En hier is ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Straks na 16 uur nog een bui en dat is het hier wel denk ik.
Die ene bui verandert daar niet veel aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef hottentot het volgende: [..] Niet elke werkplek is even fijn als het zo warm is. Daarnaast moet ik bij storingen overdag slapen en het huis is volledig opgewarmd. Ik ben wel even toe aan wat koude dagen.
Zie 2 posts daarvoor.quote:
Daarom ook graag wat dagen met koud weer. Een bui is alleen even lekker om snel met een biertje in de tuin te gaan zitten en even te genieten van het moment.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die ene bui verandert daar niet veel aan.
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag in training ga zweet ik sowieso 10 kilo er af.
Den Helder.quote:
Indoorsauna zonder buitenlicht lenen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een wind(stoten)! En hagel! En mijn dakraam lekt.
Volgens lopeen de temperaturen pas halverwege de week weer op. Nog een paar extra dagen om de bbq eraf te trainen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.
Ik ga even wat sixpack in 1 dag methodes opzoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen nog even een sixpackje kweken en dan kunnen we vanaf maandag de beach boys uithangen.
Dit dus..... ik merk er weer geen kut vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Het zou in het westen komen, zeiden ze.
Dit keer zouden wij eens geluk hebben, zeiden ze.
Ja
Klopt ja, maar de kans op bewolking en buien nemen ook met de dag toe volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens lopeen de temperaturen pas halverwege de week weer op. Nog een paar extra dagen om de bbq eraf te trainen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Twente meldt nog steeds warm weer. Windje erbij dus wel lekker.
Dat zou komend weekend toch pas weer los gaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ja, maar de kans op bewolking en buien nemen ook met de dag toe volgens mij.
Het is hier wel helemaal dichtgetrokken helaas.quote:
twitter:KNMI twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 16:09:32code oranje voor zwaar #onweer voor Noord-Holland en het westelijk Waddengebied. Elders code geel. http://t.co/C9oGnhxnM5 reageer retweet
Yup, 30 in Hoogezand en vannacht rond de 20.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
16,8 bij Enkhuizen, in Groningen is het nog 29 graden.
Na 18:00 schijnt de zon weer hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:03 schreef GekkePoes het volgende:
Code oranje, hevige regenbuien met onweer voorspeld Noord Holland en waddengebied..
Iets noordelijker nog steeds wat zon en warmtequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Na 18:00 schijnt de zon weer hoor.
Bereid je eerder voor op een broeierige warme nacht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef GekkePoes het volgende:
Die regenbui mag wel komen naar Groningen, dan word het buiten wat koeler dan binnen, even lekker het huis luchten met die harde windstoten die ze voorspellen
Normaal als het in Leiden is is het in Den Helder niet, niet zo zeuren dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Niks in Leiden, wel alles in dezelfde lijn maar noordelijker. Waarom verrast mij dat niet?
Normaal als het in Leiden is? Die dag moet nog komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Normaal als het in Leiden is is het in Den Helder niet, niet zo zeuren dus.
Verder is dit natuurlijk zeer slecht voor deze mooie stad, ik vrees voor onze 1e plaats in de lijst met plaatsen met minste regen aan het eind van het jaar.
Het is iets meer naar het Oosten via Utrecht langs je stadje heen getrokken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je gisteren die kaarten dat het westen op zijn donder zou krijgen. En puntje bij paaltje......![]()
Zo irritant! Ik wil noodweer!!!![]()
![]()
Normaal is de rest van het land dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal als het in Leiden is? Die dag moet nog komen
Niet zo klagen, het schild doet redelijk zijn werkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:13 schreef MaLo het volgende:
Hier regent het hoor. Precies om bbq tijd
Groningen stad zit net tussen twee enorme hoosbuien in, misschien dat het water via de straten naar het centrum loopt?quote:
Als het nu knetterharde regen met lekker wat onweer was geweest was het niet erg geweest. Dit was net genoeg water om de bbq te verpestenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet zo klagen, het schild doet redelijk zijn werk!
Toch wel zonnig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
102 zelfsMooi kaartje.
[ afbeelding ]
Nee, meeste was al ingepakt/opgeruimd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:22 schreef Ivy_Mike het volgende:
[..]
Waren er nog meer marktkraampjes omgewaaid aan de Beatrixstraat?
De afgelopen vier uur niet, toch weer zonde voor het eindtotaal.quote:
Ziet er goed uit.quote:
nou, in huis is t anders nog heet genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:10 schreef quirina het volgende:
Zo bloedheet is t nou ook weer niet hoor.
Ik heb een huis met een plat dak. De temperatuur is gewoon niet meer te harden binnen.. 29.0 graden is heel normaal hier. 'S nachts zwem ik mijn nest uit van het zweet.. ik overweeg serieus een split airco aan te gaan schaffen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
T'valt wel mee hoe heet het is. Alleen het nadeel als je boven slaapt is het op je kamer gewoon heet. En ja dan moet je een airco kopen maar dat is duur, en het is slecht voor je. Ze zeggen een ventilator voor het raam maar dat helpt ook geen fuck. Moet je hem dan voor je raam zetten? En hoe richting het raam?
Ligt eraan wat je wilt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
T'valt wel mee hoe heet het is. Alleen het nadeel als je boven slaapt is het op je kamer gewoon heet. En ja dan moet je een airco kopen maar dat is duur, en het is slecht voor je. Ze zeggen een ventilator voor het raam maar dat helpt ook geen fuck. Moet je hem dan voor je raam zetten? En hoe richting het raam?
Water warmt vrij snel op en houd dan juist warmte vast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef Ener-G het volgende:
Dak natspuiten met een tuinslang geen optie?
Jij hebt een airco?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:40 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Water warmt vrij snel op en houd dan juist warmte vast.
Plus: beestjes leggen hun eitjes op het wateroppervlak. Als er dan beweging in komt, bijv. door een regenbui, heb je een regelrechte plaag.
Plassen etc. kun je met dit weer beter voorkomen.
Nope. Helaas niet.quote:
Ik heb na de buien nog tot half 2 buiten gezeten, niks aan de handquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als het nu knetterharde regen met lekker wat onweer was geweest was het niet erg geweest. Dit was net genoeg water om de bbq te verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |