abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:43:05 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143080776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Begrijpelijk, ik weet dat ik van nature de neiging heb om iemand plat te spammen, dus daar zie ik maar even vanaf, goed leer moment ;).

Er is een verschil tussen plat smsen en helemaal niets laten horen. ;)
pi_143080820
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen plat smsen en helemaal niets laten horen. ;)
Klopt :D
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:02:58 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143081301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Daar heb je gelijk in, normaal gesproken zou ik al gereageerd hebben, maar ik wil mezelf niet opdringen, daar ben ik al vaker de mist mee ingeg
Probleem is dan alleen weer, als je nu constant jezelf inhoudt word je ook niet gelukkig :) Dit kan je uiteraard wel even vol houden maar als ze totaal niet enthausiast wordt, dan gok ik dat het sowieso niet een heel lang leven gegunt is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:09:07 #54
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143083241
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Date was gezellig, al liet ze wel doorschemeren het rustig aan te willen doen. Heb ik geen problemen mee en dat ook aangegeven :)

Vind het altijd lastig hoe nu verder te gaan, wel iets sturen, niet iets sturen.. :?
Top. Door naar de volgende.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143083932
quote:

[..]

Begrijpelijk, ik weet dat ik van nature de neiging heb om iemand plat te spammen, dus daar zie ik maar even vanaf, goed leer moment ;).

[..]

Daar heb je gelijk in, normaal gesproken zou ik al gereageerd hebben, maar ik wil mezelf niet opdringen, daar ben ik al vaker de mist mee ingegaan ;(
Stuur vanmiddag of vanavond een enkel berichtje. Niets te zwaar op de hand verder, hou het algemeen en luchtig. Toon je al interesse mee puur door het feit dat je laat zien dat je aan haar denkt en als ze enthousiast reageert kun je er altijd nog een heel gesprek van maken. Als ze niet of heel gesloten reageert, niet plat gaan berichten verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143085187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Date was gezellig, al liet ze wel doorschemeren het rustig aan te willen doen. Heb ik geen problemen mee en dat ook aangegeven :)

Vind het altijd lastig hoe nu verder te gaan, wel iets sturen, niet iets sturen.. :?
Leuk dat het gezellig was. Euuuh leest ze eigenlijk nog mee? :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:19:56 #57
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_143091332
Kunnen jullie me helpen?

Afgelopen week twee dates met een meisje gehad, twee dagen achter elkaar, wilde dat eerst niet maar toch maar afgesproken de dag na de eerste date.

Eerste date was ze onwijs enthousiast en ze sprak al over dingen die je niet de eerste date bespreekt. Tweede date zelfde geval...

Alleen, ze vertelde me dat wanneer ze intiem was met een jongen dat dat vaak tegen haar zin in ging. Ik was dus terughoudend en wanneer ik een stapje verder ging vroeg ik vaak of ze dat wel wil. Op een gegeven moment zei ze dat dat heel onzelfverzekerd over komt, ze moest toen huilen en zei dat er nog nooit een jongen zo goed voor haar was. (Snap dit niet helemaal en denk dat dat ook niet de reden was)

Nu is ze op vakantie en laat ze niks van haar horen, komt allemaal van mijn kant verder. Op die dates was het allemaal heel goed in orde en nu ineens niet voor mijn gevoel.
pi_143091820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef Dumpafval het volgende:
Kunnen jullie me helpen?

Afgelopen week twee dates met een meisje gehad, twee dagen achter elkaar, wilde dat eerst niet maar toch maar afgesproken de dag na de eerste date.
Waarom wou ze eerst niet? Wat was de reden?
quote:

Eerste date was ze onwijs enthousiast en ze sprak al over dingen die je niet de eerste date bespreekt. Tweede date zelfde geval...
Wat voor "dingen" bedoel je? Waarover ging het?
quote:

Alleen, ze vertelde me dat wanneer ze intiem was met een jongen dat dat vaak tegen haar zin in ging. Ik was dus terughoudend en wanneer ik een stapje verder ging vroeg ik vaak of ze dat wel wil. Op een gegeven moment zei ze dat dat heel onzelfverzekerd over komt, ze moest toen huilen en zei dat er nog nooit een jongen zo goed voor haar was. (Snap dit niet helemaal en denk dat dat ook niet de reden was)
Huh? Huilen tijdens een date? Wat bedoel je met "een stapje verder ging"? Seks? zoenen?

quote:

Nu is ze op vakantie en laat ze niks van haar horen, komt allemaal van mijn kant verder. Op die dates was het allemaal heel goed in orde en nu ineens niet voor mijn gevoel.
Wanneer was de laatste keer dat je haar nog hoorde?
Je moet het initiatief sowieso ook van haar kant laten komen. Het zou zinloos zijn als je achter iemand zou moeten lopen die het misschien niet wil.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:07:28 #59
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_143092953
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom wou ze eerst niet? Wat was de reden?

[..]

Wat voor "dingen" bedoel je? Waarover ging het?

[..]

Huh? Huilen tijdens een date? Wat bedoel je met "een stapje verder ging"? Seks? zoenen?

[..]

Wanneer was de laatste keer dat je haar nog hoorde?
Je moet het initiatief sowieso ook van haar kant laten komen. Het zou zinloos zijn als je achter iemand zou moeten lopen die het misschien niet wil.
1. Ik wilde geen tweede date de dag na de eerste.
2. Gevoelige onderwerpen die je niet bespreekt met iemand die je pas zo kort kent.
3. Zoenen, richting seks gaan (niet van gekomen)
4. De laatste keer was de dag na de tweede date.

Ze heeft me op een dwaalspoor gebracht, de eerste date wilde ze de volgende dag alweer afspreken en bij de tweede date huilt ze en vertelt ze me dat ze nog nooit een jongen heeft leren kennen die zo goed voor haar is, vervolgens laat ze verder niks meer horen. :?

Na die tweede dates had ik dus het gevoel dat ze nog wel verder wilde daten etc.
Ze reageert kortaf op berichten en initiatief komt nu van mijn kant.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:09:04 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143093000
Ze is op vakantie, dus druk en met andere dingen bezig
pi_143093458
Of hij moet eens kappen over alles te vragen of ze dat wel wil, alsof zij een of ander fragiel poppetje is wat in tweeen breekt zodra hij twee seconden te lang naar haar tieten staart. Geen wonder dat ze hem niet zelfverzekerd vindt. Dat gejank over dat er geen jongen zo goed geweest is voor haar als hij lijkt me geen al te best teken in dit geval. Tenzij hij een soort zus zoekt.
pi_143093554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:07 schreef Dumpafval het volgende:

[..]

1. Ik wilde geen tweede date de dag na de eerste.
Waarom?
quote:

2. Gevoelige onderwerpen die je niet bespreekt met iemand die je pas zo kort kent.
Zoals?
quote:

3. Zoenen, richting seks gaan (niet van gekomen)
Dus je wou tijdens jullie tweede date seks, met als gevolg dat ze begon te huilen? Sowieso huilen tijdens een date vind ik persoonlijk een dikke afknapper.

quote:

4. De laatste keer was de dag na de tweede date.

Ze heeft me op een dwaalspoor gebracht, de eerste date wilde ze de volgende dag alweer afspreken en bij de tweede date huilt ze en vertelt ze me dat ze nog nooit een jongen heeft leren kennen die zo goed voor haar is, vervolgens laat ze verder niks meer horen. :?

Na die tweede dates had ik dus het gevoel dat ze nog wel verder wilde daten etc.
Ze reageert kortaf op berichten en initiatief komt nu van mijn kant.
Laat het initiatief vanaf nu van haar kant komen. ;) Niks meer sturen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:07:26 #63
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_143094867
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom?

[..]

Zoals?

[..]

Dus je wou tijdens jullie tweede date seks, met als gevolg dat ze begon te huilen? Sowieso huilen tijdens een date vind ik persoonlijk een dikke afknapper.

[..]

Laat het initiatief vanaf nu van haar kant komen. ;) Niks meer sturen.
1. Is best snel toch direct na een eerste date de volgende dag weer afspreken?
2. Ga ik hier niet bespreken, sorry, maar kan wel in PM
3. Het was niet echt willen.. Het was meer dat het die kant op ging.. Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom ze begon te huilen, maar het was geen afknapper voor mij in ieder geval.

Ga ik doen, ik hoor het allemaal vanzelf wel van 'r
In ieder geval bedankt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of hij moet eens kappen over alles te vragen of ze dat wel wil, alsof zij een of ander fragiel poppetje is wat in tweeen breekt zodra hij twee seconden te lang naar haar tieten staart. Geen wonder dat ze hem niet zelfverzekerd vindt. Dat gejank over dat er geen jongen zo goed geweest is voor haar als hij lijkt me geen al te best teken in dit geval. Tenzij hij een soort zus zoekt.
Ik begrijp dat het raar is, maar wat ze zei kwam oprecht over en ik vind op een tweede date al verder gaan ook snel dus vandaar dat ik wat ''voorzichtig'' deed. Verder gedraag ik me niet overdreven lief/goed tegenover haar hoor, maar vind gewoon dat je goed voor een meisje moet zijn.
pi_143095055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgende:

[..]

1. Is best snel toch direct na een eerste date de volgende dag weer afspreken?
Nee hoor, dat kan.
quote:
2. Ga ik hier niet bespreken, sorry, maar kan wel in PM
Dat mag je doen. :)

quote:
3. Het was niet echt willen.. Het was meer dat het die kant op ging.. Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom ze begon te huilen, maar het was geen afknapper voor mij in ieder geval.
Okido. Dan ben je een attente jongen, maar je moet wat opletten dat ze jou niet begint te zien als een "vriend" in plaats van een potentieel vriendje. Niks mis met attent zijn, maar als ze begint te huilen en je begint met troosten, neem je kans dat ze jou gewoon gaat beginnen zien als een gewone vriend bij wie ze terecht kan in geval van nood etc. Daarom zei ze waarschijnlijk dat je anders was dan andere mannen. Wat relatief goed is, maar....je snapt wel wat ik bedoel hè :+
quote:

Ga ik doen, ik hoor het allemaal vanzelf wel van 'r
In ieder geval bedankt!
Ja echt niks meer sturen. Ze moet ook laten zien dat ze het wil. :)
pi_143095541
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Dumpafval het volgend
maar vind gewoon dat je goed voor een meisje moet zijn.
Behandel vrouwen gewoon hetzelfde als je mannen zou behandelen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143095568
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit ja. Waarom specifiek benoemen dat je ''goed'' voor vrouwen bent? De rest kan kapot vallen? :?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:34:04 #67
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_143095704
quote:

[..]

Ja, precies, dat bedoel ik als het ware, maar die jongens waarmee ze wat had waren dat dus niet voor haar.
pi_143095759
quote:

[..]

Hij bedoelde dat hij haar niet wou behandelen als lustobject.
pi_143095922
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij bedoelde dat hij haar niet wou behandelen als lustobject.
Degenen die dat zeggen zijn in de regel het ergst. Er staat me nog ene F1978 voor de geest.
pi_143095953
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Degenen die dat zeggen zijn in de regel het ergst. Er staat me nog ene F1978 voor de geest.
Dat zou heel goed kunnen. :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:24:24 #71
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143097285
quote:

[..]

You serious?

Dumpafval, paar dingetjes.

Wellicht zoek je er te veel achter, als je op vakantie bent ben je op vakantie. Ik laat ook in principe niets horen van me als ik weg ben. Bovendien kun je toch niets afspreken, dus het heeft niet eens zin om te whatsappen.

Dat ze zegt: ''Er is nog nooit een jongen zo goed voor me geweest'' klinkt wellicht leuk, maar als je dat de hele tijd bent wordt dat een enkeltje ''laten we vrienden blijven''. Cijfer jezelf niet weg, en neem leiding.

Ookal heeft ze vroeger iets van trauma's gehad, vraag nooit aan een meisje in bed wat ze wil. Jij leidt. Wat je wel kunt doen, als je merkt dat ze nerveus is de verantwoordelijkheid van haar weg nemen en haar geruststellen. ''Je hoeft niets te doen wat je niet wilt, geef het maar aan als het te snel gaat'' Verder gewoon door blijven gaan though.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pope-of-Dope op 05-08-2014 19:37:30 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_143097912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
You serious?
Ja.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143118604
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk dat het gezellig was. Euuuh leest ze eigenlijk nog mee? :@
Uiteindelijk gisteren een bericht gestuurd, de nodige berichten zijn heen en weer gevlogen :).

Ik weet niet of ze nog mee leest ;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 17:14:04 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143129451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

vraag nooit aan een meisje in bed wat ze wil.
Als jij dit nooit gedaan hebt zou ik als ik jou was daar maar snel eens mee beginnen. Er gaat dan een wereld voor je open.

quote:
Jij leidt.
Dit is echt een obsessie voor je geworden he? Jij bepaalt, jij leid, jij bent het alpha mannetje en jij bent dominant. Het is een houding die je aan neemt. Niks meer en niks minder.

Sex is een samen spel waar je naar elkaar moet luisteren en elkaar kunnen vertellen wat je wilt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_143129599
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Uiteindelijk gisteren een bericht gestuurd, de nodige berichten zijn heen en weer gevlogen :).

Ik weet niet of ze nog mee leest ;)
Leuk om te horen. Berichten zijn leuk, een vervolgdate is nog leuker. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')