Wat zit jij over mij te roddelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:22 schreef SiIk het volgende:
Ik had trouwens ook nog Aisomont uit dit topic als match. Die liket FOK! niet op facebook. Ik kwam er dus pas weken later achter toen we aant DM'en waren en hij een pic stuurde. Was erg grappig wel.
Verkapt 'ik wil je penis zien' postquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je schijnt ook geen 30cm te hebben
Waar zou je die volledige 30 cm moeten stoppen. Ik heb er maar een stukje laten afknippen toen ik klachten begon te krijgen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je schijnt ook geen 30cm te hebben
Gewoon Silk geen beurt meer geven, zal d'r leren!quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waar zou je die volledige 30 cm moeten stoppen. Ik heb er maar een stukje laten afknippen toen ik klachten begon te krijgen.
Dus dat was aisomont gisteren bij silk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Silk geen beurt meer geven, zal d'r leren!
Mocht ie willen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dus dat was aisomont gisteren bij silk.
Heb ik ook last van, al sinds het begin. Doe je helaas weinig aan. Soms werkt ie wel, dan weer niet. In/uitloggen en blijven updaten dusquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef DylanAce het volgende:
Sinds kort ook toegetreden tot de wondere wereld van Tinder, echter 1 probleempje; volgens Tinder heb ik altijd 0 gemeenschappelijke vrienden ook als dit niet geval is, iemand een idee hoe dit op te lossen? Gemeenschappelijke likes laat ie wel gewoon zien.
8 uur is wel een ding bij jou he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je hebt me door. Gaarne vóór 20.00 vanavond![]()
![]()
![]()
Of gewoon een te erge babyface hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel lelijk zijn...
gewoon je paintskillz showen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon een te erge babyface hebben
moeten ze wel eerst mij toevoegen dan kan ik vragen of ik een naakttekening van ze mag makenquote:
bij van die artsy typjes werkt dat vast wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moeten ze wel eerst mij toevoegen dan kan ik vragen of ik een naakttekening van ze mag maken
Ik zou dat doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
bij van die artsy typjes werkt dat vast wel.
Maar serieus, als je blij bent met je lichaam, waarom ook niet? Al zijn er volgens mij niet zoveel vrouwen die dar zijn...quote:
Misschien voelen die zich ongemakkelijk als ze de hele tijd bekeken wordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar serieus, als je blij bent met je lichaam, waarom ook niet? Al zijn er volgens mij niet zoveel vrouwen die dar zijn...
Ik denk dat je dat gevoel na 5 min wel kwijt bent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien voelen die zich ongemakkelijk als ze de hele tijd bekeken worden
Oke kom maar langs danquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat gevoel na 5 min wel kwijt bent.
Ik ben niet een van die vrouwen die trots is op haar lichaam.quote:
Dit. Mijn beste vriend gedraagt zich als een debiel en dat werkt ook. Bij hem, niet bij mij. Dus ik zie graag alle technieken plus succesratio. Dan kan ik ze allemaal uitproberen, voor de wetenschap.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smooth deze jongen.
Laat me even weten of het werkt.
Niet geheel offtopic hoor. Een beetje trots helpt wel in de datingwereldquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet een van die vrouwen die trots is op haar lichaam.Anders had ik deze best aan de kunst willen schenken!
Maar off-topic.
Wat is weinig? Ik heb echt geen idee wat normaal isquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo weinig matches terwijl ik expres alles heb geliked
Ja, bedtijd enzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
8 uur is wel een ding bij jou he.
Als een mongool losgaan werkt erg goed in het buitenland, aangezien daar letterlijk alle mannen stilstaan op de dansvloer, nog meer dan in Nederland. Hoe wasted je ook bent, het is helemaal prima.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Mijn beste vriend gedraagt zich als een debiel en dat werkt ook. Bij hem, niet bij mij. Dus ik zie graag alle technieken plus succesratio. Dan kan ik ze allemaal uitproberen, voor de wetenschap.
Dat mag je best zijn hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet een van die vrouwen die trots is op haar lichaam.Anders had ik deze best aan de kunst willen schenken!
Maar off-topic.
Dat je iets meer ziet over iemands leven? Dat je wat meer gespreksaanknooppunten hebt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Algemene vraag: wat is de toegevoegde waarde van 'momenten'?
Voor saaie mensen dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je iets meer ziet over iemands leven? Dat je wat meer gespreksaanknooppunten hebt?
Da soort dingen lijk mij.
Maar dan kunnen ze toch naar IG: _artellibeertj_?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je iets meer ziet over iemands leven? Dat je wat meer gespreksaanknooppunten hebt?
Da soort dingen lijk mij.
Hetzelfde als de toegevoegde waarde van facebook: laten zien hoe leuk je leven wel niet is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Jullie doen elkaar toch allang?quote:
quote:
Ghehe...quote:
Ik heb nu 2 selfies geupload, daardoor veel oude matches die gesprekken begonnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |