Als het echt heel slank is op een manier dat je denkt 'pfffff, dat lukt mij noooooooit', dan motiveert het mij ook niet echt neequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit tegenwoordig vaak een beetje op Imgur te klikken en daar zie je best vaak voor en na situaties en daar word ik ècht door gemotiveerd(heel slank motiveert mij echt niet
)
Vind ik ook niet mooi nee..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hele afgetrainde mensen juist weer totaal niet motiverend. Gewoon omdat ik zo niet zou willen zijn. Nouja, liever dat dan dik, dat wel. Maar ik vind het niet echt mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
als ik er zoals onder de spoiler uit zal zien ben ik al meer dan tevreden.
Probleem is ook ik heb geen dikke benen ofzo. Het zit bij mij voornamelijk allemaal op mijn buik.. stomme buik..Niet mis mee, alleen zou ik een iets duidelijkere taille willen maar dat komt omdat ik dat met mijn figuur gewend ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier trouwens wel echt huge benen![]()
Ja ik heb van mezelf nu ook al meer taille. maar bedoelde meer haar buik zeg maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet mis mee, alleen zou ik een iets duidelijkere taille willen maar dat komt omdat ik dat met mijn figuur gewend ben.
Hier trouwens wel echt huge benen
Haar buik zou ik voor mij ook meer dan prima vindenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb van mezelf nu ook al meer taille. maar bedoelde meer haar buik zeg maar.
Ik vind van mezelf altijd dat ik flinke bovenbenen heb. Schuurt op vakantie ook altijd als ik blote benen heb onder een jurk. Alleen loop ik nu dus al 3 weken continu met een rok of jurk, omdat ik vanwege die gekneusde knieën geen broek kon/kan verdragen en ik bedenk me net dat er helemaal niks kapot geschuurd isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet mis mee, alleen zou ik een iets duidelijkere taille willen maar dat komt omdat ik dat met mijn figuur gewend ben.
Hier trouwens wel echt huge benen
Schurende benen heb ik wel altijd. Maar dat had ik ook toen ik 53 kilo woog haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haar buik zou ik voor mij ook meer dan prima vinden
[..]
Ik vind van mezelf altijd dat ik flinke bovenbenen heb. Schuurt op vakantie ook altijd als ik blote benen heb onder een jurk. Alleen loop ik nu dus al 3 weken continu met een rok of jurk, omdat ik vanwege die gekneusde knieën geen broek kon/kan verdragen en ik bedenk me net dat er helemaal niks kapot geschuurd is![]()
Maar het was hier natuurlijk ook geen 30 graden, wellicht scheelt dat
53 kg, dat is laaaaaaang geleden voor mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schurende benen heb ik wel altijd. Maar dat had ik ook toen ik 53 kilo woog haha.
Klinkt inderdaad wel logischquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Schurende benen, check. Al helpt de Vevina creme wel goed.
Mijn probleem zit hem in het onderstel, ik heb gewoon alweer een duidelijke taille. Ja, mijn buik kan platter, hopelijk komt dat vanzelf. Het is gewoon het niet opgeven.
Ik heb laatst het boek het geheim van slanke mensen toch eens meegenomen uit de bieb.Ik heb het nog lang niet uit, maar wat daar wel in naar voren kwam is dat slanke mensen veel minder met eten bezig zijn, en ook niet steeds maar alles hoeven te hebben. En als je erop gaat letten klopt dat ook wel.
En dat motiveert mij ook wel meer om na te denken of alles wat ik in mijn mond wil stoppen wel echt nodig is. En dus ook bewuster te kiezen.
Dat motiveert mij juist weer heel erg. Omdat ik dunner maar vooral ook sterker en fitter wil worden. Ik kan nu altijd al blij naar m'n gespierde bovenbenen en m'n spierballen kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hele afgetrainde mensen juist weer totaal niet motiverend. Gewoon omdat ik zo niet zou willen zijn. Nouja, liever dat dan dik, dat wel. Maar ik vind het niet echt mooi.
Ik weet niet of gespierd echt populairder is. Wel vind ik het opvallend hoe extreem veel jonge mensen (12 - 16 jaar) al erg gefocust zijn op gezond leven. Zowel met sport als met eten. En dat is misschien een goede ontwikkeling, maar ik vind dat ze er een beetje in doorslaan. Op je 12de bezig zijn met superfood etc vind ik gewoon raar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is gespierd voor meiden opeens erg populair? Meer dan slank zijn.
Misschien dat dat bij ons op het platteland nog niet zo doorgedrongen is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of gespierd echt populairder is. Wel vind ik het opvallend hoe extreem veel jonge mensen (12 - 16 jaar) al erg gefocust zijn op gezond leven. Zowel met sport als met eten. En dat is misschien een goede ontwikkeling, maar ik vind dat ze er een beetje in doorslaan. Op je 12de bezig zijn met superfood etc vind ik gewoon raar.
Mwah, als ik zie wat ze eten bij mij op school valt dat nog wel meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of gespierd echt populairder is. Wel vind ik het opvallend hoe extreem veel jonge mensen (12 - 16 jaar) al erg gefocust zijn op gezond leven. Zowel met sport als met eten. En dat is misschien een goede ontwikkeling, maar ik vind dat ze er een beetje in doorslaan. Op je 12de bezig zijn met superfood etc vind ik gewoon raar.
Ik woog dat toen ik ging samenwonen 4 jaar geledenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
53 kg, dat is laaaaaaang geleden voor mij
Ja ok, en niet helemaal gezond bij mijn lengte als ik de BMI berekening moet geloven
Ik dacht ook dat ik altijd schurende benen had. Maar ik loop normaal echt bijna nooit in een rok/jurk en al helemaal niet met blote benen. Alleen op vakantie dus, en dan is het altijd bloedheet en zweterig en dan schuurt het dus heel snel![]()
Alleen hier in NL valt het dus blijkbaar wel mee. En ik ben normaal ook geen fan van blote benen bij mij want ze zijn echt melk wit. Maar inmiddels kan dat me geen reet meer schelen, ik word toch niet bruin. En dus vraag ik me af waarom ik toch niet eerder jurken ben gaan dragen want het zit eigenlijk wel lekker. En ik vind het altijd nogal snel koud, maar ook dat valt eigenlijk best wel mee de laatste weken
12 jaar vind ik nog geen eens zo jong. Volgens mij is dat van alle tijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo heb ik al een aantal weken een ongeopend pakje roggebrood (en potje honing) op het werk liggen, voor als ik niet genoeg heb aan die 500 kcal aan volkoren crackers en zuivel overdag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb elke dag een pakje sultana mee voor het geval ik een keer heel lang in de file zou staan of zo, maar die gaat dus elke dag ongeopend mee heen en weer en heb er eigenlijk gewoon geen zin in overdag.. Blij mee!
Daar hadden wij een prachtig voorbeeld van ons aan weerszijden van ons in een restaurant afgelopen vakantie. Aan de ene kant een stevige tante, aan de andere kant een heel slank meisje. De stevige tante ging voor wafels met drie bolletjes ijs, slagroom en chocoladesaus, het slanke meisje had 1 bolletje ijs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Schurende benen, check. Al helpt de Vevina creme wel goed.
Mijn probleem zit hem in het onderstel, ik heb gewoon alweer een duidelijke taille. Ja, mijn buik kan platter, hopelijk komt dat vanzelf. Het is gewoon het niet opgeven.
Ik heb laatst het boek het geheim van slanke mensen toch eens meegenomen uit de bieb.Ik heb het nog lang niet uit, maar wat daar wel in naar voren kwam is dat slanke mensen veel minder met eten bezig zijn, en ook niet steeds maar alles hoeven te hebben. En als je erop gaat letten klopt dat ook wel.
En dat motiveert mij ook wel meer om na te denken of alles wat ik in mijn mond wil stoppen wel echt nodig is. En dus ook bewuster te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |