Same here nu. Het werkt hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 selfies geupload, daardoor veel oude matches die gesprekken begonnen
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde als de toegevoegde waarde van facebook: laten zien hoe leuk je leven wel niet is.
quote:
Het geeft ze wel een aaknopingspunt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 selfies geupload, daardoor veel oude matches die gesprekken begonnen
Zaten geen leuke matches bij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het geeft ze wel een aaknopingspunt.![]()
Niet eens zo'n slecht plan, alleen heb ik net al mijn oude matches weggeflikkerd. Ach ja.
Jawel maar allemaal van voor mijn vakantie dus vond het te laat om nog wat mee te doen.quote:
Je krijgt ze wel weer terugquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel maar allemaal van voor mijn vakantie dus vond het te laat om nog wat mee te doen.
En ik wilde een nieuwe start maken, dus vond het fijner op ze weg te doen.
ik begrijp het , dat deed ik eerst ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel maar allemaal van voor mijn vakantie dus vond het te laat om nog wat mee te doen.
En ik wilde een nieuwe start maken, dus vond het fijner op ze weg te doen.
Maar ik wil allebei.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik begrijp het , dat deed ik eerst ook. Met iedereen kletsen die zin heeft.
Waarom ook niet? Beter iemand met wie je goed kan kletsen matchen dan iemand die mooi is maar eigenlijk niks wil in het leven.
Nou en ik kom die combinatie maar niet tegen op Tinder. Frustrerend dat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Looks en iemand die iets wil in het leven en goed kan kletsen? Goh dat wil iedereen?
Sorry ben bezet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou en ik kom die combinatie maar niet tegen op Tinder. Frustrerend dat.
Dat ben ik totaal nietquote:
Bi-zar!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal nieten wil ik ook niet zijn! Want degene die ik heb is voor mij geweldig en vind mij leuk , en ik haar. Samen koken, ik koken , zij koken. Heerlijk
Enige wat ik heb gedaan is mijzelf wezen en duidelijk communiceren wat ik wilde. Het werkte raar genoeg
.
Hoeveel zitten er op één kaart? Ik wil er graag al wat bestellen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga een 'Hey, alles goed?' spaarkaart maken en uitgeven. Gat in de markt.
Ik kan het ook niet geloven als ik eerlijk moet zijn . It happenedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bi-zar!
Haha je ninja edit was niet snel genoeg.
Ik wil verschillende kleuren, motiefjes en afbeeldingen om het op te leuken. Leuk om weg te geven aan familie, vrienden, kennissen en collega's. Kortom: spaar ze allemaal!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er op één kaart? Ik wil er graag al wat bestellen.
Ik wil wel een Unicornstempel erbij. En wil er dan 10 bestellen, want zo vol natuurlijk op Tinderquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik wil verschillende kleuren, motiefjes en afbeeldingen om het op te leuken. Leuk om weg te geven aan familie, vrienden, kennissen en collega's. Kortom: spaar ze allemaal! [ afbeelding ]
Euh, ik denk iets van 25 per kaart, 5 bij 5
Wat is het idee , elkekeer als iemand vraag : "hey , alles goed?" Dat je dan een sticker plakt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wil wel een Unicornstempel erbij. En wil er dan 10 bestellen, want zo vol natuurlijk op Tinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |