Sorry, no homoquote:
Open een topic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een random SC?
wat een goed ideeee
nee, wel date gerelateerd, en sommige mensen hier weten ervanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Open een topic?
Of is het Tinder gerelateerd?
huh iets gemist?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Kutmanager het volgende:
maar ik ga dat soort shit niet meer op fok zetten, gisteren wel gezien wat voor figuren er allemaal meelezen.
Zit nu op 10quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg 1 like bij een moment selfie
Bijna 600quote:
74 hier, je moet hem niet in de avond online zetten!quote:
Watskebeurt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]wil gewoon mijn verhaal kwijt
ga wel slapen anders.
Nohhhquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Watskebeurt?Dm me maar..
Ik geef net m'n nummer aan een match maar we hadden 2 gemeenschappelijke vrienden dus ik wilde meer foto's koekeloeren
Relatie sinds 2010
Blijft 24 uur staan toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef Basxt het volgende:
[..]
74 hier, je moet hem niet in de avond online zetten!
homewreckerquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Watskebeurt?Dm me maar..
Ik geef net m'n nummer aan een match maar we hadden 2 gemeenschappelijke vrienden dus ik wilde meer foto's koekeloeren
Relatie sinds 2010
jij ging slapenquote:
Ik ook in de avond, nergens last vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef Basxt het volgende:
[..]
74 hier, je moet hem niet in de avond online zetten!
ja maar het geeft wel aan wat voor soort lui hier meelezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah Hiergaanwedan. Die heeft een ban heb ik begrepen. Is een sukkel, gewoon negeren verder.
Je zit op fok.. wat dacht je danquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja maar het geeft wel aan wat voor soort lui hier meelezen
Hij is wel uitzonderlijk...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja maar het geeft wel aan wat voor soort lui hier meelezen
overdag meer actief, en hoe ouder je moment hoe onder hij op de stapel ligt. vaag allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijft 24 uur staan toch?
En ach, cijfertjes. Leuk hoor maar het zegt niks
Dan nog. Ik weet niet of je het allemaal nog weet, maar ik heb in EXA mijn lesje wel geleerd om allerlei persoonlijke shit op een forum te zetten.quote:
Oh zo, kan wel in DM. Maar ik dacht dat je Tinderchat bedoeldequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Kutmanager het volgende:
maar ik ga dat soort shit niet meer op fok zetten, gisteren wel gezien wat voor figuren er allemaal meelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |