Dat je meer kan nationaliseren? Alleen geprobeerd met Southampton, maar daar zijn Engelse spelers echt teringduurquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nederland is wel kut wat dat betreft.
Is dat in FM14 beter?
Simpel manquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nederland is wel kut wat dat betreft.
Is dat in FM14 beter?
Ik heb 8 á 9 man uit Zuid-Amerika, waarvan zeker 5 uit Honduras. Die lui zitten nu al 4 tot 6 jaar bij GAE en twee ervan zijn al NLer gewordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Simpel manaltijd al geweest. Engelse spelers ook. Speel bijna altijd met alleen maar spelers uit land van de club, anders is er geen reet aan. Die vreemdelingenlegioenen vol Argentijnen en Brazilianen
Meh, ieder z'n dingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb 8 á 9 man uit Zuid-Amerika, waarvan zeker 5 uit Honduras. Die lui zitten nu al 4 tot 6 jaar bij GAE en twee ervan zijn al NLer geworden
GAE, hofleverancier van Honduras
Bedankt voor de tip, zal ik onthouden voor volgende keer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe die "Je bent erg onprofessioneel" altijd assertief, als ze dan nog zeuren doe ik de "je toont geen respect" agressief. Jonge spelers binden dan toch wel vaak in
Zo niet, dan schop ik ze eruit als ze niet te duur zijn, probeer ze voor hun waarde te slijten of laat ze lekker bij de -19 verpieteren. Daar mogen ze dan niet spelen als ze 20+ zijn
Oke....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in elke game als ik een goede tactiek had gevonden bleef hij daarna altijd werken. Dus dit is nog nooit gebeurd in al die jaren
Heb ik ook altijd als ik van hetzelfde land bondscoach ben als de club waar ik coach.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben nu bondscoach naast manager PSV, mijn hele basis bestaat uit PSV of ex PSV spelers
Bank ook bijna
Wel eens gehad dat mijn centrale verdediger na mijn spits topscoorder was van het team met 20 goalsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mijn linkercentrale verdediger bij Everton, Sylvain Distin (1e seizoen) heeft 10 keer in 23 wedstrijden gescoord. We zijn nog niet eens in januari, nog nooit meegemaakt dat een verdediger zoveel scoorde.
Mijn spits heeft 11 keer gescoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens gehad dat mijn centrale verdediger na mijn spits topscoorder was van het team met 20 goals
Misschien moet je ze laten wisselen van positiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mijn spits heeft 11 keer gescoord.
Wanneer je de Europese Super Cup hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer speel je de wereldbeker voor clubs?
picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Geinig dat er ook een echte jood bij Ajax speelt
decemberquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer speel je de wereldbeker voor clubs?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer je de Europese Super Cup hebt gewonnen.
Daarbij heeft die Super Cup geen reet te maken met of je wel of niet de Wereldbeker voor clubs speelt.quote:
Komt er zo aan.quote:
quote:
Maar wanneer kwalificeer je je daarvoor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij heeft die Super Cup geen reet te maken met of je wel of niet de Wereldbeker voor clubs speelt.
Wereldbeker voor clubs mag je sowieso spelen als je de CL gewonnen hebtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wanneer kwalificeer je je daarvoor?
Ah, bij CL winst. Oké dankje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldbeker voor clubs mag je sowieso spelen als je de CL gewonnen hebt
Echt waar? Dacht dat het om die Super Cup ging...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldbeker voor clubs mag je sowieso spelen als je de CL gewonnen hebt
Nee die stelt geen fuck voor behalve wat extra cash en om wat ruimte in je prijzenkast op te vullen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Echt waar? Dacht dat het om die Super Cup ging...
Weer wat nieuws geleerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die stelt geen fuck voor behalve wat extra cash en om wat ruimte in je prijzenkast op te vullen.
Heb je dat ook zo in zijn contract opgenomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:14 schreef donroyco het volgende:
Wat een jankerd is Dario Vujicevic ook, net gehuurd als backup (seizoen 13/14) voor mijn middenvelders. Wil hij na drie wedstrijden alweer vertrekken omdat hij te weinig speelt.
Ja, backup player.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je dat ook zo in zijn contract opgenomen?
Ben blij dat ik dat niet heb, word je toch ongemakkelijk van ofzo. Uiteindelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben tien keer kampioen geworden, waarom krijg ik geen stadion met mijn naam
Oktober.quote:
Ik wil een nieuw stadion. In deze kunnen 50.000, maar ik wil zo'n joekel van 70+quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet heb, word je toch ongemakkelijk van ofzo. Uiteindelijk.
twitter:mjselfridge twitterde op zondag 27-07-2014 om 00:06:32Being a dad has taught me many things, most important of which being how to play Football Manager with my feet. http://t.co/1mU7cBhlMz reageer retweet
Dat snap ik, maar met je eigen naam is ook zo kut.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw stadion. In deze kunnen 50.000, maar ik wil zo'n joekel van 70+
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:23 schreef donroyco het volgende:
twitter:mjselfridge twitterde op zondag 27-07-2014 om 00:06:32Being a dad has taught me many things, most important of which being how to play Football Manager with my feet. http://t.co/1mU7cBhlMz reageer retweet
Ja, dat is waar. Maar ik heb al een paar keer gezeurd om een nieuw stadion, maar het bestuur wil er niet aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar met je eigen naam is ook zo kut.
Of dat van een speler die net 2 jaar is gestopt
Bij mij ook niet, zo speel in nu nog steeds in veruit het kleinste stadion van de Eredivisiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik heb al een paar keer gezeurd om een nieuw stadion, maar het bestuur wil er niet aan.
Heeft lekken naar de pers zin? Ik durf het nooit aan te klikken, maar het liefst wil ik ze onder druk zettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, zo speel in nu nog steeds in veruit het kleinste stadion van de Eredivisie. Maar wil wel meedoen om de titel.
ook nooit geprobeerd omdat je dan vast ontslagen wordtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft lekken naar de pers zin? Ik durf het nooit aan te klikken, maar het liefst wil ik ze onder druk zetten
Ligt eraan, als jij echt een legende bent kan jij ze onder druk zetten... maar anders heeft het vaak weinig nut. Je kan altijd nog je excuses aanbieden nadat jij gelekt hebt, dacht ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ook nooit geprobeerd omdat je dan vast ontslagen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |