment. ''Moet ik nu snel gaan of zachtjes schat, wat wil je liever?'' Nee, je kiest één van de twee, en je ziet vanzelf of ze het lekker vind.
Maargoed, ik sta altijd open voor andere dingen. Dus als jij een goede alternatieve suggestie hebt, laat het me weten.
Jamaarjamaarjamaar dat staat niet in de PUA bijbel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan eens communiceren en vragen wat zij leuk vindt in bed bijvoorbeeld.
Zoals Ook_gek zegt, het is een samenspel.
PUAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar dat staat niet in de PUA bijbel.
Je legt veel te veel de druk op "leider zijn" het is een aangeleerde houding. Niks mis mee want iedereen kan verranderen. Maar het is zo duidelijk dat jij zo erg je best doet om maar dominant te zijn. Het alpha mannetje zijn. Een act dus, zo bedoel ik dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hmm, je zet me een beetje aan het denken. Wellicht heb je gelijk, ik ben er inderdaad de laatste tijd flink op gefocust. Het is iets wat ik vroeger nooit gedaan heb, nu ik dat wel doe voelt het goed. Op deze manier merk ik dat ik erg vrouwelijke meisjes aantrek, het soort waar ik op val.
Wat bedoel je precies met ''het is een houding die je aanneemt'' ?
Aubquote:Na de seks vraag ik wel eens aan haar wat ze het geilst vond, maar tijdens de seks vraag ik In principe nooit wat ik moet doen, ik laat me volledig gaan in het moment. ''Moet ik nu snel gaan of zachtjes schat, wat wil je liever?'' Nee, je kiest één van de twee, en je ziet vanzelf of ze het lekker vind.
[/mostert na de maaltijd. Lichaamstaal herkennen is zeker goed. Maar ook hier moet en zal jij de leider zijn. Laat dat los! Laat de vrouw ook eens domineren. Maak er een worsteling van als je dat leuker vind. Maar laat je als man ook eens suf neuken door een vrouw. Je kan ook zeggen / vragen "lekker he" grote kans dat ze ja zegt of juist dan aangeeft wat ze liever wilt.
[quote]
Maargoed, ik sta altijd open voor andere dingen. Dus als jij een goede alternatieve suggestie hebt, laat het me weten.
In het begin is het een act, klopt. Toch is het iets dat er naar mijn gevoel diep van binnen al in zit. Het is er alleen nooit eerder uitgekomen. Zodra je merkt dat mensen jou vertrouwen om goede beslissingen te maken ga je het meer doen. Of je nou op date ben, met een groepje mensen, op je werk, in bed. Een leider kunnen zijn wanneer nodig is ongelooflijk krachtig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je legt veel te veel de druk op "leider zijn" het is een aangeleerde houding. Niks mis mee want iedereen kan verranderen. Maar het is zo duidelijk dat jij zo erg je best doet om maar dominant te zijn. Het alpha mannetje zijn. Een act dus, zo bedoel ik dat.
[..]
Aub
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar dat staat niet in de PUA bijbel.
Het enige verschil tussen PUA en dit topic is het niveau van commitment.quote:
Eigenlijk heb je jezelf dus aangeleerd om spontane dingen te ondernemen als je uitgaat, vrouwen te durven aanspreken etc. etc. Niks mis mee. Alleen ben ik het met ook_gek eens dat als je zo de nadruk legt op het "leiden" je jezelf eigenlijk tekort doet. Juist omdat ik zo'n vrouw ben die ontzettend allergisch is voor "alpha's" loop ik er vaak tegenaan. Dat vinden ze dan een "uitdaging". Leuk hoor, maar ik heb er serieus niet zoveel mee. En neem op mijn tijd ook graag eens de leiding, of dat nou is waar je leuk uit kunt gaan of iets anders kunt ondernemen (ja ja, er zijn echt andere leuke dingen om te ondernemen behalve uitgaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In het begin is het een act, klopt. Toch is het iets dat er naar mijn gevoel diep van binnen al in zit. Het is er alleen nooit eerder uitgekomen. Zodra je merkt dat mensen jou vertrouwen om goede beslissingen te maken ga je het meer doen. Of je nou op date ben, met een groepje mensen, op je werk, in bed. Een leider kunnen zijn wanneer nodig is ongelooflijk krachtig.
Het zijn vooral de kleine dingetjes. Gisteren nog, op weg naar de club sprak ik twee duitse meisjes aan. ''Kom mee naar het leidseplein'' Ze volgen. Het is er leeg, we staan met z'n vieren er een beetje besluiteloos bij. ''Kom, we pakken dit terrasje''. Ze volgen. De laatste keer dat ik vrouwen heb laten leiden was vorige week, ook in Amsterdam. Twee meisjes die bij ons waren (meegenomen naar onze club vanaf de straat) op een gegeven moment: ''Yeah, lets go to our club now!!'' M'n maat accepteerde, vervolgens eindigden op Amsterdam Centraal omdat ze niet meer wisten waar het was.
Het is niet zo dat ik krampachtig altijd de bovenhand moet hebben, ik vind het heerlijk als een chick boven op me zit en los gaat. Als ik zie dat ze shit gedaan kan krijgen. Het is altijd een balans. Het grootste gedeelte zit ik echter in m'n mannelijke rol, zij in haar vrouwelijke. Tijdens de beste seks (naar mijn enigszins beperkte ervaring) vraag je niets, samen ga je helemaal in elkaar op, je voelt elkaar aan. En jah, in deze situaties ben ik dominant en geeft zij zich over.
Maargoed, om niet dogmatisch te worden. Ik zal je aanpak eens proberen bij een meisje die ik al een keer over de vloer gehad heb.
Sova training, zouden ze weer eens moeten invoeren op school.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vroegah noemden ze dat gewoon sociaal zijn, een praatje maken met deze of gene. Gewoon, zoals normale mensen doen en wat ook helemaal geen probleem is als je geen al te zware autist bent. Tegenwoordig noemen ze het PUA.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Het zijn vooral de kleine dingetjes. Gisteren nog, op weg naar de club sprak ik twee duitse meisjes aan. ''Kom mee naar het leidseplein'' Ze volgen. Het is er leeg, we staan met z'n vieren er een beetje besluiteloos bij. ''Kom, we pakken dit terrasje''. Ze volgen. De laatste keer dat ik vrouwen heb laten leiden was vorige week, ook in Amsterdam. Twee meisjes die bij ons waren (meegenomen naar onze club vanaf de straat) op een gegeven moment: ''Yeah, lets go to our club now!!'' M'n maat accepteerde, vervolgens eindigden op Amsterdam Centraal omdat ze niet meer wisten waar het was.
Jij brengt het in ieder geval ietsje meer "genuanceerder" over dan een Firefly-PUA-type.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Het enige verschil tussen PUA en dit topic is het niveau van commitment.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef eefje801 het volgende:
Ben als ik interesse heb in iemand juist veel nieuwsgieriger naar de man achter het masker van zelfvertrouwen dat iedereen tegenwoordig schijnt te moeten hebben om aantrekkelijk te worden gevonden door het andere of gelijke geslacht.
Heb hem ontmoet. Het is totaal niet een type dat ik zelf zou willen worden, maar op zijn eigen manier werkt hij wel aan zichzelf. Daar heb ik dan weer veel respect voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Jij brengt het in ieder geval ietsje meer "genuanceerder" over dan een Firefly-PUA-type.![]()
Bij jou is er sprake van spontaniteit , maar dat "leiden" klinkt helaas toch een beetje "geforceerd" imo.
Verder , precies dit:
[..]
Je kan ook wel erg doordraven. Dat laatste gaat wel erg ver. Te ver imho. Heb je er ooit eentje met een seksueel trauma gehad? Het is niet voor niks dat ze de tweede date koopt te janken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
You serious?
Dumpafval, paar dingetjes.
Wellicht zoek je er te veel achter, als je op vakantie bent ben je op vakantie. Ik laat ook in principe niets horen van me als ik weg ben. Bovendien kun je toch niets afspreken, dus het heeft niet eens zin om te whatsappen.
Dat ze zegt: ''Er is nog nooit een jongen zo goed voor me geweest'' klinkt wellicht leuk, maar als je dat de hele tijd bent wordt dat een enkeltje ''laten we vrienden blijven''. Cijfer jezelf niet weg, en neem leiding.
Ookal heeft ze vroeger iets van trauma's gehad, vraag nooit aan een meisje in bed wat ze wil. Jij leidt. Wat je wel kunt doen, als je merkt dat ze nerveus is de verantwoordelijkheid van haar weg nemen en haar geruststellen. ''Je hoeft niets te doen wat je niet wilt, geef het maar aan als het te snel gaat'' Verder gewoon door blijven gaan though.
Jah. Ze wilde eerst geen seks, ze vertelde dat ze was verkracht op jonge leeftijd. Ben gewoon begripvol geweest,Vooral niet te snel gegaan, goed letten op hoe ze er op reageerde, uiteindelijk toch gebeurt. In no-time wilde ze een tweede, derde, vierde keer, ze genoot er intens van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan ook wel erg doordraven. Dat laatste gaat wel erg ver. Te ver imho. Heb je er ooit eentje met een seksueel trauma gehad?
Ms zou hij zich eens moeten laten testen, als dat niet al gebeurd is. Bovengemiddelde score lijkt me bepaald niet onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vroegah noemden ze dat gewoon sociaal zijn, een praatje maken met deze of gene. Gewoon, zoals normale mensen doen en wat ook helemaal geen probleem is als je geen al te zware autist bent. Tegenwoordig noemen ze het PUA.
'de club'quote:
Dat kwam niet helemaal naar voren in je vorige post. Dat las niet bepaald weg als een sympathiek relaasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah. Ze wilde eerst geen seks, ze vertelde dat ze was verkracht op jonge leeftijd. Ben gewoon begripvol geweest,Vooral niet te snel gegaan, goed letten op hoe ze er op reageerde, uiteindelijk toch gebeurt. In no-time wilde ze een tweede, derde, vierde keer, ze genoot er intens van.
Ik zeg zeker niet dat je haar je wil op moet leggen. Totaal niet, als ik merk dat ze echt te oncomfortabel is na meerdere keren proberen stop ik. Vaak is het alleen een teken dat ze je niet genoeg vertrouwd, niet dat ze geen seks wil.
Gaat toch allemaal nergens over joh. Onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kan dit aub via pm of eventueel in het PUA-topic..
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb hem ontmoet. Het is totaal niet een type dat ik zelf zou willen worden, maar op zijn eigen manier werkt hij wel aan zichzelf. Daar heb ik dan weer veel respect voor.Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom jij de drang voelt om het in dit topic te vertellen en waarom jij wenst dat iedereen beseft dat PUA dé leerschool is om vrouwen te kunnen scoren. Waarom doe je dat niet in dat topic over PUA? Verder zit er hier en daar wel kern van waarheid in jouw tekst, maar het past eerder bij dat ander topic, misschien het daar even copy pasten. Of zo.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Omdat het net van die Jehova's getuigen zijn, compleet geïndoctrineerd door boekjes waar onzekere kneusjes die nog nooit een stel tieten van dichtbij hebben gezien hun enige houvast aan ontlenen. Iets destilleren uit het Heilige Schrift van een of andere zelfverklaarde PUA-eindbaas en daar dan mee lopen wapperen of je de meest revolutionaire vondst van de eeuw hebt gedaan op het gebied van vrouwen versieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Huh?
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom jij de drang voelt om het in dit topic te vertellen en waarom jij wenst dat iedereen beseft dat PUA dé leerschool is om vrouwen te kunnen scoren. Waarom doe je dat niet in dat topic over PUA? Verder zit er hier en daar wel kern van waarheid in jouw tekst, maar het past eerder bij dat ander topic, misschien het daar even copy pasten. Of zo.
Dat kan ik wel, namelijk op de manier hoe jij je zelf uitdrukt hier in dit topic. Daar baseer ik mijn reacties opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik denk dat jij onmogelijk kan zeggen of dit gemaakt overkomt.
Jij bent zelf de geen die aangeeft vroeger nooit was. Sinds het verdiepen in de PUA Wereld ben jij "anders" geworden. Eerst niet nu wel <-- zie je het verschil. Dus nee je was het niet altijdquote:Het is namelijk al een deel van wie ik ben.
Nee dat doe je toch echt zelf. Meerdere keren haal jij het alpha mannetje, de leider en leiden aan. Niet ik.quote:Die ''nadruk'' maak je er zelf van.
Ik meen mij te herinneren dat je nog niet zoveel op sex gebied had mee gemaakt en ook nooit samen gewoond hebt. Waar haal jij dan die "waarheid" vandaan?quote:Jezelf zijn is de mannelijke rol. Mannelijk in deze zin betekent geen ''alpha'' man zijn, het betekent ook niet je vrouw minder waard is. Er zijn alleen wel duidelijke verschillen. Er zijn weinig mensen die dit erkennen en durven accepteren. Je kunt intens veel van elkaar houden, maar als je allebei seksueel neutraal bent is lijkt het meer op samenwonen met je beste vriend. Hier is op zich niets mis mee, maar het is niet waar ik naar streef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |