SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
Niet liegen, jij ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Centralpark het volgende:
[..]
Jij niet nee, met je 106 reacties per dag.
10 per dag hier, kom ik wel in aanmerking?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
mijn docente duits heeft datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef longinus het volgende:
"sinds waneer heb jij een adamsappel" ?
Ja! Ik ben de man in de relatie.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
"Heb je de vuilnis wel buiten gezet?", net vlak voor het hoogtepunt!
(c) Married with children, maar iets soortgelijks is me in het echt wel eens overkomen!quote:
Kei overdrevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
(c) Married with children, maar iets soortgelijks is me in het echt wel eens overkomen!Ik weet niet meer precies WAT dat wijf toen ook al weer zei over welk huishoudelijk klusje, maar ik ben acuut gestopt.
Whaaaaahaaaha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
(c) Married with children, maar iets soortgelijks is me in het echt wel eens overkomen!Ik weet niet meer precies WAT dat wijf toen ook al weer zei over welk huishoudelijk klusje, maar ik ben acuut gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef ToT het volgende:
"Dus nu zorg je er voor dat ik nooit meer gebanned ga worden?"
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:40 schreef meneerman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De laatste vind ik ongepast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"Knien schatje ?"quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
"Niet naar die puntige knien kijken.. niet naar die puntige knien kijken."
Eigenlijk wel, want FOK! eindigt op een uitroepteken, niet op een medeklinker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:02 schreef meneerman het volgende:
[..]
Helemaal niet
Dan klinkt het als fooker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |