Schattig dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet niet of het door m'n taglinekomt maar weer matches en gesprekken en nummers
Staat genoteerdquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wil wel een Unicornstempel erbij. En wil er dan 10 bestellen, want zo vol natuurlijk op Tinder
Ja. "Hoi, alles goed?" telt ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat is het idee , elkekeer als iemand vraag : "hey , alles goed?" Dat je dan een sticker plakt?
Gaan klagen dat je interessant gevonden wordt, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet niet of het door m'n taglinekomt maar weer matches en gesprekken en nummers
Ik wil eigenlijk iets gekoppeld hebben aan Tinder, dat je spaarkaart het automatisch herkent, waardoor er een vakje oplicht. Het is nogal gecompliceerd, maar het idee is dan ook nog in de alpha-fase.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat is het idee , elkekeer als iemand vraag : "hey , alles goed?" Dat je dan een sticker plakt?
Mwah het was een tijdje heel erg stil hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Schattig dit.
Je looks. Niks meer, niks minder
[..]
Staat genoteerd
Komt door de vakanties.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah het was een tijdje heel erg stil hoor
Nee man, bij veel matches staat bij mij nu 1200+kmquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen toch tijd en is op zoek?
Er wordt natuurlijk wel op vakantie getinderd. Als die ene Francaise in de kroeg met een andere dronken vent vandoor was, kijken de mannen voor het slapen gaan nog even op Tinder om af te spreken op de hotelkamer van de andere Francaise...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee man, bij veel matches staat bij mij nu 1200+km
Iedereen is weg dus Tinder staat bij de meeste uit.
jaquote:
Details?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn eerste moment gedaan. Geweldig![]()
![]()
Iemand die de emogif gebruikte dus de gouden vraag kon niet uitblijven: zit je op FOK?![]()
Leuk gesprek.
ik kreeg 1 like bij een moment selfiequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn eerste moment gedaan. Geweldig![]()
![]()
Iemand die de emogif gebruikte dus de gouden vraag kon niet uitblijven: zit je op FOK?![]()
Leuk gesprek.
Sorry, no homoquote:
Open een topic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een random SC?
wat een goed ideeee
nee, wel date gerelateerd, en sommige mensen hier weten ervanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Open een topic?
Of is het Tinder gerelateerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |